ایزوگام قیرگونی آسفالت در اندرزگو

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در اندرزگو  منطقه 14

شرکت ایزوگام گستران در اندرزگو  منطقه 14  ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

سقف خانه نشانی از امنیت و آرامش برای اعضای آن خانه است. اما اگر همین سقف دچار ریزش شود آن هنگام است که استرس بر همه ی عوامل خانه سایه افکنده و آنها را دچار دردسرهای زیادی می کند. یکی از خبرهای خوشایند برای اهالی محله ی اندرزگو در منطقه 14، عایق کاری و آب بندی سقف و فضاهای رطوبت زای خانه با استفاده از عایق های مرغوب صنعتی و سنتی است. مجری این پروژه ها شرکت ایزوگام گستران است که سال های زیادی را در امور مربوط به نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری فعالیت داشته و پروژه های بسیار خوبی را به ثمر رسانده است. شرکت ایزوگام گستران هم اکنون در اندرزگو برای اهالی این محله شرایط خاصی را مشخص کرده است که اگر با مشاوران و کارشناسان ما تماس بگیرید می توانید از این شرایط خاط مطلع گردید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در اندرزگو  منطقه 14

شرکت ایزوگام گستران که کارنامه ی پر بار و درخشانی در زمینه ی نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری دارد، نمایندگی ایزوگام را از برندهای معتبر و استاندارد دارا بوده و برای پروژه های خود از این ایزوگام ها استفاده می کند. شرکت ایزوگام گستران امروزه یکی از معتبر ترین شرکت ها در زمینه ی اجرای پروژه های ایزوگام کاری است. نصب ایزوگام در این شرکت بسیار حرفه ای انجام می شود و همه ی جوانب در نصب سنجیده می شود. ایزوگام های استفاده شده در این پروژه ها، ایزوگام های پلیمری، ایزوگام های دمیده، ایزوگام های فویل دار، ایزوگام های بدون فویل، ایزوگام های تک لایه و ایزوگام های دولایه است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در اندرزگو  منطقه 14  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله اندرزگو  منطقه 14  در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز اندرزگو  منطقه 14  می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در اندرزگو  منطقه 14

شرکت ایزوگام گستران هم اکنون قیرگونی را نیز اجرا می کند. اجرای قیرگونی در این شرکت توسط نصابان حرفه ای صورت می گیرد. برای نصب قیرگونی همکاران ما تلاش خود را می کنند تا رضایت مشتری را بدست آورند. شرکت ایزوگام گستران هم چنین در کار فروش قیر به صورت عمده نیز می باشد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در اندرزگو  منطقه 14  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله اندرزگو  منطقه 14  اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز اندرزگو  منطقه 14  می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در اندرزگو  منطقه 14

اثر اجرا بر توانایی زهکشی روسازیهاي آسفالتی متخلخل

واضح است که باید دقت لازم در مورد کنترل کارگاهی خصوصیات اساسی نفوذپذیري بعمل آید. نه تنها میزان مطلق اندازه گیري ها بلکه پراکندگی آنها که نشانه ناهمگنی و جداشدگی دانه هاست مهم هستند. اگر چه طرح اختلاط، نقطه بحرانی در ایجاد شرایط مناسب براي بدست آوردن یک آسفالت متخلخل با کیفیت خوب و عملکرد مناسب می باشد با وجود این، پخش نیز همانند تولید و حمل در بدست آوردن یک ترکیب مناسب، نقش مهمی ایفا مین ماید. به طور خاص عوامل عمده در کیفیت و موثر بودن این نوع مخلوط قیري بخصوص از نظر قابلیت زه کشی، بجز حفظ نمودن طرح اختلاط، عبارتند از درجه حرارت هنگام پخش، نوع غلتکزنی و در نظر گرفتن مقادیر مجاز. به علت وجود منافذ در مخلوط آسفالت متخلخل، در هنگام اجرا کاهش درجه حرارت آن از آسفالت معمولی بیشتر است لذا درجه حرارت اولیه حدود 20 درجه سانتیگراد بالاتر از درجه حرارت آسفالت معمولی توصیه می شود. در تراکم مخلوط آسفالتی باید همانند آسفالت معمولی عمل کرده و بلافاصله پس از پخش آسفالت توسط فینیشر، اقدام به غلتک زنی نمود. نباید مقدار دماي آسفالت کمتر از 120 درج سانتیگراد گردد. در مخلوط هاي متخلخل از ویبره کردن مصالح اجتناب می شود زیرا این امر سبب تراکم بیش از حد، خرد شدن مصالح و کاهش فضاي خالی می گردد. واضح است که باید دقت لازم در مورد کنترل کارگاهی خصوصیات اساسی نفوذپذیري بعمل آید. نه تنها میزان مطلق اندازه گیري ها بلکه پراکندگی آنها که نشانه ناهمگنی و جداشدگی دانه هاست مهم هستند. بررسی منابع علمی نشان می - دهد که وسایل و روشهاي مورد استفاده در اندازه گیري نفوذپذیري متفاوت بوده و نتایج اندازه گیري ها اغلب به واحدهاي مختلف بیان می گردند که قابل مقایسه نیستند.

ارائه روش مناسب براي تعیین میزان زه کشی آزمایشگاهی و میدانی آسفالت متخلخل

در مورد اندازه گیري و ارزیابی عملکرد زه کشی مخلوط هاي آسفالتی متخلخل مورد استفاده در راه ها، روش سیستماتیکی وجود ندارد. مزیت بزرگ استفاده از این نوع مخلوط ها بخصوص در نواحی با شدت بارندگی زیاد و میزان حجم قابل توجه روان آب، قابلیت زهکشی مناسب و خشک کردن سطح جاده براي رانندگی حتی در شرایط بارندگی شدید است. این مساله سطح ایمنی در جاده ها را از نظر خطرات لغزندگی، آب لغزي، کاهش میدان دید راننده بطور قابل توجهی بالا می برد. درحال حاضر تعدادي از دستگاههاي میدانی و آزمایشگاهی براي مقایسه ظرفیت زه کشی مخلوط هاي متخلخل وجود دارد که برخی از آنها عبارتند از:

ساخت اداره حمل و نقل فلوریدا، نفوذسنج بلژیکی 1، نفوذسنج آيويتی سوئیس ی 2 و یک نمونه FDOT نفوذسنج . اندازه گیر زه کشی السیاس اسپانیایی 3

همه این دستگاه ها شامل یک لوله شفاف استوانه اي هستند که در آنها زمان لازم براي افت هد آب در یک فاصله ثابت در طول استوانه توسط یک زمانسنج اندازه گیري می شود. بنابراین با اندازه گیري زمان براي عبور یک حجم ثابت و آب از یک سیلندر آب به سمت یک دال متخلخل، متوسط نرخ جریان آب تخلیه شده از روسازي تخمین زده می شود. اختلاف در چنین تجهیزاتی اساساً شامل:

-1 اندازه لوله استوانه اي و حجم آب مورد استفاده براي آزمایش.

-2 روش درزگیري انجام گرفته بین لوله استوانه اي و دال روسازي.

-3 نحوه نگهداشتن و حفظ آب بالاي دال قبل از شروع آمایش.

-4 نحوه اندازه گیري زمان از شروع تا پایان آزمایش می شود.

این فاکتورها عمدهترین خصوصیاتی هستند که بر دقت، سرعت و راحتی کار با یک دستگاه تاثیرگذار می باشند در حال حاضر تمام دستگاههاي موجود قابلیت تصویب قطعی اندازه گیري عملی و منطقی میزان نفوذپذیري و زه کشی مخلوط آسفالت متخلخل را ندارند. بررسی تحقیقات انجام شده نشان می دهد که وسایل و روشهاي مورد استفاده در اندازهگیري نفوذپذیري متفاوت بوده و نتایج اندزهگیريها اغلب به واحدهاي مختلف بیان میگردند که چندان قابل مقایسه نیستند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در اندرزگو  منطقه 14  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله اندرزگو  منطقه 14  در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز اندرزگو  منطقه 14  می باشند.

 

 

اندرزگو  #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی