ایزوگام قیرگونی آسفالت در پرستار

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در پرستار  منطقه 14

شرکت ایزوگام گستران در پرستار  منطقه 14  ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

اگر همین حالا اعلام کنند که شرکت ایزوگام گستران با بیست سال سابقه ی فوق العاده در اجرای پروژه های نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری در محله ی پرستار آماده ی ارائه ی خدمت به شهروندان می باشد، آیا شما تمایلی به استفاده از خدمات این شرکت در زمینه عایق کاری و آب بندی ساختمان دارید؟ اگر پاسخ شما به این سوال بله است، پس همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در پرستار  منطقه 14

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در پرستار  منطقه 14  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله پرستار  منطقه 14  در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز پرستار  منطقه 14  می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در پرستار  منطقه 14

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در پرستار  منطقه 14  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله پرستار  منطقه 14  اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز پرستار  منطقه 14  می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در پرستار  منطقه 14

اندازه گیري میزان صوت ترافیک براي ارزیابی روسازي ها

دو روش کلی براي اندازهگیري صوت بوجود آمده از ترافیک وجود دارد که عبارتند از :

-1 اندازه گیري بروش کنار مسیر  تأثیر انواع روسازي ها را بر مجموع اصوات ترافیکی اندازه گیري می کند.

-2 اندازه گیري بروش منشأ تأثیر انواع روسازي  ها را بر صوت ناشی از تماس چرخ و سطح در همان محل تماس اندازه گیري می کند.

اندازه گیري کنار مسیر

دو روش براي انجام این نوع مطالعه وجود دارد. هر دوي این روشها شامل جایگذاري میکروفن ها در یک فاصله مشخص از مسیر عبور وسایل نقلیه درکنار راه میباشند. این موضوع که از چه روشی استفاده شود، به میزان جریان ترافیک اندازه گیري شده بستگی دارد. تجهیزات مورد نیاز براي روش هاي اندازه گیري صوت در کنار مسیر عبارتند از:

-1 سیستم هاي اندازه گیري صوت مانند اندازه گیر میزان صوت 3 و نصب آنها در کناره مسیر دو روش نامبرده شده عبارتند از:

- روش اول که روش عبوري آماري 4 است و نیازمند شمارش وسایل نقلیه سبک به طور مجزا در یک جریان ترافیکی است، مورد استفاده در مسیرهاي با نرخ جریان ترافیکی کم می باشد. روش دوم که میانگین زمانی 1 نام دارد، براي جریان هاي ترافیک بیشتر و مسیرهایی که در آنها هم زمان دو خط 5 یک مجموعه متداول براي هر دو روش در اندازه گیري هاي کنار - مورد بررسی قرار می گیرند مناسب تر است.  مسیر را نمایش می دهد FHWA اندازه گیري هاي روش میانگین زمانی براي جریان هاي ترافیکی بصورت متداول و بر مبناي آنچه که در اسناد با عنوان اندازه گیري صداهاي مرتبط با راه ها 2 تعریف شده است، صورت می پذیرد. این روش موقعیت قرارگیري میکروفن را با حداقل یک وضعیت مرجع در بازه فاصلۀ حدود 30 متري از خط وسط نزدیک ترین مسیري که وسیله نقلیه از آن گزارش می شود که میانگین انرژي در (Leq) می گذرد تعریف می کند. نتایج به صورت متداول در سطح صداي معادل یک بازة زمانی 5 تا 30 دقیقه که بسته به درجه نوسان سطح صوت متغیر است، می باشد. براي مقایسه وضعیت ها، بین دو موقعیت از دو نوع روسازي ضروري است که سرعت میانگین وسایل نقلیه و حجم ترافیک بر حسب نوع وسیله نقلیه بمنظور بازنگري شرایط محیطی مشخص شوند. مقایسه بین دو سایت یا دو نوع مختلف روسازي نیازمند استفاده از یک بمنظور تعیین فاکتورهاي تصحیح جهت اعمال براي FHWATNM مدل صوت ترافیکی 3 نظیر مدل صوت ترافیکی تغییرات حجم ترافیک و سرعت میانگین می باشد. براي مقایسه بین دو سایت، محدودیت هاي اندازه گیري مربوط به هندسه مسیر باید براي انتخاب سایت اعمال شود.  روش عبوري آماري به این صورت است که میکروفن در فاصله خاصی از کنار راه و ارتفاع خاص بالاي راه قرار گیرد. 7 متر از خط وسط نزدیکترین مسیري است که وسیله نقلیه از آن می گذرد و براي ارتفاع / در اروپا استاندارد این مقدار 6 1 متر است. در آمریکا براساس استاندارد اداره بزرگراه فدرال 1 فاصلۀ افقی 15 متر و ارتفاع / از سطح روسازي این مقدار 2 1/5 متر تعریف شده است.

هر دو روش کار، براي اندازه گیري خصوصیات صوتی تعداد مشخصی وسایل نقلیه کارآیی دارند. در اروپا تعداد وسایل نقلیه مورد نیاز 180 دستگاه ( 100 دستگاه براي اتومبیلها و 80 دستگاه براي وسایل با محور دوتایی یا چند محور) می- تعداد خاص و مشخصی را براي وسایل نقلیه مورد نیاز ذکر نمی کند بلکه عنوان می کند که FHWA باشند. استاندارد تعداد نمونه هاي مورد آزمایش دلخواه است و بسته به میزان بودجۀ در دسترس متغیر می باشد. اما روش کار، راه کارهایی را ارایه می دهد. براي مثال اگر سرعت ترافیک 50 تا 60 مایل بر ساعت باشد سطح زمین در محوطه اندازه گیري باید داراي زمین سخت از لحاظ آکوستیکی باشد و سایت باید از محلهاي تولید صداي غیر از ترافیک دور باشد و نیز در منطقه اي باشد که سرعت وسایل نقلیه ثابت باشد. سطح مسیر مورد آزمایش باید صاف و مسطح باشد. در مجموع روش آماري براي راههاي با ترافیک زیاد قابل استفاده نیست. در صورت استفاده از روش آماري یک تراز صداي داراي مرتبه حداکثر براي هر وسیله نقلیه ثبت می شود. ترا ز هاي صوتی همه وسایل نقلیه در یک طبقه جمعآوري می شوند و نمودار صوت در مقابل سرعت رسم می شود. یک خط رگرسیون براساس داده هاي موجود رسم می شود که از آن جهت مقایسه نتایج صوتی سایتها یا روسازي هاي مختلف در همان سرعت استفاده می شود. در هر سرعت، بازه تراز صوت براي وسایل نقلیه شخصی بین 8 تا 10 دسی بل است. بدلیل اینکه هر دو روش آماري و میانگین زمانی نمایانگر وضعیت در جامعه آماري نمی باشند لذا برخی روش هاي ترکیب سطوح باید بمنظور تعیین تاثیر نوع روسازي بر روي صداي ترافیک در جامعه آماري بکار گرفته شوند. طبق روش هاي استاندارد، این مساله با محاسبه شاخص کناري آماري 1 انجام می شود که براي وسایل نقلیه متداول و ترکیبهاي ترافیکی در اروپا توسعه یافته است. در مجموع روش هاي اندازه گیري صداي ترافیک کنار جادهاي براي ارزیابی عملکرد روسازي داراي سختی هاي زیادي چه از لحاظ زمان، چه از لحاظ سختی انجام کار می باشند. همچنین محدودیت هاي انتخاب محل سایت اندازه گیري نیز نباید فراموش شود. همچنین این تجهیزات صداي حاصل از تماس چرخ و روسازي 2 را اندازه گیري نمی کنند، بلکه تاثیر روسازي بر روي صوت کلی تولید شده از وسیله نقلیه را لحاظ می کنند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در پرستار  منطقه 14  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله پرستار  منطقه 14  در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز پرستار  منطقه 14  می باشند.

 

 

پرستار  #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی