ایزوگام قیرگونی آسفالت در آهنگ شرقی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در آهنگ شرقی  منطقه 14

شرکت ایزوگام گستران در آهنگ شرقی  منطقه 14  ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

یکی از روش های سالم زیستی ایجاد عایق مناسب روی سقف و سایر فضاهای رطوبت زای منازل است. شرکت ایزوگام گستران در محله ی آهنگ شرقی اقدام به اجرای پروژه هایی هم چون نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را نموده است. شرکت ایزوگام گستران در این محله یعنی محله ی آهنگ شرقی تمامی خدمات عایق کاری و آب بندی را با قیمت های مناسب و شرایط پرداخت ویژه اجرا می کند. شرکت ایزوگام گستران حدود بیست سال است که کارهای خود را در زمینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری به همه ی شهروندان ارائه می نماید. بنا بر این شرکت ایزوگام گستران در این زمینه بسیار با سابقه هستند.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در آهنگ شرقی  منطقه 14

این روزها سر همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران بسیار شلوغ می باشد. شرکت ایزوگام گستران در این روزها پروژه های نصب و اجرای زیادی را در زمینه های نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری دارد. این شرکت در این روزها با ایزوگام دلیجان پروژه های خود را اجرا می کند بنا بر این جای هیچ شکی نیست که این پروژه ها به نحو احسن اجرا می گردد. شرکت ایزوگام گستران در محله ی آهنگ شرقی فعالیت داشته و برای همه ی پروژه های خود ضمانت نامه و بیمه نامه ارائه می نماید. در این شرکت ایزوگام های مرغوب و با کیفیت نصب می گردد و بسیار عمر طولانی دارا می باشد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در آهنگ شرقی  منطقه 14  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله آهنگ شرقی  منطقه 14  در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز آهنگ شرقی  منطقه 14  می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در آهنگ شرقی  منطقه 14

اگر در محله ی آهنگ شرقی زندگی می کنید و نیازمند عایق کاری منزل خود با استفاده از قیرگونی می باشید، حتما با کارشناسان ما در شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید و از آنها در مورد نوع عایق مناسب خود سوال بپرسید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در آهنگ شرقی  منطقه 14  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله آهنگ شرقی  منطقه 14  اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز آهنگ شرقی  منطقه 14  می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در آهنگ شرقی  منطقه 14

اثر نوع دانه بندي بر نفوذپذیري روسازي آسفالتی

شکل دانه بندي مخلوط از جمله فاکتورهاي دیگري است که بر روي نفوذپذیري تاثیر می گذارد. دانه بندی هایی که از زیر خط تراکم ماکزیمم عبور می نمایند نسبت به دانهبندي ریزي که از روي خط تراکم عبور می نمایند نفوذپذیري شکل دانه بندي بر اندازه درصد فضاي خالی مستقل در روسازي متراکم شده اثر می گذارد. ،NMAS کمتري دارند. مانند دانه بندي درشت تر که شامل سنگدانه هاي درشت می باشد، درصد فضاي خالی پیوسته یا متصل به هم را نتیجه می دهد و در نتیجه پتانسیل اتصال داخلی فضاهاي خالی افزایش پیدا می کند. ساختار باز در آسفالت متخلخل براي خاصیت زه کشی سطحی و خصوصیات صوتی داراي اهمیت قاطع می باشد. تنها منافذ باز که از سطح قابل دسترس باشد می تواند براي زه کشی آب و جذب صدا مؤثر باشد. در این مورد باید در نظر داشت که حدود 4 1 تا 3 1 کل فضاي خالی آسفالت متخلخل را منافذ بسته و غیرمرتبط تشکیل می دهند که از نظرزه کشی و جذب صدا هیچ اثري ندارند. از آنجا که بزرگتر و دانه بندي درشتتر پتانسیل بیشتري جهت نفوذپذیري دارند، می توان جمع بندي نمود که حجم NMAS مصالح سنگی ریزدانه، نفوذپذیري در روسازي هاي آسفالتی گرم را کنترل می نماید.

اثر ضخامت اجرایی بر نفوذپذیري روسازي آسفالتی

وقتی ضخامت اجرایی افزایش پیدا می کند، پتانسیل نفوذپذیري کاهش پیدا می نماید. دو دلیل متفاوت براي این عملکرد روسازیهاي ضخیم وجود دارد. اول آنکه معمولا لایه هاي ضخیم تر در محل راحت تر متراکم می شوند، زیرا یک لایه ضخیم گرما را بهتر نگه می دارد و فرصت بیشتري را ایجاد می کند تا مصالح سنگی بطور مناسبی جای گیري نمایند از این رو دانسیته روسازی ها افزایش پیدا می کند. و اما دلیل دوم، نفوذپذیري نتیجه اي از اتصال داخلی فضاها می یابد. در یک مخلوط آسفالتی با دانه بندي توپر همه فضاهاي خالی به هم متصل نمی باشند. وقتی ضخامت لایه افزایش پیدا می نماید، شانس تشکیل مسیري از فضاها براي عبور آب کاهش مییابد. به این دلیل روسازی هاي نازك پتانسیل بیشتري براي نفوذ پذیري دارند نشان می دهد که نفوذپذیري روسازي آسفالتی با ضخامت نمونه ها مرتبط می باشد. این نتایج حاصل  از کار آزمایشگاهی بر روي مغزه هایی که در آزمایشگاه متراکم شده اند، را نشان می دهد. 12/5 و 19 میلیمتر می گردد. این نشان می - ،9/5 ،NMAS این پروژه شامل دانه بندي هاي درشت با اندازه افزایش پیدا می کند) نفوذپذیري کاهش پیدا NMAS دهد، که وقتی ضخامت افزایش پیدا می کند (نسبت ضخامت به می نماید. در آییننامه بلژیک ضخامت 4 سانتیمتر براي آسفالت متخلخل توصیه شده است. این ضخامت براي هلند 5 سانتیمتر می باشد. متداولترین نوع آسفالت متخلخل در اسپانیا یک لایه 4 سانتیمتري است. در فرانسه ضخامت لایه آسفالت متخلخل بصورت یک روکش 2 تا 4 سانتیمتري توصیه می شود.

کاهش ظرفیت زه کشی بعد از اجراي رویه هاي آسفالت متخلخل

میزان کاهش نفوذپذیري با زمان بستگی به نوع محیط، حجم ترافیک، نوع مخلوط آسفالتی، روش اجرایی و سرعت خودروها دارد. در بیشتر موارد تا 5 سال نفوذپذیري در حد قابل قبولی باقی می ماند. این افت می تواند به طرق زیر به حداقل رسانده شود:

انتخاب درست مخلوط آسفالتی؛

بهینهسازي میزان قیر براي به دست آوردن دوام و تخلخل؛

استفاده از مصالح سنگی مقاوم در برابر سائیدگی؛

؛% حداقل فضاي خالی 20

ضخامت لایه 50 میلیمتر؛

؛%2/ حداقل شیب عرضی 5

اجتناب از تراکم بیش از حد؛

دستیابی به زبري (بافت درشت) بیشتر

دو روش براي حل مشکل پر شدن منافذ وجود دارد :

اجتناب از پرشدگی؛

برداشتن (پاك کردن) مواد پرکننده

براي بازنگهداشتن منافذ می توان با دستگاه هاي مخصوص مکش و جاروکشی همراه با فشار آب اقدام به شستشوي سطح آسفالت متخلخل نمود. پاك سازي دوره اي تا زمانی که نفوذپذیر در حد قابل قبولی است می تواند اثرات مثبتی در دوام نفوذپذیري در آسفالت متخلخل داشته باشد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در آهنگ شرقی  منطقه 14  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله آهنگ شرقی  منطقه 14  در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز آهنگ شرقی  منطقه 14  می باشند.

 

 

 

آهنگ شرقی  #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی