ایزوگام قیرگونی آسفالت در خاوران

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در خاوران منطقه 15

شرکت ایزوگام گستران در خاوران منطقه 15 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

از آنجایی که فصل سرما همواره با بارش برف و باران همراه است، یکی از مواردی که باید به دقت به آن توجه شود، مسئله ی عایق کاری مناسب ساختمان است. عایق کاری نقش مهمی را در حفاظت از ساختمان ایفا می کند. جهت اجرای عایق کاری و آب بندی مناسب باید به افراد متخصص در این امر مراجعه نمایید. یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه ی عایق کاری ساختمان شرکت ایزوگام گستران می باشد. این شرکت کلیه ی فعالیت های خود را در زمینه های نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری برای اهالی محله ی خاوران با شرایط ویژه ارائه می نماید. شما می توانید با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید و از آنها مشاوره بخواهید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در خاوران منطقه 15

اگر در جستجوی انواع ایزوگام های برند و مطمئن هستید، با شرکت ایزوگام گستران در تماس باشید، شرکت ایزوگام گستران آماده ی ارائه ی خدمات ایزوگام کاری می باشد. ایزوگام ها از برند ایزوگام دلیجان بوده و بسیار استاندارد و مرغوب می باشد. شرکت ایزوگام گستران برای فعالیت های ایزوگام کاری خود بیمه نامه و ضمانت نامه را ارائه می نماید. شرکت ایزوگام گستران در خدمت همه ی اهالی خاوران می باشد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در خاوران منطقه 15 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله خاوران منطقه 15 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز خاوران منطقه 15 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در خاوران منطقه 15

برای استفاده از دیگر خدمات هم چون قیرگونی نیز شرکت ایزوگام گستران هم اکنون آماده می باشد. بنا بر این برای استفاده از هر یک از خدمات نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری کافی است تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در خاوران منطقه 15 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله خاوران منطقه 15 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز خاوران منطقه 15 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در خاوران منطقه 15

روش طرح اختلاط  NCAT

در سال 2000 روشی را براي NCAT ، بر اساس تجربیات ایالت هاي مختلف در آمریکا و برخی از کشورهاي اروپایی  طرح اختلاط مخلوط هاي با دانه بندي باز ارائه نمود که تجربیات سال هاي اخیر نیز در آن به کار گرفته شده است روند طرح اختلاط شامل مراحل زیر می باشد:

-1 انتخاب مصالح سنگی

-2 انتخاب دانه بندي

-3 انتخاب حجم قیر بهینه

-4 ارزیابی خاصیت مصالح در مقابل رطوبت

می باشد که بر این اساس مصالح SMA ملاحظات این روش در انتخاب مصالح منطبق بر انتخاب مصالح سنگی 1سنگی باید داراي ویژگی هاي زیر باشند:

- درصد سایش لوس آنجلس زیر 30 درصد باشد.

- صددرصد مصالح سنگی باید حداقل داراي یک وجه شکسته و نود درصد آن حداقل داراي دو وجه شکسته باشد.

درصد مصالح ورق هاي و یا طویل با نسبت حداکثر طول به حداقل 5 به 1 باید کمتر از 5 درصد و با نسبت 3 به 1کمتر از 20 درصد باشند. باید بیشتر از 45 درصد باشد. (FAA - درصد شکستگی مصالح ریزدانه ( 1 در انتخاب نوع قیر براي مخلوط هاي با دانه بندي باز به معیار ترافیک توجه نموده است. براي ترافیک NCATدو درجه سفت تر از ،PG متوسط و بالا توصیه مینماید که از قیر با سختی بالا ( در مبناي درجه عملکرد و یا همان قیري می باشد که در شرایط معمول آب و هوایی استفاده می شود) به همراه اضافه کننده هایی چون فیبر و یا پلیمر براي رسیدن به مطلوبیت لازم استفاده شود و براي ترافیک پایین تا متوسط قیر معمولی اصلاح شده با پلیمر یا فیبر را توصیه 0 درصد را نسبت به وزن کل توصیه / 0 و 4 / براي اضافه کننده فیبر سلولوزي و یا فیبر معدنی مقدار 3 NCAT . می نماید. استفاده می شود. (ASTM D6390) 0 درصد بسته به نتایج تست زهکشی قیر 2 / 0 تا 5 / می نماید. بطور معمول از 2 مرحله دوم طرح اختلاط انتخاب دانه بندي مناسب می باشد بگونه اي که درصد فضاي خالی کل مخلوط تامین گردد و همچنین تماس سنگ روي سنگ 3 براي مصالح سنگی درشتدانه وجود داشته باشد. مصالح سنگی درشت به مصالح مانده روي الک 4 گفته می شود. که با هوا، قیر و مصالح ریزدانه پر می - ) (VCAmix) وقتی درصد فضاي خالی مصالح درشت دانه مخلوط متراکم شده شود) کمتر از حجم فضاي خالی مصالح سنگی درشت دانه محاسبه شده از آزمایش وزن واحد میله خشک 4 باشد مخلوط داراي ساختار تماس سنگی روي سنگ می باشد. دانه - VCAmix<VCADRC گردد، یعنی (VCADRC) 1 ارایه شده است. - بندي مورد توصیه براي آسفالت با دانه بندي باز در  ، سه ترکیب آزمایشی از مصالح سنگی از حد وسط، بالا و پایین تهیه نمایید. سپس با - ابتدا با توجه به چگالی حجمی و درصد فضاي ) AASHTO T را براساس 19 VCADRC استفاده از بخش درشت مصالح سنگی مقدار 6 درصد و با هر / را براي نمونه متراکم شده با حجم قیر 6 تا 5 VCAmax خالی، در مصالح سنگی) محاسبه نمایید. سپس یک از دانه بنديها محاسبه نمایید. (نمونه ها با 50 چرخش در متراکم کننده دورانی سوپرپیو کوبیده شوند ). اگر در نمونه هاي واقعی خواسته شود از فیبر استفاده گردد به این نمونه ها نیز فیبر اضافه نمایید. دانه بندي مورد قبول است که  در آن وجود داشته باشد و بالاترین درصد فضاي خالی تامین ( VCAmix<VCADRC) ساختار سنگ روي سنگ گردد. درصد فضاي خالی مصالح با دانه بندي باز با وزن حجمی نمونه هاي متراکم شده و وزن مخصوص ماکزیمم تئوري مخلوط هاي غیر متراکم بدست می آمد. در مرحله سوم طرح درصد قیر بهینه براساس یک سري از آزمایشات بر روي 2 مجموعه این آزمایشها و ویژگیهاي - نمونه متراکم شده و یا غیر متراکم با مقادیر مختلف قیر بدست می آید.  مورد نیاز نشان داده شده است. نمونه هاي متراکم با 50 دوران متراکم کننده دورانی سوپرپیو ساخته شده اند. اندازه نفوذپذیري بزرگتر از 100 متر بر روز مطلوب می باشد با این وجود معین نمودن نفوذپذیري نمونه هاي متراکم اختیاري می باشد. (ASTM PS شده ( 129 می - (AASHTO T283) آخرین گام طرح اختلاط ارزیابی حد رطوبتی با استفاده از آزمایش لوتمن اصلاح شده 1 باشد. بعد از 5 سیکل یخ – ذوب، مقاومت کششی نمونه هاي متراکم شده با 50 دوران در تراکم کننده سوپرپیو نباید کمتر از 80 درصد مقاومت اولیه نمونه ها باشد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در خاوران منطقه 15 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله خاوران منطقه 15 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز خاوران منطقه 15 می باشند.

 

 

خاوران  #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی