ایزوگام قیرگونی آسفالت در شوش

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در شوش منطقه 15

شرکت ایزوگام گستران در شوش منطقه 15  ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

بررسی ها نشان داده که قدرت تخریب آب و رطوبت در ساختمان های قدیمی و بافت فرسوده بیشتر از ساختمان های نوساز در بافت نوساز شهری است. از آنجایی که محله ی شوش جزء دسته محلات قدیمی و فرسوده به حساب می آید، شرکت ایزوگام گستران که سابقه ی طولانی در اجرای امور مربوط به عایق کاری و آب بندی دارد، هم اکنون در محله ی شوش در خدمت همشهریان محترم می باشد و هم چنین شرکت ایزوگام گستران در این محله ی قدیمی خدمات بیشماری از جمله نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را برای شما اجرا می کند. شرکت ایزوگام گستران حامی تمامی اهالی محله ی شوش می باشد. برای استفاده از این خدمات کافی است تماس بگیرید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در شوش منطقه 15

اگر بخواهیم علمی و دقیق صحبت کنیم، باید بگوییم که یکی از بهترین عایق های ساختمانی ایزوگام می باشد. ایزوگام که نوع صنعتی قیرگونی به حساب می آید، عایقی مرغوب و به صرفه است که عمر طولانی داشته و نصب آسانی دارد. شرکت ایزوگام گستران در محله ی شوش، ایزوگام های با کیفیتی را برای این محله از برند ایزوگام دلیجان عرضه نموده است. برای استفاده از خدمات ایزوگام کاری با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در شوش منطقه 15  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله شوش منطقه 15  در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شوش منطقه 15  می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در شوش منطقه 15

قیرگونی نیز یکی دیگر از خدمات شرکت ایزوگام گستران می باشد که به بهترین شکل ارائه می گردد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در شوش منطقه 15  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله شوش منطقه 15  اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شوش منطقه 15  می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در شوش منطقه 15

انتخاب مصالح

اولین گام در طرح اختلاط، انتخاب مصالح مناسب براي مخلوطهاي آسفالتی متخلخل می باشد. مصالح سنگی، قیر و اصلاح کننده هایی مانند پلیمر و افزودنیهایی مانند الیاف معدنی و سلولز و آهک هیدراته، مصالح و مواد مورد نیازي می - باشند که در آسفالت متخلخل بکارگرفته می شوند. بر اساس مطالب ذکر شده راجع به خصوصیات مصالح سنگی مصرفی براي ساخت آسفالت متخلخل در بخش هاي قبلی، طبق دستاوردهاي گروه هاي مختلف مهندسین، انتخاب مصالح مناسب شامل گزیدهاي از معیارهاي بیان شده زیر می - باشد.

انتخاب مصالح سنگی

مصالح سنگی درشت باید از شکستن و خرد کردن مصالح کوهی یا مصالح سنگی خرد شده یا ترکیبی از این دو که داري مشخصات مشابه هستند، تشکیل شده باشد. مصالح سنگی درشت و ریز مصرفی در آسفالت متخلخل باید سخت، محکم، بادوام، تمیز و مکعبی شکل و صدرصد شکسته و با خصوصیات کیفی یکنواخت بوده و عاري از هر گونه ذرات رس و لاي و شیستی و پوشش خاکی باشد. این مصالح باید با مشخصات استاندارد منطبق باشد. انتخاب قیر ( 2- 1 و 6 - مهمترین عوامل موثر در انتخاب نوع قیر عبارتند از: (

 - جاري شدن قیر (Draindown)

- دانه شدگی آسفالت

- عریان شدگی

- مقاومت فشاري و خمشی مخلوط آسفالتی

- هوازدگی

- ترافیک

- نوع آسفالت متخلخل

60 می توان / نوع و مقدار قیر باید بگونه اي انتخاب گردد که تاثیر همه عوامل فوق در سطح مطلوب باشد. از قیر 70 بدون استفاده از افزودنی استفاده نمود اما در میزان فرو نشست قیر زیاد میشود و دماي تولید آسفالت نیز بایستی کمتر 0 درصد الیاف معدنی / از مقدار متعارف باشد. براي دماي 160 درجه سانتیگراد بایستی حدود 3 درصد الیاف سلولزي یا 4 .( 2- 1 و 6 - به قیر اضافه نمود( و الیاف استفاده نمود. به منظور جلوگیري از دست EVA ،SBR 85 میتوان با افزودن پلیمرهایی مانند / از قیر 100 دادن مصالح ( دانه شدگی) مقدار قیر نباید از حدي کمتر و یا بیشتر باشد. حد معمول آن حدود 5 درصد می باشد(.( 2- 1 و  در ترافیک کم و متوسط از قیرهاي معمولی با افزودن پلیمر یا الیاف می توان استفاده نمود، ولی در ترافیک سنگین بایستی از قیرهاي با سختی زیاد با پلیمر و الیاف در سطح مناسب استفاده نمود. 60 با افزودن الیاف سلولزي به / هرچه میزان قیر در مخلوط آسفالتی بیشتر باشد ( بیشتر از 6 درصد) تنها از قیر 70 0 درصد میتوان استفاده نمود و میزان از دست دادن مصالح را در سطح مطلوبی قرار د اد. افزودن آهک / 0 تا 5 / مقدار 4.( 2- 1 و 6 - هیدراته نیز میتواند موجب کاهش جاري شدن قیر گردد( برگرفته شده از بند 6 60 ، از الیاف سلولزي به / بطور کلی پیشنهاد میشود براي تهیه مخلوطهاي آسفالتی متخلخل در داخل کشور از قیر 70 0 درصد الیاف سلولزي براي ترافیک متوسط و / 0 تا 3 / 60 با 2 / 0 درصد براي ترافیک سنگین و از قیر 70 / 0 تا 5 / میزان 4 60 از قیر 70به تنهایی براي ترافیک سبک استفاده شود. /

انتخاب دانه بندي طرح

سه دانه بندي آزمایشی در محدوده هاي ریز و - پس از انتخاب دانه بندي از دانه بندي هاي مندرج در    منابع استاندارد درشت از محدوده دانه بندي طرح همراه با یک دانه بندي حد وسط انتخاب می شود. براي هر دانه بندي آزمایشی، فضاي تعیین می گردد. مصالح سنگی درشت، VCADrc خالی با استفاده از آزمایش میله خشک در جز مصالح سنگی درشت مصالح سنگی باقیمانده روي الک شماره 4 تعریف شده اند. براي هر دانه بندي آزمایشی نمونه ها با درصدهاي مختلف قیر با استفاده از 50 ضربه چکش مارشال به هر طرف نمونه یا با 50 دوران متراکم کننده چرخشی (ژیراتوري) متراکم می شوند. اگر الیاف بعنوان یک ماده اصلاحی نیز مورد استفاده قرار گیرد، باید در این سه مخلوط آزمایشی ترکیب شوند و براي هر مخلوط کوبیده شده تعیین VCA آزمایش انجام گردد. فضاي خالی در مصالح سنگی درشت در آزمایش میله باشد تماس سنگ دانه با سنگ دانه وجود دارد. VCAdrc مخلوط کوبیده شده مساوي یا کمتر از VCA می شود. اگر تقریبا یک دانه بندي با حداکثر 20 % عبوري از الک شماره 4 لازم است تا به تماس سنگ دانه با سنگ دانه نایل شویم و نفوذ پذیري مناسبی را فراهم کند.

تعیین درصد قیر و ارزیابی عملکردي مخلوط

پس از تعیین مصالح و انتخاب دانه بندي ادامه طرح اختلاط طی مراحل زیر پیشنهاد می شود:

- ساخت نمونه هاي اولیه

- تعیین درصد فضاي خالی مخلوط

- انجام آزمایش هاي عملکردي

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در شوش منطقه 15  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله شوش منطقه 15  در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شوش منطقه 15  می باشند.

 

شوش #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی