ایزوگام قیرگونی آسفالت در پاسدارگمنام

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در پاسدار گمنام منطقه 14

شرکت ایزوگام گستران در پاسدار گمنام منطقه 14 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

در محله ی پاسدار گمنام تجمع و تراکم خانه های قدیمی که نیازمند بازسازی باشند زیاد است بنا بر این برای رفاه حال شهروندان این محله شرکت ایزوگام گستران آماده ی پاسخگویی به نیازهای شما عزیزان می باشد بنا بر این اگر برای خانه های خود می خواهید از خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری  بهره مند شوید با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید و درخواست خود را با مشاوران شرکت در میان بگذارید تا همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند. شرکت ایزوگام گستران در محله ی پاسدار گمنام پروژه های اجرایی زیادی را در دست دارد و بسیار عملکرد خوبی داشته است. برای استفاده از خدمات شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در پاسدار گمنام منطقه 14

استفاده از ایزوگام را فراموش نکنید و اگر می خواهید با استفاده از مشاوره های تخصصی در زمینه ی نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری به شما کمک شود، با شرکت ایزوگام گستران در تماس باشید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در پاسدار گمنام منطقه 14 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله پاسدار گمنام منطقه 14 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز پاسدار گمنام منطقه 14 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در پاسدار گمنام منطقه 14

ما به شما استفاده از خدمات قیرگونی یک لایه و دولایه شرکت ایزوگام گستران را پیشنهاد می کنیم.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در پاسدار گمنام منطقه 14 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله پاسدار گمنام منطقه 14 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز پاسدار گمنام منطقه 14 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در پاسدار گمنام منطقه 14

سنگريزي

سنگريزي شامل مصرف مصالحي است كه بيش از ١٥ درصد حجم آنرا قطعات و سنگدانه هاي بزرگتر از ١٥ سانتيمتر تشكيل مي دهد . اين مصالح كه از برشها و پي كن ي هاي سنگي ب ه دست مي آيد نبايد تجزيه پذير بوده و به مرور زمان به مصالح ريزدانه تبديل شوند . سنگهاي گچي، گل سنگها ٢ ، شيست و شيل كه تدريجًا تجزيه و خرد مي شوند براي سنگريزي مناسب نيستند. سنگريزي فقط با تصويب دستگاه نظارت انجام مي گيرد . مصالح مناسب جهت اين عمليات بايد از برشهاي سنگي تأمين شود . چنانچه پيمانكار پيش بينيهاي لازم را در اين مورد ننمايد و در نتيجه براي ساختمان خاكر يزي استفاده از مصالح قرضه لازم شود، هزينه تأمين و تهيه مصالح قرضه به عهده پيمانكار مي باشد. سنگريزي بايد در لايه هاي موازي خط پروژه و با ضخامتهاي معين احداث شده و حداكثر به ترازي خاتمه يابد كه تا رقوم نهايي خاكريز (بستر روسازي راه ) يك متر و يا بيشتر فاصله داشته باشد . به عبارت ديگر چنانچه ارتفاع خاكريز حدود يك متر و يا كمتر باشد نمي توان از سنگريزي استفاده كرد و بايد ١ انجام داد. -٢-٨- عمليات خاكريزي را به طريق معمولي، مطابق بند ٢ ضخامت لايه هاي خاكريز سنگي بر اساس حجم تشكيل دهنده قطعات بزرگتر از ١٥ سانتيمتر به شرح زير است.

الف: چنانچه حجم قطعات سنگي كه بزرگترين اندازه آن بيشتر از ١٥ سانتيمتر است متجاوز از ٥٠ درصد حجم مصالح خاكريز را تشكيل دهد ضخامت لايه نكوبيده آن، حداكثر معادل بزرگترين بعد قطعات تشكيل دهنده مصالح خاكريز سنگي خواهد بود.

ب: چنانچه حجم قطعات س نگي كه بزرگترين اندازه آن بيشتر از ١٥ سانتيمتر است بين ٢٥ ت ا ٥٠ درصد حجم كل مصالح را تشكيل دهد، ضخامت لايه نكوبيده آن نبايد از ٦٠ سانتيمتر تجاوز نمايد، ضمن آنكه ضخامت اين لايه نيز نبايد بيش از بزرگترين اندازه قطعات سنگي تشكيل دهنده مصالح باشد. از دو معيار ذكر شده، هر كدام ضخامت كمتري را به دست دهد بايد آنرا به كار بست.

پ: چنانچه حجم قطعات سنگي كه بزرگترين اندازه آن بيشتر از ١٥ سانتيمتر است، ٢٥ درصد و يا كمتر از حجم كل مصالح باشد ضخامت لايه نكوبيده آن نبايد از ٣٠ سانتيمتر تجاوز كند. در هر لايه خاكريز سنگي ص رف نظر از ضخامت لايه، و بلافاصله پس از پخش، بايد فواصل بين قطعات سنگي را با مصالح خاكي ريزدانه پر كرد . تنها بعد از پر كردن فضاي بين قطعات مي توان اقدام به كوبيدن و تراكم آن لايه نمود، تا احتمال هيچ گونه نشست وجود نداشته باشد.ر٣ خاكهاي ناهمگون -٢-٨-٢ وقتي كه مصالح مصرفي در خاكريزي از منابع مختلف تأمين مي شود هريك از آنها، حتي الامكان بايد در لايه ها و در طول معيني مورد استفاده قرار گيرد تا در تعيين حداكثر وزن مخصوص خشك مصالح در آزمايشگاه و در نهايت كاربرد آنها براي محاسبه درصد تراكم موجب خطا و ابهام نشود . علاوه بر آن در اين موارد بايد از خاكهاي با كيفيت ضعيف تر در لايه هاي تحتاني و خاكهاي مرغوب تر در لايه هاي فوقاني خاكريز استفاده شود.  كوبيدن و ميزان تراكم نسبي - تمام خاكريزها و همچنين كف ترانشه هاي خاكي و بستر زمين طبيعي بايد با غلتكهاي مكانيكي متراكم شود در مواردي كه امكان استفاده از اين نوع غلتكها مقدور نباشد، با تصويب دستگاه نظارت مي توان كوبنده هاي مكانيكي دستي را ب ه كار گرفت . براي كوبيدن، با توجه به نوع مصالح مصرفي و شرايط اجراي كار، بايد از غلتكهاي مختلف استوانه اي، فلزي، پاچه بزي، لاستيكي، لرز شي و يا ديگر انواع كوبنده ها استفاده نمود . نوع وسايلي كه پيمانكار در نظر دارد به كار گيرد، بايد مناسب جنس و نوع خاك بوده و در هر حال قب ً لا به تأييد دستگاه نظارت برسد . چنانچه در حين اجراي كار و با كاربرد وسايل انتخابي، نتايج رضايتبخش نباشد، پيمانكار بايد نسبت به جايگزيني آن با وسيله مناسب ديگر اقدام نمايد. براي تأمين تراكم يكنواخت در تمامي لايه ها، عمل مرطوب كردن و اختلاط خاكها را بايد در زمان مناسب و كافي و قبل از غلطك زني، با وسايل مكانيكي انجام داد تا فرصت توزيع يكسان رطوبت در تمام خاك وجود داشته ب اشد. ميزان رطوبت مصالح خاكي چسبنده ١ براي حصول تراكم مطلوب بايد در محدوده يك تا دو درصد كمتر از رطوبت مناسب، و براي خاكهايي كه به تورم و انبساط ٢ گرايش زيادتري دارند، يك تا دو درصد بيشتر از رطوبت مناسب انتخاب شود. نشان - كيفيت خاكهاي منبسط شونده و خاكهايي كه به اين خصوصيات گرايش دارند داده شده است

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در پاسدار گمنام منطقه 14 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله پاسدار گمنام منطقه 14 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز پاسدار گمنام منطقه 14 می باشند.

 

پاسدار گمنام #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی