ایزوگام قیرگونی آسفالت در اتوبان محلاتی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در اتوبان محلاتی منطقه 14

شرکت ایزوگام گستران در اتوبان محلاتی منطقه 14 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

یکی از شاهکار های شرکت ایزوگام گستران ارائه ی همه ی خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری به اهالی محله اتوبان محلاتی می باشد. برای استفاده از این خدمات شاهکار کافی است با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در اتوبان محلاتی منطقه 14

ایزوگام ها انواع مختلفی دارند و شرکت ایزوگام گستران همه ی انواع ایزوگام های مختلف را از برندهای معتبر تهیه کرده و به شما عرضه می نماید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در اتوبان محلاتی منطقه 14 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله اتوبان محلاتی منطقه 14 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز اتوبان محلاتی منطقه 14 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در اتوبان محلاتی منطقه 14

اگر نیازمند قیرگونی هستید جای درستی آمده اید، ایجا برای هر سلیقه ای نوعی عایق وجود دارد. شرکت ایزوگام گستران در خدمت تمامی اهالی اتوبان محلاتی است. بنا بر این نگران نباشید. همین حالا اقدام نمایید و با شرکت ایزوگام گستران آشنا شوید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در اتوبان محلاتی منطقه 14 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله اتوبان محلاتی منطقه 14 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز اتوبان محلاتی منطقه 14 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در اتوبان محلاتی منطقه 14

مواد سوزا در برشهاي سنگي

حمل و مصرف مواد سوزا كه براي عمليات خاكبرداري و كوه بري ب ه كار مي رود بايد كام ً لا طبق قوانين و مقررات جاري اجرا و زير نظر افرادي كه داراي گواهي انجام كار از مقامات ذي صلاح دولتي مي باشند انجام گيرد. پيمانكار در صورت نياز به مصرف مواد منفجره موظف است ساختم انها و انبارهايي براي نگهداري مواد منفجره در نقاط مناسب با ظرفيت كافي و لازم، بر طبق قوانين جاري و تأييد دستگاه نظارت احداث كند. اين انبارها بايد با علايم خطر مشخص و مناسب علامت گذاري گردند و داراي درب ورود با قفل مطمئن و وسايل تهويه جهت نگهداشتن حرارت پايين و يكنواخت داخل انبار باشد. به مجرد اينكه مواد منفجره به اين انبارها حمل شد، ورود آن بايد توسط پيمانكار به مقامات مسئول محلي اطلاع داده شود تا مقدار دقيق اين مواد محاسبه و مورد تصديق و گواهي مقامات فوق قرار گيرد . پيمانكار در موقع مصرف مواد منفجره بايد مق امات مسئول محلي را از جريان مطلع نمايد تا مقدار مصرف شده مورد تأييد آنها واقع شود. پيمانكار مسئول جلوگيري از مصرف غير مجاز و نادرست مواد منفجره بوده و بايد براي استفاده از اين مواد، افراد كاملا باتجربه، باصلاحيت و كاردان را طبق مقررات موضوعه جاري استخدام نمايد. كليه عمليات مته زني و انفجار بايد به نحوي انجام گيرد كه خاكبرداري حاصله بر طبق خطوط شيبهاي مشخص شده در نقشه ها بوده و حداقل خرابي به قسمتهاي باقيمانده ترانشه هاي سنگي وارد آيد. عمليات انفجار به مسئوليت كامل پيمانكار انجام مي گيرد و پيمانكار حق هيچ گونه ادعايي نسبت به احجام اضافي حاصله در مقايسه با مقاطع مصوب و يا تجديد نظر شده را نخواهد داشت . پيمانكار بايد نهايت مراقبت را در حين عمليات انفجار رعايت نمايد تا هيچ گونه آسيبي به افراد و يا به اموال و يا كارهاي تكميل شده وارد نشود . قبل از هر انفجار تعداد كافي محافظ و علايم بايد در نقاط مختلف مستقر گردد تا از هرگونه حادثه احتمالي جلوگيري شود . عمليات استحفاظي تا زماني كه تمام خرجهاي مواد سوزا كاملا منفجر نشده باشد بايد كماكان ادامه يابد . خرجها بايد ب ه طور صحيح پوشيده و بسته شده و هميشه مقدار معيني مواد سوزا در هر سوراخ به مصرف برسد . در محلهايي كه دستگاه نظارت دستور دهد پيمانكار بايد حائلي از توريهاي محكم و مقاوم براي حفاظت افراد و اموال و كارهاي تكميل شده نصب و به كار گيرد . عمليات انفجار بايد فقط در ساعاتي انجام شود كه دستگاه نظارت تعيين مي كند . در صورتي كه بنا به تشخيص دستگاه نظارت روش اجراي انفجار، ساكنين و ابنيه واقع در محدوده عمليات را در معرض مخاطره قرار دهد و يا كارهاي انفجار بدون رعايت احتياط و شرايط استحفاظي لازم انجام گيرد، مي تواند عمليات را متوقف و دستورات كوه كني را با وسائل و امكانات ديگري صادر نمايد. در صورتي كه بر اثر عمليات انفجار، رفت و آمد وسائل نقليه عمومي بايد متوقف گردد، پيمانكار موظف است اجازه اين توقفهاي موقت را از مقامات مربوطه كسب و نتيجه را به اطلاع دستگاه نظارت برساند خاكهاي لغزشي و ريزشي  مصالح و مواد خاكي و سنگي كه ضمن كوه بري د اخل صخره ها و يا كمرهاي سنگي و يا ترانشه هاي خاكي، احتمال ريزش و لغزش داشته باشد، طبق دستور كتبي دستگاه نظارت بايد از شيروانيها برداشته شود. جمع آوري و برداشت و حمل مصالح ريزشي از شيرواني ترانشه ها و خاكريزها كه ناشي از عدم رعايت شيبهاي مشخص شده در نقشه ه اي اجرايي باشد، ك ً لا به هزينه پيمانكار بوده و به آن پرداختي تعلق نمي گيرد.

خاكبرداري قرضه

قرضه به منابعي اطلاق مي گردد كه كسري خاك مورد نياز جهت ساختمان خاكريز راه (پس از مصرف خاكهاي مناسب حاصل از خاكبرداريها و پي كن ي ها) از آنها تأمين مي شود . انتخاب م حل قرضه و نوع قرضه بايد طبق دستور دستگاه نظارت باشد.

انواع قرضه

قرضه بر سه نوع و به شرح زير است.

الف - قرضه جانبي

ب - قرضه موضعي

پ - قرضه منتخب

يادآوري: براي تعريف نوع قرضه به فصل تعاريف مراجعه شود.

دامنه كاربرد قرضه ها

الف: فقط با ارائه دلايل توجيهي و تصويب كارفرما مي توان از مصالح قرضه جانبي، قرضه موضعي و يا قرضه منتخب در عمليات مصرف نمود.

ب: در صورت استفاده از قرضه جانبي، مقطع محلهاي قرضه بايد به شكل نقشه هاي تيپ كه توسط دستگاه نظارت ابلاغ مي شود تنظيم گردد به نحوي كه از آ ب شستگي احتمالي خا ك ريز و همچنين نفوذ آب به بدنه راه خودداري گردد، ضمن آنكه حتي الامكان از مصالح پايي ندست راه مصرف شود.

پ: در موارد استفاده از قرضه هاي موضعي و منتخب، پيمانكار موظف است موافقت مالك محل قرضه ها را در قبال حفاري و برداشت مصالح جلب نموده و عندا للزوم محل را بعد از خاتمه كار تسطيح و تنظيم نمايد . ضمن ا حين بهر ه برداري از قرضه ها، شيرواني و كف محلهاي قرضه بايد طوري آرايش شود كه از ايستابي جلوگيري شده و عمل زهكشي مستمر ب ه طور مؤثري در آنها انجام گيرد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در اتوبان محلاتی منطقه 14 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله اتوبان محلاتی منطقه 14 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز اتوبان محلاتی منطقه 14 می باشند.

 

 

اتوبان محلاتی  #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی