ایزوگام قیرگونی آسفالت در افراسیابی شمالی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در افراسیابی شمالی منطقه 14

شرکت ایزوگام گستران در افراسیابی شمالی منطقه 14 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

افراسیابی شمالی محله ای است که مردمان آینده نگری دارد در این محله افراد همواره به دنبال شرکت یا افراد مطمئن جهت عایق کاری منازل خود می گردند. برای استفاده از خدمات شرکت ایزوگام گستران در محله ی افراسیابی کافی است که مشاوران این شرکت را در جریان خدمات مورد نظر خود قرار دهید. شرکت ایزوگام گستران هموراه از طرح های پروژه ای استقبال کرده و می کند. به عنوان مثال اگر پروژه ای را در زمینه ی نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری داشته باشید این شرکت در محل شما حاضر شده و پروژه ی شما را اجرا می نماید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در افراسیابی شمالی منطقه 14

اگر برای استفاده از خدمات ایزوگام نیازمند مشاوره هستید مشاوران شرکت ایزوگام گستران می توانند اطلاعات خوبی را در اختیارتان قرار دهند بنا بر این با همکاران ما در تماس باشید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در افراسیابی شمالی منطقه 14 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله افراسیابی شمالی منطقه 14 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز افراسیابی شمالی منطقه 14 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در افراسیابی شمالی منطقه 14

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در افراسیابی شمالی منطقه 14 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله افراسیابی شمالی منطقه 14 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز افراسیابی شمالی منطقه 14 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در افراسیابی شمالی منطقه 14

آشنایی با مراحل اولیه و مصالح مورد استفاده در آسفالت بسیار مهم و ضروری است.

مصالح مناسب - ، به طور M- مش خصات 145 A- تا  آشتو قرار مي گيرند

الف: كليه خاكهايي كه در گروه هفتگانه 1 كلي و اعم مصالح مناسب و قابل قبول هستند كه مي توان از آنها در كارهاي مختلف خاكي استفاده با توجه A7 ،A6 ،A كرد. در مواردي كه كاربرد بعضي از گروههاي خاكهاي مناسب فوق مانند 5 به شرايط اقليمي - جوي و نوع آمد و شد محل اجراي طرح، توسط دستگاه نظارت مناسب تشخيص داده نشود پيش بيني هاي لازم اجرايي بايد در مشخصات فني خصوصي نسبت به اين موارد قيد شود.

ب: كليه خاكهاي گچي، نمكي، نباتي، زراعتي، لجني و غيره و مصالح داراي مواد آلي و رستنيها در شمار مصالح نامناسب قرار مي گيرند . به طور كلي م عيار كمي تشخيص مصالح نامناسب كه بايد از مصرف آنها خودداري شود عبارت اند از:

-از ده درصد تجاوز كند نبايد مصرف شوند. T - خاكهايي كه ميزان مواد آلي آنها مطابق آشتو 267 محلول در (CaSO و يا گچ ( 4 (NaCl - - خاكهاي نمكي و گچي كه ميزان نمك (كلريد سديم آب آنها به ترتيب بيش از ٥ و ١٠ درصد وزني باشد قابل مصرف نيستند.

- از مصرف خاكهاي مارني و رسي كه دامنه خميري آنها بيش از ٥٠ درصد باشد بايد خودداري شود.  دوم  عمليات خاكي ٢١ كمتر از D طريقه T - كليه خاكهايي كه حداكثر وزن مخصوص خشك آنها با روش آشتو 180 ١ تن در متر مكعب باشد، نبايد مصرف شوند

پ: به طور كلي تشخيص نامناسب بودن مصالح خاكي با دستگاه نظارت و تصويب كارفرماست.

اجراي عمليات خاكريزي

آماده سازي بستر اوليه خاكريز

الف: قبل از شروع عمليات خاكريزي، سطوح و مقاطعي كه در نقشه هاي اجرايي و دستورات دستگاه نظارت براي اين عمليات مشخص و ابلاغ گرديده بايد از مصالح نامناسب شامل خاكهاي سطحي، نباتي، گياهي و كليه موانع اجراي طرح تميز و پاكسازي شود.

ب: در صورت وجود آب ساكن، چشمه ، و آبهاي تراوشي از منابع زيرزمين ي، بايد نسبت به زهكشي سطحي يا عمقي و خشك كردن بستر اوليه قبل از اجراي هرگونه خاكريزي اقدام شود. بوده و احتمال بالا آمدن آب A تا 7 A پ: چنانچه زمين بستر اوليه خاكريز از نوع خاكهاي ريزدانه 5 زيرزميني در اثر خاصيت موئينه خاك وجود داشته باشد، بايد از مصالح زهكشي در اولين لايه خاكريزي استفاده شود . اين مصالح از حركت ذرات آب به طرف بالا و به جسم خاكريز جلوگيري نموده و مانع افزايش رطوبت و كاهش مقاومت آن مي گردد . ضخامت و نوع مصالح زهكش توسط دستگاه نظارت تعيين مي شود.

ت: كليه گودالها، چاله ها و حفر ه هاي باقيمانده از عمليات ريشه كني مسير در بستر اوليه، بايد قبل از اجراي اولين قشر خاكريزي، با مصالح مناسب لايه لايه پر شده و مطابق مشخصات متراكم گردد.

ث: زمين بستر اوليه بايد به درصد تراكم نسبي مشخصه برسد، و در غير اين صورت بايد نسبت به شخم زدن بستر، يا اصلاح و يا جايگزيني خاك آن تا عمق لازم اقدام، تا بعد از كوبيدن، تراكم نسبي مشخصه آن تأمين گردد.

ج: در صورتي كه مسير الزامًا از مناطق مردابي، باتلاقي، لج ني، نمكي، با آب ساكن يا روان، و يا متأثر از جذر و مد عبور كند جزئيات روشهاي اصلاحي آن شامل تعويض، تثبيت و تحكيم با افزودنيها  نظير آهك، سيمان و يا پوزولانها و يا مصرف مصالح و مواد ويژه، بايد در مشخصات خصوصي قيد شود.

ضخامت لايه هاي خاكريز

عمليات خاكريزي بايد از مصالح تصويب شده و در قشرهاي موازي خط پروژه، با ضخامت يكنواخت مطابق شيبها، رقوم و اندازه هاي مندرج در نقشه هاي اجرايي و با نظر دستگاه نظارت انجام شود. شيب طولي و عرضي راه بايد به وسيله لايه هاي خاكريز تأمين گردد تا در مراحل اجراي لايه هاي روسازي، نيازي به كاربرد مصالح زيراساس و يا اساس جهت ترميم شيب نباشد . هرگاه شيب عرضي راه با توجه به نقشه هاي اجرايي در حين عمليات خاكريزي تأمين نشده باشد، فقط با موافقت دستگاه نظارت مي توان لايه نهايي خاكريز را با مصالح روسازي ترميم نمود. بديهي است بابت اين ترميم، پرداختي به پيمانكار صورت نخواهد گرفت. ضخامت لايه هاي خاكريز با توجه به نوع مصالح مصرفي و موقعيت اجراي لايه ها به شرح زير بايد اجرا شود.

خاكريز معمولي

الف: خاكريز معمولي به مصرف مصالحي اطلاق مي شود كه كمتر از ١٥ درصد حجم آنرا قطعات و سنگدانه هاي بزرگتر از ١٥ سانتيمتر تشكيل مي دهد.

ب: ضخامت لايه هاي كوبيده در خاكريز معمولي نبايد به طور كلي از ٢٠ سانتيمتر تجاوز نمايد . استفاده از ضخامت بيشتر مشروط به استفاده از مصالح مناسب درشت دانه، انجام قطعات آزمايشي با مصالح مورد نظر و با غلطكهاي مناسب، دستيابي به درصد تراكم مشخصه، و امكان انجام آزمايشهاي استاندارد براي اندازه گيري اين تراكم در كل ضخامت لايه اجرا شده مي باشد، كه به هر حال نبايد از ٣٠ سانتيمتر تجاوز نمايد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در افراسیابی شمالی منطقه 14 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله افراسیابی شمالی منطقه 14 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز افراسیابی شمالی منطقه 14 می باشند.

 

افراسیابی شمالی  #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی