ایزوگام قیرگونی آسفالت در تاکسیرانی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در تاکسیرانی منطقه 14

شرکت ایزوگام گستران در تاکسیرانی منطقه 14 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

برای همه ی مردم محله ی تاکسیرانی خبر خوشی را می خواهیم اطلاع رسانی کنیم. شرکت ایزوگام گستران که سال های زیادی را در زمینه عایق کاری فعال بوده است، هم اکنون در این زمینه در محله ی تاکسیرانی حضور دارد و آماده ی ارائه ی خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری می باشد.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در تاکسیرانی منطقه 14

از جمله خدمات بیمه نامه دار شرکت ایزوگام گستران ایزوگام کاری و نصب ایزوگام و هم چنین ترمیم ایزوگام است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شرکت تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در تاکسیرانی منطقه 14 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله تاکسیرانی منطقه 14 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز تاکسیرانی منطقه 14 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در تاکسیرانی منطقه 14

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در تاکسیرانی منطقه 14 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله تاکسیرانی منطقه 14 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز تاکسیرانی منطقه 14 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در تاکسیرانی منطقه 14

در محله ی تاکسیرانی، شرکت ایزوگام گستران خدمات بسیار قابل تقدیری را در خصوص آسفالت خیابانها ارائه نموده است. این شرکت جهت تکمیل فرآیند خدمات خود، به مطالعه و پژوهش در این زمینه پرداخته و این مسئله را مطرح کرده است که آسفالت باید اصولی و طبق رعایت استانداردهای خاصی اجرا شود. اجرای آسفالت قاعده مندی خاصی را می طلبد. این قاعده مندی توسط تیم خوب و اجرایی شرکت ایزوگام گستران به نگارش درآمده است.

ویسکوزیته قیر و وزن AASHTO M -3-2 قیر مورد نظر را ارزیابی کنید تا خواص  مورد نظر 22 مخصوص آن را در دماي 25 درجه سانتیگراد بدست آورند.

حجم قیر

ظرفیت سطح 3 مصالح سنگی مانده بر روي الک شماره 4 را براساس روش زیر معین نمایید:

 نکته: 3- استفاده نمایید. - براي مصالح سنگی با درصد جذب بالا، از روش ارائه شده در بند 3 (a بدست می آید که نشانگر مساحت سطحی، خواص SAE No. ثابت سطح )، از درصد مانده روغن 10 ) Kc (b جذب کنندگی و زبري مصالح سنگی می باشد. گرم از مصالح سنگی را به عنوان نمادي از کل مصالح عبوري از الک شماره 105 به روش چارك -1 3 اینچی و مانده روي الک 4 جدا نمایید. 110 درجه سانتیگراد گرم نمایید تا وزن آن ثابت شود و سپس ± -مصالح را در داخل گرمخانه در دماي 1 اجازه دهید تا سرد شود. 8 سانتیمتر در بالا، / 100 -3-1- گرم از مصالح را جدا نمایید و داخل قیف فلزي بریزید. ( قیف فلزي با قطر 9 4 ارتفاع / 2 سانتیمتر و سوراخ پایینی 11 1 اینچ که یک تک توري از الک شماره 10 در پایین آن لحیم شده است). به مدت 5 دقیقه غرقاب کنید. SAE No. -4-1-3 نمونه را در داخل روغن 10 اجازه دهید 2 دقیقه زهکشی صورت گیرد. قیف را به مدت 15 دقیقه در داخل گرمخانه در درجه حرارت 60 درجه سانتیگراد قرار دهید تا زهکشی ادامه یابد. نمونه را از قیف روي صفحه بریزید و اجازه دهید سرد شود و نمونه را دوباره با دقت 1/. گرم وزن نمایید و این مقدار را از وزن نمونه اولیه کم کنید و تفاوت بدست آمده را به عنوان درصد روغن مانده ثبت نمایید. استفاده نمایید. kc -8-1-3 از شکل ( 1) براي معین نمودن 3) کم نمایید تا درصد -3- 3 را ببینید) را از درصد روغن مانده ( 3 -3- -5-3-3 درصد مقدار روغن جذب شده روغن مانده واقعی بدست آید. این روش اجازه میدهد تا بتوان خواص شکل و سطح مصالح سنگی بدون تاثیر مقدار زیاد روغن جذب شده مورد ارزیابی قرار داد. 3 استفاده نمایید. بجز اینکه از مقدار روغن باقی مانده بدست - 3 تا 2 -1- -6-3-3 از روش توصیه شده در گامهاي 8 استفاده نمایید. ، kc 5، براي بدست آوردن -3- آمده در گام 3 از روش توصیه شده که در قسمت هاي 4 و 5 نشان داده شده است استفاده نمایید. نمونه هاي آزمایشی را با استفاده از حجم قیر برابر یا مقداري بیشتر ( تلاش کنید تا مقدار قیر جذب شده را ،7-3- 6- و همچنین با استفاده از دانه بندي معین شده در 3 -3- تخمین بزنید) از حجم قیر موثر بدست آمده از بند 3 مقدار واقعی قیر (AASHTO T بسازید. با استفاده از یک روش مناسب مانند تعیین وزن مخصوص ماکزیمم ( 909 جذب شده را معین نمایید. به حجم قیر جذب شده از گام 8 -3- -9-3-3 مقدار حجم کل نمونه با اضافه کردن حجم قیر موثر از گام بدست می آید. از روش توصیه شده که در بخشهاي 6 و 7 نشان داده شده است، پیروي کنید. از حجم  قیر کل بدست براي نمونه و محاسبات بعدي استفاده نمایید. ظرفیت حجمی مصالح سنگی درشتدانه 1 از روش زیر براي معین نمودن لرزش واحد وزن 2 و ظرفیت حجمی مصالح سنگی درشت دانه ( مانده روي الک 8 دانه بندي ارائه شده با فرمول کارگاهی استفاده نمایید.

دستگاه ها

چکش- چکش لرزش الکترومغناطیسی قابل حمل که توانایی اعمال 3600 فرکانس بر دقیقه را با استفاده از یک جریان 115 ولتی مستقیم دارا میباشد. چکش باید یک استوانه اي محیطی 1 در دور خود داشته باشد. قالب- یک سیلندر جدار فلزي با یک صفحه فلزي قابل تفکیک در پایین آن و یک جعبه راهنماي قابل تفکیک. 2 ضخامت با یک بالشتک لاستیکی که در زیر آن قرار دارد. / پایه چوبی- یک دیسک چوبی با 38 سانتیمتر قطر و 54 دیسک باید بگونهاي ساخته شود که کاملاً به صفحه فلزي زیر قالب تراکم چسبیده باشد. تایمر- یک زمان سنج با دقت 1 ثانیه که بتوان شروع و اتمام کار چکش را کنترل نمود. 0 میلیمتر تا بتواند تغییرات ارتفاعی نمونه را ثبت کند. / شاخص ارتفاع – یک شاخص با دقت 2 2/27 کیلوگرم از مصالح سنگی درشت دانه را با استفاده از دانه بندي بدست آمده از گا م -2-1-4 1-2 انتخاب کنید.

روش

نمونه انتخاب شده را در قالب تراکم بریزید و استوانه محیطی را روي آن قرار دهید. (a) جعبه راهنما را روي استوانه محیطی قرار دهید و جعبه را با پیچ روي قالب سفت کنید. (b) چکش را داخل استوانه محیطی قرار دهید تا براي 15 ثانیه ویبره نماید. (c)چکش ویبره را از داخل استوانه استوانه محیطی خارج نمایید و روي استوانه محیطی را برس بزنید تا مصالح (d)0 میلیمتر بدست آورید. / مصالح متراکم شده را با دقت 2 (t) ریزدانه روي آن برداشته شود.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در تاکسیرانی منطقه 14 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله تاکسیرانی منطقه 14 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز تاکسیرانی منطقه 14 می باشند.

 

تاکسیرانی  #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی