ایزوگام قیرگونی آسفالت در شکیب

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در شکیب  منطقه 14

شرکت ایزوگام گستران در شکیب  منطقه 14  ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

چرا از خدمات عایق کاری منزلمان غافل شده ایم؟ این خدمات را از کجا باید دریافت کنیم؟ شرکت ایزوگام گستران در این زمینه به ما کمک خواهد کرد. خدماتی که می توانیم از شرکت ایزوگام گستران دریافت نماییم : نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری می باشد. برای دریافت همه ی این خدمات با شرکت ایزوگام گستران در شکیب تماس بگیرید و این خدمات را از آنها دریافت کنید. شرکت ایزوگام گستران به همه ی مشتریان خود احترام می گذارد. بنا  بر این در شرکت ایزوگام گستران همه چیز آماده ی خدمت گزاری می باشد.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در شکیب  منطقه 14

عایق های رطوبتی انواع مختلفی دارند که می توان از آنها استفاده کرد. یکی از انواع عایق های رطوبتی، عایق ایزوگام است. ایزوگام یکی از عایق های خوب و مناسب می باشد. برای استفاده از خدمات مرتبط با ایزوگام شرکت ایزوگام گستران با ما در تماس باشید. شرکت ایزوگام گستران ترمیم ایزوگام های کهنه را نیز به عهده دارد. ایزوگام های کهنه شما بر اثر تابش نور آفتاب یا مواردی از این دست، دچار مشکلاتی می شود و شاید درزهای باز شده از آن موجب نشتی آب شده و رطوبت را به بخش های زیرین پی ساختمان منتقل کند. در این راستا ترمیم ایزوگام بهترین پیشنهاد برای شما است چرا که شما با تعویض ایزوگام متحمل پرداخت دو هزینه هستید اما در ترمیم شما تنها یک بار هزینه می کنید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در شکیب  منطقه 14  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله شکیب  منطقه 14  در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شکیب  منطقه 14  می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در شکیب  منطقه 14

شرکت ایزوگام گستران در منطقه ی شکیب، یکی دیگر از فعالیت های درخشان خود را نیز ارائه می نماید و آن اجرای حرفه ای پروژه های قیرگونی است. این شرکت قیرگونی را به روشی کاملا متفاوت و حرفه ای اجرا می کند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در شکیب  منطقه 14  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله شکیب  منطقه 14  اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شکیب  منطقه 14  می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در شکیب  منطقه 14

ارایه روش مناسب براي تعیین میزان صوت در آسفالت متخلخل

براي کنترل و اندازه گیري میزان صوت در آسفالت متخلخل روش هایی وجود دارند که بطور کلی به دو دسته اندازه گیري کنار جاده اي 1 و اندازه گیري منشأ 2 که در فاصله بسیار نزدیک به چرخ وسیله نقلیه است تقسیم می شوند. صداي تولیدشده از تماس چرخ و راه بخش مهمی از صداي تولیدشده خودروها در سرعت هاي بیشتر از 50 کیلومتر بر ساعت براي وسایل نقلیه سبک و بیشتر از 70 کیلومتر بر ساعت براي کامیون ها می باشد. در سال هاي اخیر با ورود خودروهاي پیشرفته و مدرن به شبکه راه ها سرعت هاي ذکر شده کمتر شده اند. نتایج تحقیقات اخیر صورت گرفته حاکی از این مطلب است که صوت حاصل از تماس چرخ و سطح راه، در تمامی سرعت ها و دنده ها بجز وضعیت دنده 1، در حالت سرعت ثابت، از صوت حاصل از قواي محرکه خودرو بیشتر می باشد. این بدین معنی است که در سرعت ثابت رانندگی همواره صوت حاصل از تماس چرخ و سطح راه غالب خواهد بود. از مطالب عنوان شده می توان به اهمیت صوت تولیدشده از تماس چرخ و سطح راه پی برد.  بر اساس مطالب ذکرشده در مورد روشهاي تعیین میزان صوت در فصول گذشته، مختصري از انواع روش هاي اندازه - گیري میزان صوت و محاسن و معایب هریک در ذیل قابل برداشت می باشند:

دو روش کلی براي اندازه گیري صوت بوجود آمده از ترافیک وجود دارد که عبارتند از :

-1 اندازه گیري بروش کنار مسیر

تأثیر انواع روسازي ها را بر مجموع اصوات ترافیکی اندازه گیري می کند، که دو طریق براي انجام این نوع مطالعه وجود دارد.

- روش اول که روش عبوري آماري  نام دارد.

- روش دوم که میانگین زمانی  نام دارد

هر دوي این روش ها شامل جایگذاري میکروفنها در یک فاصله مشخص از مسیر عبور وسایل نقلیه درکنار راه می –باشند.

-2 اندازه گیري بروش منشأ

کارکرد اصلی این روش اندازه گیري تأثیر انواع روسازي ها بر صوت ناشی از تماس چرخ و سطح در همان محل تماس می-باشد. بمنظور اندازه گیري صوت حاصله از تماس چرخ با روسازي بروش منشأ دو روش مختلف وجود دارند که هر دو در فاصله بسیار نزدیک به چرخ وسیله نقلیه عمل می کنند.

این دو روش عبارتند از :

 -1 روش CPX

 -2 روش CPI

در این روش ها میکروفن هاي اندازه گیري با چرخ حرکت می کنند. در نتیجه اندازه گیري بصورت پیوسته یا داراي وضعیت پایدار است و این برخلاف روش هاي عبوري با وسیله نقلیه گذرا است.

- روش اندازهگیري کنار جاده اي

محاسن:

-1 نتایج براي ترکیبات مختلف ترافیک محاسبه می شوند.

-2 نتایج براي صوت تولید شده از همه منابع(چرخ/سطح راه و دستگاه انتقال قدرت)محاسبه می شوند.

-3 جهت تعیین اثرات محیطی و تدابیر کاهش صوت مناسب می باشد.

معایب:

-1 در مجموع، روش هاي اندازه گیري صداي ترافیک کنار جاده اي براي ارزیابی عملکرد روسازي داراي سختی هاي زیادي چه از لحاظ زمان آزمایش و چه از لحاظ سختی انجام کار می باشند.

-2 محدودیت هاي انتخاب محل سایت اندازه گیري نیز نباید فراموش شود.

-3 این تجهیزات صداي حاصل از تماس چرخ و روسازي را بطور مجزا اندازه گیري نمی کنند، بلکه تاثیر روسازي بر روي صوت کلی تولید شده از وسیله نقلیه را لحاظ می کنند.

با توجه به سهم قابل توجه صداي حاصل از تماس چرخ و سطح راه، براي ارزیابی این مجموعه صوت رو ش هاي نزدیک میدانی محاسن و معایب ذیل را به دنبال دارند.

2- اندازه گیري بروش منشأ

محاسن:

-1 توانایی تعیین خصوصیات صوتی سطح راه تقریباً در هر سایت دلخواهی.

-2 قابلیت استفاده براي کنترل وضعیت نگهداري از جمله خرابی سطح و ...

-3 قابلیت جابجایی و حمل و نقل آسانتر و نیز قابلیت نصب راحت تر.

-4 قابلیت انجام آزمایش در هر سرعت دلخواهی از 48 تا 112 کیلومتر بر ساعت.

-5 مناسب براي مقایسه سطوح مختلف روسازي

-6 ارزان بودن و پربازده بودن این روش

-7 اندازه گیري خصوصیات راه در طول زیادي از مسیر

معایب:

-1 در مقایسه با روش هاي کنار جادهاي قابلیت اندازهگیري مجموع اصوات ترافیکی را ندارد.

. -2 براي ارایه صوت مربوط به یک وسیله نقلیه منفرد کارایی دارد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در شکیب  منطقه 14  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله شکیب  منطقه 14  در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شکیب  منطقه 14  می باشند.

 

 

شکیب #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی