ایزوگام قیرگونی آسفالت در آهنگ

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در آهنگ  منطقه 15

شرکت ایزوگام گستران در آهنگ  منطقه 15  ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

آیا در این روزها به فکر عایق کاری و آب بندی منازل خود افتاده اید؟ آیا به دنبال یک شرکت مطمئن در زمینه عایق کاری و آب بندی هستید؟ ما به شما شرکت ایزوگام گستران را پیشنهاد می کنیم. شرکت ایزوگام گستران این روزها در زمینه های نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری فعالیت داشته و تمامی پروژه های خود را با موفقیت به اتمام رسانده است. ما به شما اهالی محله ی آهنگ مژده می دهیم که شرکت ایزوگام گستران هم اکنون در محله ی آهنگ خدمات بی نظیری در زمینه ی عایق کاری و آب بندی ارائه می کرده است. پس شرکت ایزوگام گستران را به خاطر داشته باشید و با همکاران ما در این شرکت تماس بگیرید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در آهنگ  منطقه 15

یکی دیگر از پیشنهادات ویژه ی شرکت ایزوگام گستران ایزوگام است از آنجایی که شرکت ایزوگام گستران سابقه ی طولانی در امور نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری دارد لذا می تواند به همه ی شهروندان محترم محله ی آهنگ این نوید را بدهد که ایزوگام های ارائه شده توسط شرکت ایزوگام گستران استاندارد بوده و همگی دارای تاییدیه می باشند هم چنین همه ی این ایزوگام ها دارای برچسب بوده که روی برچسب اطلاعاتی نظیر وزن، مواد و مصالح به کار رفته، نوع ایزوگام، متراژ ایزوگام و همچنین تاریخ تولید و خروج از کارخانه نوشته شده است. شرکت ایزوگام گستران این روزها در محله ی آهنگ پروژه های زیادی را اجرا نموده است. شرکت ایزوگام گستران برای همه ی نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری ضمانت نامه ارائه می کند. شرکت ایزوگام گستران همه ی فعالیت خود را بیمه می کند در صورت عدم رضایت می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آنها طلب خسارت کنید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در آهنگ  منطقه 15  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله آهنگ  منطقه 15  در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز آهنگ  منطقه 15  می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در آهنگ  منطقه 15

برای استفاده از خدمات تمیز و بی نظیر قیرگونی شرکت ایزوگام گستران کافی است با همکاران ما تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در آهنگ  منطقه 15  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله آهنگ  منطقه 15  اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز آهنگ  منطقه 15  می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در آهنگ  منطقه 15

مقایسه میان روش هاي آزمایشگاهی تعیین نفوذپذیري

معمولاً اساس روش هاي معمول آزمایشگاهی تعیین نفوذپذیري مانند روش هاي استاندارد توصیف شده در  بر مبناي تست با هد ثابت میباشد که در آنها ضریب ASTM D2434( و ( 1998 AASHTO T215(1982) نفوپذیري در جریان ثابت و تحت یک هد ثابت تعیین می گردد. اما براي مصالح متخلخل با نفوذپذیري 10 میلیمتر بر ثانیه و یا بیشتر، حجم آب زیادي مورد نیاز می باشد تا سطح آب(هد آب) ثابت نگه داشته شود بنابراین استفاده از روش هد ثابت براي اندازه گیري نفوذپذیري دشوار می شود. براي حل این مشکل براي اندازه گیري نفوذپذیري اینگونه مصالح از تست هد افتان استفاده می شود. در این تست هم شیب هیدرولیکی و هم دبی ویژه با زمان تغییر می کنند.

مقایسه میان روش هاي میدانی تعیین نفوذپذیري

محققین همواره به دنبال توسعه روش میدانی سریع و با قابلیت تکرار تعیین میزان نفوذپذیري مخلوط هاي آسفالتی می باشند. همانطور که اشاره شد، اکثر نفوذسنج ها داراي مشکلات مشابهی هستند. وجه دیگري که در مورد این نوع آزمایش ها مطلوب است، قابلیت حمل دستگاه و بازدهی است. مدل ساخت این دستگاه میبایست با قابلیت کاربري ساده و سبک و نیز داراي دوام مناسب براي دفعات متوالی برداشت در میدان باشد. مهمترین مسأله مرتبط با این دستگاه تکرارپذیري دفعات آزمایش آن می باشد. بطور کل یک دستگاه سنجش میدانی مناسب باید داراي خواص زیر باشد:

- سبک و قابل حمل

- ارزان بودن

- انجام آسان آزمایش

- انجام سریع آزمایش

- و مهمترین خصوصیت آن تکرارپذیر بودن نتایج می باشد.

نفوذسنج میدانی :NCAT

علیرغم اینکه اکثر مراحل کار با این دستگاه مطلوب بود، در این میان برخی مشکلات نیز مشاهده گردید. مشکل عمده ناتوانی دستگاه جهت رسیدن به وضعیت اشباع در مدت زمان قابل قبولی بود. زمان مورد نیاز براي رسیدن به وضعیت اشباع در لایه هاي با نفوذپذیري کم براي انجام یک آزمایش بیش از یک ساعت بود. بعد از انجام آزمایشات توسط قابلیت مناسب براي کارهاي میدانی را ندارد. NCAT مرکز حمل و نقل کنتاکی، مشخص شد که دستگاه آزمایش همچنین بدلیل زمانبر بودن آزمایش، مادة درزگیر سیلیکونی جهت آب بندي دستگاه و سطح آسفالتی به شدت سخت شده بود و جدا کردن آن مشکل گردید. مشکل دیگر عدم توانایی دستگاه در آزمایش در نواحی با شیب زیاد است و علت آن سر خوردن دستگاه بر روي سطح است. اما به هر حال هنگامی که دستگاه بر روي سطح مناسب و با زمان کافی آزمایش مورد استفاده قرار می گرفت، جوابها قابل قبول بودند. بدلیل اینکه نتایج حاصله از انجام آزمایش در شرایط مناسب، منطقی بنظر می رسیدند، تصمیم بر این شد که از این دستگاه بعنوان یک داور براي مقایسه دیگر دستگاه هاي آزمایش نفوذپذیري استفاده شود  مهمترین مسأله در ارتباط با این دستگاه تکرارپذیري دفعات آزمایش آن می باشد. دستگاه جدید براي فائق آمدن بر این مشکل می بایست سریع و مبرا از خطا باشد. لذا ایده جدیدي مطرح شد که از خلاء بجاي آب با هواي فشرده در این دستگاه، استفاده شود. استفاده از خلاء داراي مزایایی است از جمله آنکه استفاده از خلاء بجاي آب، راحتی کار و نیز حمل و نقل راحتتر را در پی دارد. از خلا بجاي آب استفاده شده است که در بخشهاي قبلی بطور مفصل به آن پرداخته شده است. AIP در دستگاه مجموع هاي از آزمایشها صورت گرفت. تقریباً 30 آزمایش در یک مکان صورت ،AIP بمنظور بررسی تکرارپذیري 0 اینچ مخلوط اساس صورت / 0 اینچ ضخامت مخلوط آسفالتی و 75 / گرفت. آزمایش هاي تکرارپذیري بر روي سطحی با 5 0 اینچی، 45 میلیمتر جیوه و با / گرفتند. نتایج در شکلهاي زیر آمدهاند. مقدار میانگین قرائت خلاء براي اساس 7 2 میلیمتر جیوه با انحراف استاندارد / 0 اینچی 9 / انحراف معیار 2 بود و مقدار میانگین قرائت خلاء براي سطح آسفالتی 5 بود .

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در آهنگ  منطقه 15  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله آهنگ  منطقه 15  در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز آهنگ  منطقه 15  می باشند.

 

آهنگ  #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی