ایزوگام قیرگونی آسفالت در مینابی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در مینابی

شرکت ایزوگام گستران در مینابی  ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

یکی از روش های عایق کاری و آب بندی ساختمان، عایق های رطوبتی می باشند که شرکت ایزوگام گستران این روزها در محله ی مینابی اقدام به اجرای ایزوگام های با کیفیت کرده است. عایق کاری در مینابی که توسط شرکت ایزوگام گستران به صورت گسترده ای اجرا می گردد بر اساس نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری است. شرکت ایزوگام گستران سابقه ی بسیار طولانی در اجرای پروژه های مربوط به نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری دارد.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در مینابی

عایق ایزوگام از جمله عایق های پر طرفدار در مینابی می باشد. شرکت ایزوگام گستران مجری اصلی و نمایندگی ایزوگام از برندهای مختلف به خصوص ایزوگام دلیجان را دارا می باشد. لذا استفاده از عایق کاری با ایزوگام در این مرحله اهمیت زیادی پیدا می کند. ایزوگام های استفاده شده در شرکت ایزوگام گستران همگی از استاندارد های لازمه برخوردار می باشند. بنا بر این بسیار پر متقاضی بوده و اصل هستند. برای استفاده تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در مینابی  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله مینابی  در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز مینابی  می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در مینابی

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در مینابی  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله مینابی  اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز مینابی  می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در مینابی

آزمایش صوت

استفاده گردید. PASS- by به منظور سنجش صوت ناشی از خودرو در حال حرکت در پروژه پیشنهادي از شیوه در این آزمایش صوت، در شرایط حرکت اندازهگیري میشود. براي اندازهگیري صوت، خودرو با سرعت 50 کیلومتر در ساعت و در دور ثابت عبور کرده و هنگام عبور در محدوده مورد نظر، سنسورها بطور خودکار در نقطه شروع و پایان محدوده مورد نظرصوت را اندازه گیري می نمایند. 1390 روي آسفالت متخلخل و همچنین روي آسفالت معمولی انجام گردید و با /5/ آزمایش مورد نظر در تاریخ 3 هماهنگی هاي متعدد انجام شده با پلیس راه هر دو جهت بزرگراه ساري- قائمشهر به مدت 10 دقیقه بسته شد. آزمایش 7 متري از خودرو و / نوع 1 با فاصله 5 B&K انجام شد و صوت توسط دستگاه 2236 GLX توسط خودرو پژو 405 1 متر از تراز حداکثر سطح جاده اندازه گیري گردید. / ارتفاع 2 به دلیل ترافیک زیاد محور و محدودیت زمانی بایستی آزمایشها به سرعت و بدون خطا انجام می شدند. خودرو تحت آزمایش بایستی با سرعت 50 کیلومتر در ساعت وارد محوطه آزمایش شده و سپس پدال گاز تا انتها فشار داده شده تا مسیر 300 متري آزمایش سپري گردد.

آزمایش مقاومت لغزشی

مقاومت در برابر لغزندگی عبارت است از نیرویی که در برابر سرخوردن لاستیک ها بر روي سطح روسازي، هنگامی که از چرخیدن لاستیک ها ممانعت می شود، عمل می کند. مشخصه هاي سطح روسازي شامل بافت درشت و بافت ریز بر مقاومت لغزشی موثرند. در حقیقت بافت درشت در شرایط مرطوب و بافت ریز در شرایط خشک کنترل کننده مقاومت لغزشی هستند. در ASTM E 303- براي ارزیابی مقاومت لغزشی آسفالت متخلخل از آزمایش پاندول انگلیسی مطابق با استاندارد 74 شرایط مرطوب بر روي نقاط مختلف آسفالت متخلخل و آسفالت معمولی انجام شد. از این دستگاه براي بررسی بافت ریز روسازي استفاده می شود. این دستگاه از یک کفشک لاستیکی تشکیل شده، که به آونگی که بر روي نمونه اي از سطح گزارش می شود. (BPN) مورد بررسی نوسان میکند، متصل می باشد. نتیجه این آزمایش بعنوان اعداد پاندول انگلیسی 89 تقریبا سه ماه پس از اجرا، بر روي آسفالت متخلخل و /12/ 89 و 16 /12/ آزمایش پاندول انگلیسی در تاریخ 15 24 ارایه شده است. - 23 و 9 - آسفالت معمولی انجام شد. نتایج در جداول خط یک مسیر برگشت 61 براي BPN براي آسفالت متخلخل برابر با 65 و مقدار متوسط BPN بر اساس نتایج آزمایشها، مقدار متوسط آسفالت معمولی برابر با 63 بود. نتایج نشان دهنده کمتر بودن عدد پاندول آسفالت معمولی نسبت به آسفالت متخلخل است. از این دستگاه براي بررسی بافت ریز روسازي استفاده می شود. مزایاي اصلی این وسیله عبارتند از: قابلیت استفاده در شرایط آزمایشگاهی و تقاطع ها، سادگی استفاده، هزینه کم و قابلیت حمل آن. اما استفاده از آن در شرایط میدانی نیاز به تغییر مسیر یا بستن ترافیک عبوري دارد.

اندازه گیري بافت درشت انجام گردید. در این روش ASTM E براي اندازهگیري بافت درشت از روش پخش ماسه مطابق با استاندارد 965 حجم معینی از ماسه بر روي سطح بصورت دایرهاي شکل پخش شده و سپس قطر آن را در چهار نقطه اندازه گیري نموده و میانگین آن در محاسبات وارد میشود. سپس از رابطه زیر متوسط عمق بافت بر حسب میلیمتر محاسبه می گردد.

که در آن:

متوسط عمق بافت بر حسب میلیمتر = MTD

حجم ماسه بر حسب میلیمتر مکعب = V

متوسط قطر سطح دایرهاي پوشش داده شده با ماسه بر حسب میلیمتر = d

25 آمده است. بر اساس نتایج مندرج در این جدول عمق - نتایج اندازهگیري بافت درشت با روش پخش ماسه در جدول 9 0 میلیمتر است، که نشان دهند ه بزرگتر بودن / 8 و آسفالت معمولی 744 / بافت رویه آسفالت متخلخل در حدود 686 خیلی زیاد عمق بافت رویه آسفالت متخلخل نسبت و آسفالت معمولی است. که این به معناي بهتر بودن مقاومت لغزشی آسفالت متخلخل نسبت به آسفالت معمولی و در نتیجه بهبود ایمنی تردد است.

جمع بندي

- با توجه به مشکلات زیاد در هماهنگی و همکاري اداره کل راه و ترابري استان و پیمانکاران، تخصیص بودجه از طرف سازمان راهداري و حمل و نقل جادهاي براي کارهاي تحقیقات میدانی و وجود یک متولی خاص ضروري بنظر می رسد.

- در بازدید میدانی بررسی قطعه مورد نظر پس از گذشت یکسال سال از عمر آن، داراي ظاهر سالمی بوده و خرابی در حال حاضر در آن مشاهده نمی شود.

- بر اساس نتایج آزمایشهاي انجام شده، مشخصات عملکردي مورد انتظار شامل میزان کاهش صدا، نفوذپذیري و مقاومت لغزشی در مقایسه با آسفالت معمولی داراي عملکرد و نتایج رضایت بخش می باشد.

- آزمایشهاي عملکردي فقط یک بار اجرا شدند و لزوم مانیتورینگ قطعه در طول دورههاي زمانی یک و سه و پنج سال پس از اجرا ضروري است.

- با توجه به امکان اجراي آسفالت متخلخل با ماشین آلات و تجهیزات موجود در کشور و مزیت کاربرد آن در مناطق شمالی کشور لزوم اجراي قطعات در مقیاس بزرگتر براي اخذ نتایج بیشتر ضروري است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در مینابی  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله مینابی  در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز مینابی  می باشند.

 

مینابی  #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی