ایزوگام قیرگونی آسفالت در نبرد

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در نبرد منطقه 14

شرکت ایزوگام گستران در نبرد منطقه 14 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

در شرایط بحرانی یافتن راه حل برای حل مشکلات بسیار مهم و ضروری به نظر می رسد. شرکت ایزوگام گستران جهت حل مشکلات ناشی از نفوذ نم و رطوبت خدمات مفصلی همانند نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را ارائه می نماید. شرکت ایزوگام گستران هم اکنون در محله ی نبرد در خدمت همه ی مردم این محله می باشد. برای دریافت خدمات از شرکت ایزوگام گستران با این شرکت تماس بگیرید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در نبرد منطقه 14

نمایندگی ایزوگام و کار کردن با برندهای برتر ایزوگام یکی از افتخارات شرکت ایزوگام گستران است. شرکت ایزوگام گستران در خدمت همه ی اهالی محله نبرد است. این شرکت خدمات بسیار ارزشمندی را در این زمینه ارائه نموده است. شرکت ایزوگام گستران انواع خدمات نظیر نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را ارائه می نماید.

 برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در نبرد منطقه 14 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله نبرد منطقه 14 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز نبرد منطقه 14 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در نبرد منطقه 14

شرکت ایزوگام گستران برای ارائه ی خدمات قیرگونی شرایط ویژه ای را تعریف کرده است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در نبرد منطقه 14 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله نبرد منطقه 14 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز نبرد منطقه 14 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در نبرد منطقه 14

نگهداري اصلاحی

مهمترین عیبب که در سازه مخلوط هاي آسفالتی با دانه بندي باز اتفاق میافتد جدا شدن دانه ها می باشد. در اثر جدا شدن دانه ها و ضعف در اجراي یک قسمت و سایر عوامل ممکن است در بخش هاي از روسازي با این مخلوط ها، چاله هایی ایجاد گردد. به منظور تعمیر این چاله ها با عملیات لکهگیري مرمت می شوند. بایستی توجه نمود که از مخلوط هاي آسفالتی با دانه بندي باز در تعمیر و لکه گیري روسازي هاي با مخلوط هاي آسفالتی دانه بندي باز استفاده گردد. در صورتی که سطح کمی آسیب دیده باشد میتوان از مخلوط هاي آسفالتی با دانه بندي متراکم در لکه گیري این روسازي ها استفاده نمود. استفاده از درزگیري به منظور جلوگیري از افزایش ترك ها، در نفوذپذیري مخلوط هاي آسفالتی با دانه بندي باز اختلال ایجاد می نماید و بایستی تا حد امکان از درزگیري در این روسازي ها استفاده نگردد .

ترمیم

توصیه کلی در ترمیم مخلوط هاي آسفالتی با دانه بندي باز، جایگزینی مخلوط هاي آسفالتی با دانه بندي باز جدید به جاي مخلوط قدیمی می باشد. همچنین توصیه میشود از مخلوط هاي آسفالتی با دانه بندي متراکم براي استفاده در قسمت هاي آسیب دیده استفاده نگردد زیرا این عمل منجر به کاهش عمر مخلوط آسفالتی متخلخل به دلیل عدم حذف آب هاي سطحی و جمع شدن آنها می گردد. نتایج تحقیقات انجام شده در هلند نشان می دهد بازیافت مخلوط آسفالتی متخلخل، منجر به ایجاد نفوذپذیري ، دوام و نتایج مطلوب مانند مخلوط اولیه می گردد.

بازدید از محورهاي شمالی و بررسی امکانات موجود ) کارخانه آسفالت و تجهیزات پخش(  

براي انتخاب محور و بررسی وضعیت روسازي محور منتخب با توجه به مهمترین کاربرد آسفالت متخلخل (زه کشی آب هاي سطحی)، استانهاي گیلان و مازندران به دلیل شرایط آب و هوایی و بارش زیاد به عنوان استان هاي نمونه جهت اجراي آسفالت متخلخل انتخاب شدند. در ذیل به تفکیک استان ها، اقدامات انجام شده آورده شده است.

استان گیلان

جهت انجام پروژه مذکور،، مذاکراتی با مسئولین اداره کل راه و ترابري استان گیلان صورت گرفت و محورهایی که قابلیت انجام آسفالت متخلخل را داشته و همچنین در سال جاري روکش می گردند، به شرح زیر معرفی شدند:

- محور رشت- فومن )بزرگراه و راه اصلی(

- محور رشت- امام زاده هاشم ) راه اصلی و بزرگراه(

- محور رشت – لاهیجان (بزرگراه(

محورهاي رشت- لاهیجان و رشت- فومن داراي شرایط مناسبتري براي اجراي فاز میدانی پروژه مورد نظر بودند و به همین جهت مذاکراتی با مسئولین اداره کل راه و ترابري استان گیلان انجام شد. اما بدلیل همکاري مسئولین اداره کل، استان گیلان عملا از برنامه اجراي آزمایشی آسفالت متخلخل حذف گردید.

استان مازندران

با توجه به مذاکرات انجام شده با مسئولین اداره کل راه و ترابري استان مازندران و تشریح اهداف موضوع، محورهاي ذیل را به دلیل وجود پیمانکار جهت انجام عملیات روکش آسفالت به این مهندسین مشاور معرفی نمودند.

- ساري- جویبار،

- کمربندي نوشهر- چالوس

- ساري- قائمشهر

معرفی محورهاي پیشنهادي در استان مازندران

الف - ساري- جویبار

این محور در شمال شهر ساري به طرف خزر شهر به طول تقریبی 10 کیلومتر واقع شده است. این راه چهار خطه(در قسمت هایی جدا شده) با ترافیک عبوري سبک با حجم متوسط و با عملکرد تفریحی می باشد. در زمان بازدید از این محور، 2) مورد استفاده - عملیات روکش در حال انجام بود. معدن مورد استفاده از نوع رودخانه اي بود. کارخانه آسفالت (براي تامین روکش آسفالت در بندر امیر آباد قرار داشت. کمربندي نوشهر- چالوس کمربندي نوشهر به طول تقریبی 7 کیلومتر در جنوب شهر نوشهر واقع شده است. این راه، چهارخطه (البته در زمان بازدید دو خط در حال بهره برداري بود و دو خط آماده اجراي لایه هاي آسفالتی بود و قرار بر اجراي لایه آسفالت متخلخل در دو خط موجود بود) با ترافیک عبوري سنگین با حجم زیاد می باشد. در بازدید میدانی از این محور مشخص شد که داراي خرابی شن زدگی در وسعت زیاد بود و بر اساس توافقات اولیه مقرر شد که در صورت اجراي لایه آسفالت متخلخل، ابتدا عملیات لکه گیري انجام شود. کارخانه آسفالت این پروژه یاد شده در حاشیه کمربندي واقع شده است.

ساري - قائم شهر

این راه به طول تقریبی 20 کیلومتر در غرب شهر ساري واقع شده است. این راه چهار خطه جدا شده (بزرگراه) با ترافیک عبوري سنگین با حجم زیاد است. در زمان بازدید از این محور، ترکهاي مویی و لکه گیري هاي موضعی در سطح روسازي مشاهده شد. کارخانه آسفالت مورد نظر براي این محور در رودخانه تجن واقع در شمال شرقی شهر ساري قرار داشت. نوع معدن مورد استفاده براي تولید آسفالت، رودخانه اي است. موقعیت محور ساري- قائم شهر بر روي نقشه در 6 ارایه شده است. همچنین نمایی از کارخانه آسفالت پیمانکار اجراي - 5 و نمایی از محور یاد شده است.  آسفالت متخلخل در محور قائم شهر-ساري که در کمربندي شرقی ساري واقع شده، است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در نبرد منطقه 14 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله نبرد منطقه 14 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز نبرد منطقه 14 می باشند.

 

 

نبرد  #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی