ایزوگام قیرگونی آسفالت در دولاب

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در دولاب منطقه 14

شرکت ایزوگام گستران در دولاب منطقه 14 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

برای داشتن خانه ای امن و آرام هنوز دیر نشده است. اگر در محله ی دولاب زندگی می کنید همین حالا با مشاوران شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید و از آنها در خصوص نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری کمک بخواهید. شرکت ایزوگام گستران حامی شما مشتریان عزیز می باشد. برای استفاده از خدمات شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در دولاب منطقه 14

اگر سقف خانه ی شما ایزوگام شده است اما هنوز هم چکه می کند بهتر است که از همین حالا به فکر ترمیم ایزوگام خود باشید. شرکت ایزوگام گستران ایزوگام های کهنه را تعمیر و ترمیم می کند. این شرکت همواره به آرامش و آسایش مشتریان خود می اندیشد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در دولاب منطقه 14 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله دولاب منطقه 14 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز دولاب منطقه 14 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در دولاب منطقه 14

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در دولاب منطقه 14 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله دولاب منطقه 14 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز دولاب منطقه 14 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در دولاب منطقه 14

عمليات خاكي شامل كليه كارهاي لازم براي تميز كردن بستر و حريم راه، خاكبرداري و خاكريزي خاك، سنگ و يا ساير مصالح، از و يا در مسير و يا محدوده راه در منطقه عمليات طرح، طبق نقشه هاي اجرايي و يا برابر دستورات دستگاه نظارت مي باشد.

پاك كردن و ريشه كني بستر و حريم راه

عمليات پاك كردن و ريشه كني بستر حريم راه شامل برداشتن و به دور ريختن هرگونه مواد و مصالح زائد، نباتات و اشجار، ساختمان و ابنيه و هرگونه مانعي در تمامي حريم راه، مسير كانالها و آبروها، محل احداث پل و ابنيه فني و هر ناحيه و منطقه ديگري كه در نقشه هاي اجرايي مشخص شده است، مي باشد . پاك كردن و ريشه كني بستر و حريم راه بايد قبل از هرگونه خاكبرداري و يا خاكريزي شروع شده و پايان يابد. حفظ و حراست اقلامي كه بايد نگهداري شوند بايد دقت كافي و مراقبت لازم به عمل آيد كه تأسيسات و ابنيه فني مفيد و يا جديدالاحداث راه و نيز تأسيسات و تجهيزات ديگر مانند لوله هاي آب ، گاز ، نفت ، كابل برق ، تلفن ، تأسيسات نظامي و غيره كه در مسير راه و يا مجاورت آن قرار گرفته حفظ و حراست و نگهداري شده و هيچ گونه آسيب و صدمه اي از عمليات پيمانكار به آنها وار د نگردد . در مورد درختان و اشجار، فقط درختاني كه روي نقشه هاي نشان داده شده و يا طي صورتجلسه مصوب مشخص شده باشند بايد در صورت امكان جاب ه جا و در غير اين صورت قطع و ريشه كني و از مسير راه دور شوند . پيمانكار بايد دقت نمايد كه در اثر اجراي عمليات به ساير درختان صدمه و آسيبي وارد نشود. مسئوليت هرگونه لطمه و يا صدمه اي كه به درختان و اشجار و ساير تأسيسات و ابنيه در اثر اجراي عمليات وارد شود به عهده پيمانكار بوده و مي بايستي به هزينه خود ترميم و يا رفع مشكلات حقوقي ناشي از آن را بنمايد.

روشهاي اجرايي

سطوح و مناطقي كه در نقشه هاي اجرايي و يا دستور كارها به عنوان پاك كردن و ريشه كني مسير و حريم راه تعيين شده، بايد توسط دستگاه نظارت و يا دستگاه اجرايي قبل از شروع عمليات پاك كردن و ريشه كني، ميخكوبي و مشخص گردد . عمل پاك كردن و ريشه كني بايد در تمام طول مسير طبق نقشه هاي اجرايي به صورت مشروحه زير انجام شود.

الف: پاك كردن مسير و حريم راه شامل تميز كردن، برداشتن خاكهاي نباتي و جاب ه جايي يا قطع و ريشه كني كامل درختان، بيرون آوردن ريشه هاي خشكيده و بدون تنه و هرگونه درختچه، نهال، بوته، علف، چپر، حصار، چينه، زباله و آشغ ال، ابنيه، موانع و ساير مواردي كه به نظر دستگاه نظارت و يا كارفرما وجود آن براي پي ها و يا زيرسازي و روسازي راه نامناسب تشخيص داده شود از حريم راه و راههاي ورودي و خروجي، راههاي دستيابي، مسير كانالها و آبروها و محل احداث ابنيه فني، مي باشد. هرگونه مصالح س اختماني كه از تخريب ابنيه بدست مي آيد پس از دور كردن از بستر و حريم راه بايد طبق تشريفات قانوني تحويل صاحبان آن گردد.

ب: خاكهاي نباتي كه غير قابل مصرف در خاكريزي است بايد از بستر و حريم راه برداشته شده و در محلهايي كه دستگاه نظارت مشخص مي كند ذخيره شود . بد يهي است چنانچه طبق نقشه ها و يا تشخيص دستگاه نظارت اين خاكها قابل مصرف براي پوشش نباتي شيروانيهاي خاكي نباشد مي تواند مورد استفاده زارعين قرار گيرد.

پ: سطوح طبيعي كه پايي ن تر از بستر روسازي ١ قرار گرفته اند طبق نظر دستگاه نظارت بايد ريشه كني كامل تا عمق لاز م انجام شده و بقاياي ريشه ها، علفها، رستنيها، و هرگونه مواد و مصالح نامناسب ديگر نيز از زمين كنده و ب ه دور ريخته شود تا احتمال مدفون شدن زير خاكريز و حريم راه را نداشته باشد. قطع كامل ريشه برخي بوته ها، خارها و رستنيها منحصرا با كندن آنها مؤثر نبوده و نيا ز به مصرف سموم ويژه دارد. محدوده چنين عملياتي بايد در مشخصات فني خصوصي قيد شود.

ت: چنانچه مسير راه از داخل باغ - قلمستان - منطقه جنگلي عبور نمايد، كليه درختان، نهال ها و هرگونه رستني بايد در تمامي حريم و بستر راه جابه جا و يا قطع و ريشه كني شده و مسير پاك گردد. قطع و ريشه كني درختان بايد به صورتي انجام گيرد كه باعث خرابي ساختمان هاي مجاز و يا صدمه و لطمه زدن به درختاني كه بايد حفظ شوند نگردد. درختان بايد طوري قطع شوند كه در موقع سقوط ب ه طرف و يا در جهت محور راه بيفتد . از سوزاندن تنه درختان و اشجار جنگلي در محدوده كار بايد خودداري شود.

ث: چنانچه شاخه درختاني كه در مجاورت مسير قرار گرفته يا شاخه درختاني كه دستور حفظ و حراست آنها داده شده حدود پنج متر داخل حريم راه شده باشند بايد از نزديك تنه درخت قطع شوند . قطع اين شاخه ها بايد به روش حرفه اي و صحيح انجام شود و محل قطع هر شاخه بايد با يك پوشش ضخيم رنگ مخصوص درختان كه مورد تصويب دستگاه نظارت قرار گيرد پوشيده شود.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در دولاب منطقه 14 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله دولاب منطقه 14 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز دولاب منطقه 14 می باشند.

 

 

دولاب #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی