ایزوگام قیرگونی آسفالت در مظاهری

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در مظاهری

شرکت ایزوگام گستران در مظاهری  ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

از شرکت ایزوگام گستران جهت ایزوگام و عایق کاری منزل خود در مظاهری بهره مند گردید. خدمات متنوع و مختلف این شرکت شامل نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری می گردد که در محله ی مظاهری با شرایط ویژه ای قابل اجرا  و ارائه می باشد. شرکت ایزوگام گستران حامی تمامی مشتریان خود است.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در مظاهری

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در مظاهری  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله مظاهری  در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز مظاهری  می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در مظاهری

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در مظاهری  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله مظاهری  اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز مظاهری  می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در مظاهری

انتخاب الیاف سلولوزي

همانگونه که در گزارش هاي مرحله قبلی نیز آورده شده است، استفاده از الیاف بویژه براي ترافیک سنگین بسیار ضروري است. با توجه به بررسی هاي انجام شده و پیگیري هاي این مهندسین مشاور از فروشندگان الیافهاي سلولزي، مشخصات و مزایاي این الیاف بر طبق کاتالوگ الیاف سلولزي TOPCEL براي استفاده در این پروژه انتخاب شد.

محصول، عبارت است از :

ساختمان سه بعدي 

مقاومت در مقابل دماي تا 250 درجه سانتیگراد

انتخاب قیر

در ترافیک کم و متوسط از قیرهاي معمولی با افزودن پلیمر یا الیاف می توان استفاده نمود، ولی در ترافیک سنگین بایستی از قیرهاي با سختی زیاد با پلیمر و الیاف در سطح مناسب استفاده نمود. در این پروژه از قیر اصلاح شده با بر اساس شرایط آب و هوایی منطقه و ترافیک محور استفاده شد. نتایج آزمایش برروي PG64- طبقه عملکردي، آورده شده است: -

آزمایش هاي مخلوط آسفالتی

10 آورده شده است. براي - 6، تا 9 - نتایج آزمایشهاي انجام شده بر روي نمونههاي آسفالت متخلخل در نمونه های طرح اختلاط از دانهبندي شماره 2 استفاده شد. نمونهها با جک مارشال با 50 ضربه به هر طرف نمونه ساخته شد.

آزمایش هاي مورد نیاز براي تعیین درصد قیر بهینه بشرح زیر انجام شد:

الف) آزمایش کانتابرو در دماي 25 درجه سانتیگراد

T ب) تعیین درصد فضاي خالی به روش 275

ASTM D ج) آزمایش ریزش قیر (فرونشست قیر) 1 مطابق با 6390

T- د) آزمایش اصلاح شده لوتمن مطابق با آشتو 283

نتیجه گیري

3، نتایج آزمایش ها آورده شده بود، ابتدا مقرر بود پس از -4-3 - بر اساس طرح اختلاطهاي انجام شده که در بند 9 مقایسه نتایج با یکدیگر اقدام به قطعه آزمایشی شود لیکن پس از انجام آزمایشهاي فوق، بدلیل وجود مشکلات قراردادي امکان ادامه بررسی ها بر روي محورهاي ساري- جویبار و کمربندي نوشهر وجود نداشت، بنابراین این مهندسین مشاور فقط بر روي نتایج آزمایش هاي انجام شده بر روي مصالح مورد نظر براي محور ساري- قائم شهر متمرکز شد. 0 درصد و درصد قیر اصلاح شده، 6 درصد براي اجرا پیشنهاد شد. / بر اساس نتایج آطمایش هاي فوق، درصد الیاف 3 اجرای آسفالت متخلخل به شکل زیر صورت می گیرد.

اقدامات اولیه

براي تسریع در اجرا و نیز رفع مشکلات اقدامات مختلفی انجام شد. در ادامه به بخشی از این اقدامات اشاره میشود:

- انجام هماهنگیهاي لازم با اداره کل راه و ترابري استان مازندران و پیمانکار

- هماهنگی با پیمانکاران براي آماده سازي کارخانه و محور جهت اجرا.

- هماهنگی با پیمانکاران جهت خرید قیر پلیمري و الیاف

انتخاب موقعیت اجراي لایه آسفالت متخلخل

با بررسی مجدد محور، محل انجام پروژه در کیلومتر 10 از قائم شهر به ساري به طول 1500 متر و عرض 11 متر انتخاب شد.

آماده سازي سطح روسازي موجود

براي آماده سازي سطح روسازي، قسمت هاي داراي خرابی، به صورت موضعی لکه گیري شد.

اجراي لایه اندود سطحی

براي اندود سطحی از قیر محلول MC استفاده شد.

تولید مخلوط آسفالت متخلخل

براي تولید مخلوط آسفالتی، مهمترین مساله دماي قیر پلیمیري بود که باید بیشتر از دماي قیر خالص باشد. دماي قیر تقریبا برابر با 160 درجه و دماي مصالح 170 درجه سانتیگراد در نظر گرفته شده بود. الیاف و فیلر به صورت دستی به مخلوط کن اضافه شد.

پخش و تراکم

براي پخش مخلوط آسفالت متخلخل همانند سایر مخلوطهاي آسفالتی از فینیشر استفاده شد. اجرا در سه ردیف طولی به ضخامت 4 سانتیمتر انجام شد. از غلتکهاي چرخ فلزي استاتیکی براي تراکم مخلوط آسفالتی متخلخل استفاده شد. با 3 مرتبه عبور تراکم مورد نیاز تأمین گردید. سعی شد به منظور جلوگیري از سردشدگی سریع مخلوط آسفالت متخلخل، حداکثر فاصله بین غلتک و فینیشر 15 متر باشد.

نظارت بر اجراي قطعات آزمایشی متخلخل و انجام آزمایشهاي کنترل کیفیت

به منظور کنترل کیفیت هنگام اجراي آسفالت متخلخل باید آزمایش هاي تعیین درصد فضاي خالی، جاري شدگی قیر، آزمایش کانتابرو و آزمایش هاي مصالح سنگی به ازاي هر 350 تن مخلوط آسفالتی و حداقل یک مرتبه در هر روز انجام گیرد و همچنین بعد از اجراي آسفالت متخلخل باید آزمایشهاي نفوذپذیري یا سنجش صوت برحسب وظیفه مورد انتظار بعد از اجراي آسفالت متخلخل انجام شود. علاوه بر قطعه آزمایشی آسفالت متخلخل یک قطعه آسفالت معمولی نیز بعنوان قطعه شاهد اجرا شد.

آزمایش نفوذپذیري

سوئیس IVT آزمایش ارزیابی نفوذپذیري آسفالت متخلخل با استفاده از نفوذ پذیرسنجی که مطابق با نفوذسنج ساخته شده بود، انجام گرفت. میزان نفوذپذیري عبارت است از مدت زمان لازم بر حسب ث ا نیه تا آب از خط صفر نفوذپذیر سنج به عدد 8 برسد. اگر مدت زمان لازم براي رسیدن به عدد 4 نفوذپذیر سنج بیش از 300 ثانیه باشد، نفوذپذیري غیرکافی است. مدت زمان اندازه گیري شده نفوذپذیري بین 10 ثانیه ( براي مخلوط هاي آسفالتی با نفوذ پذیري بالا ) تا بی نهایت ( براي مخلوطهاي بسیار متراکم معمولی یا آسفالت متخلخلی که منافذ آن پرشده است ) متغیر می باشد. نفوذپذیري اولیه براي آسفالت متخلخل در حالت نو 23 تا 105 ثانیه و مقدار متوسط براي نفوذپذیري اولیه براي 3 لیتر در ثانیه ) است. انحراف معیار هم بین 30 تا 50 درصد مقدار متوسط / بیشتر آسفالتهاي متخلخل 40 ثانیه ( 4تغییر می کند. و در صورتی که مقدار انحراف معیار در حد 30 درصد مقدار میانگین باشد، آسفالت متخلخل را می توان همگن فرض کرد. براي بالا رفتن میزان دقت نفوذپذیري، اندازهگیري در یک محل چند بار تکرار می شود. میزان کاهش نفوذپذیري با زمان بستگی به نوع محیط، حجم ترافیک، نوع مخلوط آسفالتی، روش اجرایی و سرعت خودروها دارد. پس از اجرا چندین اندازهگیري در نقاط مختلف از خطوط سبقت و کناري با دستگاه صورت گرفت، که نشان دهنده. این به مفهوم نفوذپذیري مناسب آن است. - میزان نفوذپذیري در حدود 11 ثانیه بود.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در مظاهری  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله مظاهری  در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز مظاهری  می باشند.

 

 مظاهری #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی