ایزوگام قیرگونی آسفالت در قصر فیروزه

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در قصر فیروزه   منطقه 14

شرکت ایزوگام گستران در قصر فیروزه   منطقه 14  ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

آیا شما از ساکنان محترم محله ی قصر فیروزه هستید و خواهان استفاده از خدمات عایق کاری و آب بندی می باشید؟ شرکت ایزوگام گستران در قصر فیروزه هم اکنون خدمات ارزشمندی را از جمله نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری ارائه می نماید. برای دریافت خدمات از شرکت ایزوگام گستران کافی است با این شرکت تماس بگیرید و از خدماتشان مطلع گردید. شرکت ایزوگام گستران همواره در خدمت شما می باشد پس برای دریافت خدمات تماس بگیرید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در قصر فیروزه   منطقه 14

ایزوگام در شرکت ایزوگام گستران کالای گرانبهایی به حساب می آید چرا که ایزوگام های ارائه شده در این شرکت همگی اصل بوده و از استانداردهای لازم برخوردارند. پس برای دریافت خدمات ایزوگام کاری با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید و خدمات را از آنها بخواهید. در این مورد در خصوص انواع ایزوگام و نوع کاربرد هر یک از ایزوگام ها در موارد مختلف نیز اطلاعات خود را کامل نمایید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در قصر فیروزه   منطقه 14  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله قصر فیروزه   منطقه 14  در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز قصر فیروزه   منطقه 14  می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در قصر فیروزه   منطقه 14

اگر در مورد خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران سوالی دارید با شرکت تماس بگیرید و سوالات خود را در مورد نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری بپرسید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در قصر فیروزه   منطقه 14  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله قصر فیروزه   منطقه 14  اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز قصر فیروزه   منطقه 14  می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در قصر فیروزه   منطقه 14

روش لغزش متغیر

وسایل لغزش متغیر براي اندازه گیري در هر سرعت لغزش دلخواه طراحی شده اند. به طور معمول آنها داراي ابزارهاي سنجش خودکار براي طیف وسیعی از سرعتهاي لغزش می باشند و قابل نوعی برنامه ریزي هستند تا که حداکثر اصطکاك قابل دستیابی را در طیف وسیعی از لغزشها جستجو و مشخص نمایند. تجهیزات ساخته شده با این ویژگی باید قادر به انجام آزمایش در هر دو حالت چرخ لغزش ثابت و متغیر باشند. سرعت دورانی چرخ آزمایش قابل کنترل است و میتوان آنرا همانند تجهیزات با لغزش ثابت در حد معینی ثابت نمود. البته دستگاه هاي با لغزش متغیر قادرند که بر اساس پیش فرضشان در محدوده وسیعی از سرعت هاي لغزشی آزمایش را انجام دهند. حسگرهایی در این دستگاهها تعبیه شدهاند، که بر اساس سرعت دورانی چرخها آزمایش شدت ترمز را تنظیم 7% هر کدام از نسب ت هاي ±% می کنند. سیستم ترمز باید به گونه اي باشد که سرعت دورانی چرخ آزمایش در محدوده 2 لغزش باشد. هنگامی که تریلر آزمایش با سرعت مشخص، معمولا 65 کیلومتر بر ساعت، حرکت می کند و ترمزگیري بر روي لاستیک صورت نمی پذیرد، سرعت دورانی لاستیک برابر با سرعت آزمایش می باشد. هنگام ترمزگیري این سرعت شروع به کاهش می کند. در بحرانی ترین حالت، وقتی که سرعت دورانی چرخ آزمایش به صفر رسید، این چرخ در امتداد جاده شروع به لغزش می کند. در این حالت، شرایط کاملا همانند وضعیت چرخ قفل شده خواهد بود. در عمل، سرعت لغزش به اندازه اي بزرگتر از صفر به منظور جلوگیري از بوجود آمدن فرسودگی و سایش زیاد در لاستیک، کنترل می شود. مزیت عمده دستگاه لغزش متغیر این است که ارتباط بین اصطکاك لغزشی و سرعت لغزش در طیف وسیعی از سرعت هاي لغزش قابل حصول است، در حالی که سایر انواع تجهیزات فقط در یک سرعت لغزش اندازه گیري می کنند. با توجه به پیش فرض هاي موجود درون سیستم، هر نسبت لغزشی را میتوان براي دستگاه تعریف نمود.

روش انحراف از مسیر یا نیروي جانبی

همچنین چندین دستگاه وجود دارند که مقاومت لغزشی را در حالت انحراف اندازه گیري می کنند. در این دستگاه ها چرخ ها نسبت به جهت حرکت کمی منحرف و زاویه دار می شوند و نیروي جانبی در بعضی ز وایاي انحراف اندازه گیري می شوند. اندازه گیري اصطکاك روسازي در این روش مشکلاتی شبیه به روش اندازهگیري حالت سرش دارد. زاویه انحراف بحرانی

در معرض تغییراتی مشابه با سرش بحرانی است. حالت ایده آل آن است که آزمایش با زاویه انحرافی انجام شود که نسبت به تغییرات مشخصات رویه راه و شرایط عملیاتی غیرحساس باشد.

یک نمونه نسبتا ساده از این گونه تجهیزات، دستگاه مومتر است که اخیراً به طور عمده در ارزیابی ها مورد استفاده قرار 7 درجه است، ابتدا در انگلستان ساخته و مورد استفاده / گرفته است. این دستگاه که داراي دو چرخ منحرف با زاویه 5 قرار گرفت و به وسیله آن نیروي مورد نیاز جهت نگهداري زاویه انحراف لاستیک اندازه گیري می شود. که به وسیله (SCRIM) دستگاه دیگري که براي اندازهگیري ضریب اصطکاك جانبی به کار میرود اسکریم یک اتفاق خوشایند در شرکت ایزوگام گستران استفاده از خدمات ایزوگام این شرکت با شرایط ویژه است. این شرایط ویژه استفاده از ایزوگام های مرغوب و استاندارد و دارای تایید اداره ی استاندارد است. شرکت ایزوگام گستران در این خصوص مواردی را ارائه می نماید که شما می توانید بر حسب این موارد در مورد استاندارد بودن ایزوگام خود مطلع گردید.  چرخ مورد آزمایش با انحراف 20 درجه از مسیر - آزمایشگاه تحقیقات راه و حمل و نقل انگلستان ساخته شد (حرکت روي این وسیله نصب شده که در هنگام آزمایش با یک بار معین بر روي سطح رویه می لغزد. هنگامی که از آن استفاده نمی شود قابل بالا بردن بوده و داراي قابلیت چرخش آزادانه است. در جلوي چرخ آزمایش یک جریان آب قابل و چرخ آزمایش در جهت رو - کنترل وجود دارد که در هنگام انجام آزمایش فورا سطح رویه را خیس می کند.  

به جلو بر روي سطح خیس شده رویه می لغزد. نیروي تولید شده بوسیله این عمل مرتبط با مقاومت لغزشی رویه در (2SFC ) شرایط خیس می باشد. ضرایب اصطکاك اندازهگیري شده به وسیله این دستگاه به نام ضریب نیروي جانبی گزارش می شوند به طوري که:

SFC = 100F

SCRIM است که از آزمایش تریلر چرخ قفل شده بدست میآید. دستگاه SN از نظر عددي مشابه عدد لغزندگی SFC 65 <) است. km/h) قادر به ثبت مقادیر بطور پیوسته و کار در سرعت هاي زیاد  (>65km/h) مزایاي اصلی دستگاهی نظیر اسکریم ثبت پیوسته مقاومت لغزشی و قابلیت کار در سرعت عملیات بالا است و عیب اصلی آن، هزینه زیاد اولیه است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در قصر فیروزه   منطقه 14  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله قصر فیروزه   منطقه 14  در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز قصر فیروزه   منطقه 14  می باشند.

 

 

 

قصر فیروزه  #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی