ایزوگام قیرگونی آسفالت در شهید محلاتی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در شهید محلاتی  منطقه 14

شرکت ایزوگام گستران در شهید محلاتی  منطقه 14  ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

عایق کاری و آب بندی چیست؟ عایق کاری و آب بندی نوعی درز گیری رطوبتی است که برای حفاظت ساختمان ها در برابر نفوذ رطوبت و آب باران استفاده می گردد. عایق کاری از ابتدای خلقت بشریت به روش های مختلف و متفاوتی وجود داشته است و امروزه نیز روش های نوین و جدیدی در این زمینه به وجود آمده است. این انواع عایق کاری فضاهای مختلفی را در بر گرفته و در اجرای آسفالت کارهای مفیدی را رقم می زند. شرکت ایزوگام گستران در این راستا اولین شرکت و قدیمی ترین شرکت ارائه دهنده ی انواع عایق های رطوبتی بوده است. نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری از جمله خدمات ارائه شده توسط شرکت ایزوگام گستران می باشند. این شرکت کادر مجرب و حرفه ای خود را برای اهالی محله ی شهید محلاتی پرورش داده و برای اهالی این محله اجرا می نماید. شرکت ایزوگام گستران همواره در زمینه ی ارائه ی خدمات عایق کاری همواره پیش تاز بوده است.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در شهید محلاتی  منطقه 14

نکته ی مهمی که بسیاری از افرادی که ساختمان خود را با استفاده از ایزوگام عایق کاری می کنند، ترمیم ایزوگام است. همه ی افراد گمان می کنند که چون ایزوگام عمر طولانی دارد، نیاز به نگهداری و ترمیم ندارد، اما این گمان اشتباهی است. چرا که هر سازه ای نیاز به مرمت و ترمیم و نگهداری دارد و ایزوگام نیز از این قاعده مستثنی نیست. بنا بر این شرکت ایزوگام گستران یک دپارتمان تخصصی جهت ترمیم و نگهداری ایزوگام را راه اندازی کرده است. در راستای اجرای پروژه های نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری توسط شرکت ایزوگام گستران شما می توانید برای استفاده از خدمات ترمیم ایزوگام با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در شهید محلاتی  منطقه 14  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله شهید محلاتی  منطقه 14  در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شهید محلاتی  منطقه 14  می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در شهید محلاتی  منطقه 14

ترکیب بسیار قوی و ضد آب قیرگونی در شرکت ایزوگام گستران برای عایق کاری و آب بندی استفاده می گردد. این عایق بسیار خوب بیشتر مناسب آشپزخانه، حمام و سرویس های بهداشتی، بالکن و تراس می باشد. نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری پروژه هایی است که از سوی شرکت ایزوگام گستران ساپورت می شود.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در شهید محلاتی  منطقه 14  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله شهید محلاتی  منطقه 14  اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شهید محلاتی  منطقه 14  می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در شهید محلاتی  منطقه 14

اجرای پروژه های آسفالت و اسفالت کاری، در شرکت ایزوگام گستران برای محوطه سازی و معابر و خیابان ها با عقد قرار داد صورت پذیر است. در این راستا یکی از آسفالت های مورد استفاده آسفالت متخلخل است. در مطالعه ی زیر مقاومت لغزندگی آسفالت متخلخل را مورد بررسی قرار داده ایم.

ارایه روش مناسب براي تعیین مقاومت لغزندگی در آسفالت متخلخل و تعیین متغیرهاي مؤثر

معمولاً ارزیابی روسازي ها از نظر ایمنی شامل اصل سرخوردن روي رویه راه است که بر حسب مقاومت لغزشی بیان می شود و بعضی موسسات آن را اصطکاك می نامند.

چندین مؤلفه ارزیابی ایمنی به قرار زیر وجود دارند:

  • مقاومت لغزشی
  • آنهایی که به تجمع آب و خطر هیدروپلانینگ یا یخ زدگی مرتبط هستند. (شیارها (
  • بازتاب نور رویه راه روسازي
  • خط کشی خطوط عبوري
  • وجود نخاله یا اشیاء خارجی (خصوصاً در روسازي فرودگاه ها)

انحراف در نیم رخ عرضی و طولی رویه راه روسازي می تواند براي ترافیک عبوري ایجاد خطر نماید، بویژه اگر باعث جمع شدگی آب در رویه راه روسازي شود. همچنین ناهمواري می تواند راننده ها را خسته و باعث ایجاد مشکل ایمنی گردد. هر یک از عوامل مذکور در بعضی موقعیت ها می تواند سانحه ایجاد نماید اما لغزندگی روسازي رایج ترین و مهمترین عامل است. به دلایل زیر مقاومت لغزشی یکی از پارامترهاي مهم ارزیابی روسازي می باشد:

  • مقاومت لغزشی ناکافی به برخورد شدیدتر تصادفات مرتبط با لغزش منجر می شود.
  • بیشتر ادارات راه ملزم به تامین ایمنی در سطح معقولانه اي براي کاربران راه می باشند.
  • اندازه گیرهاي مقاومت لغزشی می تواند براي ارزیابی انواع مختلف مواد و روش هاي اجرایی مورد استفاده قرار گیرد.

کنترل وسیلۀ نقلیه و ایمنی فرود هواپیما تا حدود زیادي به خصوصیات سطح روسازي بستگی دارند. اگر روسازي خشک باشد اصطکاك موجود بین لاستیک و سطح روسازي معمولاً زیاد است. در آب و هواي سرد و طوفانی وجود آب ( رطوبت ) باعث افزایش پتانسیل هیدروپلانینگ یا لغزندگی و ایجاد وضعیت بحرانی می شود، بویژه زمانی که مقاومت سطح روسازي در برابر لغزندگی کم باشد. بر روي یک سطح روسازي مرطوب که فاقد مقاومت کافی در برابر لغزندگی و هیدروپلانینگ است، راننده قادر نخواهد بود کنترل مستقیم خود را بر وسیله نقلیه حفظ نماید. علت اساسی جمع آوري اطلاعات مربوط به مقاومت در برابر لغزندگی سطح روسازي، جلوگیري از وقوع سوانح یا تقلیل آنهاست. از این داده ها براي شناسایی قطعاتی از روسازي که داراي مقاومت کم یا به سرعت روبه کاهش در برابر لغزندگی می باشند استفاده می شود. در نتیجه این اطلاعات می توانند بعنوان ابزاري به منظور اولویت بندي و انتخاب گزینۀ مناسب ترمیم و نگهداري در خدمت مدیریت قرار بگیرند. مقاومت در برابر لغزندگی عبارت است از نیرویی که در برابر سرخوردن لاستیک ها بر روي سطح روسازي، هنگامی که از چرخیدن لاستیک ها ممانعت می شود عمل می کند. اگرچه مقاومت در برابر لغزندگی بعنوان یک ویژگی سطح روسازي قلمداد می شود لیکن شرایط مختلفی غیر از شرایط سطح روسازي بر نیروي عمل کننده بین لاستیک و روسازي تأثیرگذار هستند: از جمله فشار لاستیک، آج لاستیک، وجود آب، درجۀ حرارت بارگذاري و سرعت وسیلۀ نقلیه. پدیده آبلغزي زمانی بوقوع می پیوندد که سطح لاستیک و سطح رو سازي به وسیله آب یا آلاینده ها از یکدیگر جدا شده باشند.

شرکت ایزوگام گستران حامی همه ی مشتریان خود بوده و بسیار در این زمینه ها با دقت نظر رفتار می کند. برای آگاهی از اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در شهید محلاتی  منطقه 14  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله شهید محلاتی  منطقه 14  در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شهید محلاتی  منطقه 14  می باشند.

 

 

شهید محلاتی  #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی