ایزوگام قیرگونی آسفالت در بیسیم

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در بیسیم منطقه 15

شرکت ایزوگام گستران در بیسیم منطقه 15  ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

شرکت ایزوگام گستران خدمات گسترده ای را در منطقه ی بیسیم ارائه می نماید. این شرکت خدماتی را نظیر نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری با قیمتی استثنایی ارائه می کند. شرکت ایزوگام گستران حامی تمام مشتریان است.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در بیسیم منطقه 15

ارائه ایزوگام استاندارد افتخار شرکت ایزوگام گستران است. برندهای مطرح ایزوگام دلیجان در این نوع ایزوگام دیده می شود.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در بیسیم منطقه 15  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله بیسیم منطقه 15  در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز بیسیم منطقه 15  می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در بیسیم منطقه 15

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در بیسیم منطقه 15  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله بیسیم منطقه 15  اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز بیسیم منطقه 15  می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در بیسیم منطقه 15

مقدار حداقل 18 درصد است. با این حال نمونه هاي با درصد فضاي خالی بیشتر نفوذپذیري بالاتري فراهم می کنند. بر روي دو مسئله متمرکز شده است: NCAT بیشتر تحقیقات جدید

-1 بررسی بکارگیري 50 دوران به عنوان تعداد دوران طرح براي متراکم نمونهها در متراکم کننده دورانی سوپرپیو

-2 بررسی نمونه ها در طی آزمایش کانتابرو. بیشتر تحقیقات نشان می دهد که مصالح سنگی بعد از 30 تا 60 دوران به تراکم معادل بعد از غلتکزنی اولیه می - رسند. در واقع نمونه ها بعد از 20 دوران به بیشترین تراکم می رسند با این وجود براي اینکه ساختار سنگ روي سنگ نیاز به تراکم 45 تا 60 دوران میباشد. علاوه بر این میان نیروي تراکمی حاصل از ( VCAmix<VCADRC) بدست آید 50 دوران متراکم کننده دورانی سوپرپیو و 50 ضربه مارشال سازگاري مناسبی وجود دارد. آزمایش کانتابرو عموما بر روي نمونه ها پیر شده صورت می پذیرد. این مراحل پیرشدگی به منظور ارزیابی مقاومت سایشی نمونه ها بعد از سفت شدگی قیر (اکسیداسیون قیر) توصیه می شود. براي پیرشدگی، 5 نمونه براساس به مدت 120 ساعت در دماي 85 درجه در گرمخانه تحت فشار قرار می گیرند و سپس اجازه AASHTO PP2-01 داده می شود تا نمونه ها تا دماي 25 درجه سانتیگراد خنک شده و سپس بعد از 4 ساعت آزمایش کانتابرو بر روي آنها صورت می گیرد. نتایج اخیر نشان می دهد که نتایج آزمایش کانتابرو براي نمونه هاي پیر شده و پیر نشده چندان تفاوتی وجود ندارد لذا تنها انجام آزمایش کانتابرو بر روي نمونه هاي پیر نشده کفایت می کند بگونه اي که درصد سایش از 20ددرصد تجاوز نکند.

روش طرح اختلاط هانسون ( طرح اختلاط آسفالت متخلخل(

روش طرح اختلاط هانسون ترکیبی از روشهاي طرح اختلاط تجربی و عملکردي می باشد. طرح اختلاط اولیه روش هانسون براساس روش طرح اختلاط مارشال می باشد که در سري دوم دستورالعملهاي انستیتو آسفالت آورده شده است. روش مارشال بخاطر روش تهیه نمونه ها یک روش تجربی می باشد. این روش شامل .(Asphalt Institute, 1997)تحلیل هاي حجمی و آزمایشهاي مکانیکی ( آزمایش مقاومت مارشال ) میباشد که حجم بهینه قیر از آنها حاصل می -شود. در روش هانسون براساس درصد قیر بهینهاي که از طرح اختلاط مارشال بدست می آید نمونه هاي مختلفی ساخته می شود که با آزمایشهایی چون مقاومت شیارشدگی، مقاومت کششی، سفتی، خزش، مقاومت در مقابل رطوبت، نفوذپذیري و مشخصات اصطکاکی و عملکردي این نمونه ها مورد ارزیابی قرار می گیرد.  جمع بندي از روش طرح - حجم قیر نهایی از طریق ارزیابی خصوصیات عملکردي نمونه ها تعیین می گردد.  اختلاط هانسون می باشد. مزیت اصلی این روش آن است که تنها بر روي تعیین حجم قیر بهینه تمرکز نمی کند، بلکه در طی آن اطلاعات مناسبی در ارتباط با مشخصات عملکردي مخلوط فراهم می شود. این اطلاعات براي مهندس طراح روسازي زمینه مناسبی را جهت بهره گیري از مخلوط مناسب در رسیدن به عملکرد مورد نظرش فراهم می کند. همچنین این روش براي طرح اختلاط مخلوطهاي جدید که از قیر اصلاح شده و یا اضافه کنندهها استفاده می کنند، بسیار مفید است. اساس روش طرح اختلاط بر روش مارشال استوار میباشد که یک روش فراگیر و رایج در سایر کشورها می باشد اما در این روش طرح اختلاط تعیین درصد قیر بهینه باید با آزمایش هاي عملکردي تکمیل گردد که ممکن است بسته به نوع آسفالت، شرایط منطقهاي و انتظارات مورد نظر، این آزمایش ها عملکردي متفاوت باشند و چه بسا رایج در کشور مورد استفاده نباشند.

روش طرح اختلاط آسفالت متخلخل در اسپانیا

در روش طرح اختلاط اسپانیا، ماکزیمم حجم قیر بگونهاي تعیین میشود که از نظر جاري شدن قیر و نفوذپذیري مشکلی ایجاد نگردد. همچنین حداقل مقدار قیر مقداري است که مانع از جداشدگی مصالح سنگی در ترافیک گردد و ضخامت حداقل لازم براي قیر روي مصالح سنگی تامین گردد. دراین روش براي تعیین حداقل حجم قیر از آزمایش کانتابرو بر روي نمونههاي متراکم شده با چکش مارشال ( 50 ضربه به هر طرف ) استفاده می شود. بعد از تعریف حداقل درصد فضاي خالی (معمولاً 20 درصد مد نظر است) ماکزیمم درصد قیر براي رسیدن به این درصد فضاي خالی تعیین می گردد. انجام محاسبات لازم بوسیله نمونه هاي مارشال مورد استفاده در آزمایش کانتابرو انجام می گردد. حجم قیر معمول 4 مورد استفاده، 5درصد می باشد. /

فرسایش بصورت جرم از دست رفته در مقابل درصد ماده چسباننده بصورت نمودار ترسیم می گردد. میزان فرسایش با افزایش ماده چسباننده کم میشود. منحنی بطرف پایین قوس بر داشته و در حدود درصد معینی از قیر به صورت تخت در می آید، به نظر می رسد این میزان حداقل براي اطمینان از چسبندگی لازم باشد. در این آزمایش طبق استانداردهاي طراحی اسپانیا نمونه ها باید شرایط زیر را داشته باشد.

-1 درصد فضاي خالی نمونه ها باید بیش از 20 درصد باشد.

-2 افت وزنی نمونه در دماي 25 درجه سانتیگراد بستگی سطح ترافیک باید کمتر از 20 یا 25 درصد باشد.

-3 نمونه هاي مارشال باید با 50 ضربه به هر طرف نمونه ساخته شده باشد. از طرف دیگر حداکثر میزان قیر باید با توجه به دو شرط تعیین گردد. یکی حداقل میزان فضاي خالی لازم و دیگري2) منتج - جاري شدن قیر است.ترکیب آزمایش کانتابرو و آزمایش درصد فضاي به صورت یک گراف مفید مانند شکل ( 7 می گردد. ماکزیمم مقدار قیر باتوجه به اینکه فضاي خالی 20 % باشد، تعیین می شود. و حداقل( 1) مقدار قیر با توجه به اینکه درصد افت کمتر یا مساوي 20 % باشد و حداقل( 2)، حداقل مقدار قیري است که براي تولید آسفالت متخلخل بادوام، 4 حداقل 5 درصد قیر لازم است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در بیسیم منطقه 15  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله بیسیم منطقه 15  در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز بیسیم منطقه 15  می باشند.

 

بیسیم  #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی