ایزوگام قیرگونی آسفالت در نبی اکرم (ص)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در نبی اکرم (ص) منطقه 14

شرکت ایزوگام گستران در نبی اکرم (ص) منطقه 14 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

یکی از خوش شانسی های اهالی محله ی نبی اکرم (ص) در منطقه 14، حضور شرکت ایزوگام گستران است. این شرکت سال های بسیار زیادی است که در اجرای امور مربوط به عایق کاری و آب بندی با استفاده از عایق های پیش ساخته و سنتی فعالیت دارد. شرکت ایزوگام گستران در خدمت تمامی اهالی محله ی نبی اکرم (ص) می باشد. برای استفاده از خدماتی نظیر نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید. شرکت ایزوگام گستران شرایط ویژه ای را برای شما در نظر گرفته است.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در نبی اکرم (ص) منطقه 14

استفاده از ایزوگام نیاز به دانشی دارد که بتوانید ایزوگام های مرغوب و درجه ی یک را از سایر ایزوگام ها تشخیص دهید. ایزوگام دلیجان علاوه بر کیفیت و مرغوبیت از قیمت مناسب تری نسبت به سایر محصولات عایق کاری دارد لذا می توان از آن استفاده های بهینه داشت. شرکت ایزوگام گستران نمایندگی ایزوگام داشته و می تواند ایزوگام های خود را به قیمت درب کارخانه ارائه نماید. برای ارائه ی سایر خدمات با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید. مشاوران ما در جریان جزء به جزء نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری هستند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در نبی اکرم (ص) منطقه 14 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله نبی اکرم (ص) منطقه 14 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز نبی اکرم (ص) منطقه 14 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در نبی اکرم (ص) منطقه 14

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در نبی اکرم (ص) منطقه 14 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله نبی اکرم (ص) منطقه 14 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز نبی اکرم (ص) منطقه 14 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در نبی اکرم (ص) منطقه 14

پیشنهاد انتخاب مصالح سنگی مصرفی براي ساخت آسفالت متخلخل

بر اساس مطالب ذکرشده، مصالح سنگی آسفالت متخلخل مخلوطی از سنگدانههاي درشتدانه، ریزدانه و فیلر است که داراي دانه بندي باز یا میان تهی بوده و مصالح سنگی درشتدانه(بالاي الک 4#) درصد خیلی زیادي از ترکیب مصالح سنگی را تشکیل میدهند. بطوریکه بیشتر از 70 درصد سنگدانهها درشتدانه هستند. مصالح سنگی درشت دانه اسکلت و استخوانبندي اصلی مخلوطهاي آسفالتی با استخوان بندي سنگدانه اي را تشکیل می دهند و  عامل اصلی پایداري مقاومت باربري زیاد و مقاومت در برابر شیارافتادگی این مخلوطها است. بررسی مشخصات مصالح سنگی در کشورهاي مختلف نشان می دهد که مشخصات مصالح سنگی در کشورهاي اروپایی نسبت به ایالات متحده امریکا بالاتر است و از مصالح سنگی با کیفیت بهتر استفاده می شود. به طوري که پارامتر سایش لوس آنجلس مصالح سنگی در کشورهاي اروپایی غالبا کمتر از 20 درصد است در حالی که در امریکا کمتر از 50 کاربرد دارد در حالی که در (PSV ) تعیین شده است. در بیشتر کشورهاي اروپایی شاخص صیقل شدن مصالح سنگی امریکا کاربرد ندارد. علاوه بر آن در بیشتر کشورهاي اروپایی توصیه به استفاده از ماسه شکسته شده در حالیکه درامریکا به این صراحت وجود ندارد. براي انتخاب مصالح سنگی، بدلیل تماس مستقیم بین دانه هاي درشت، مصالح باید داراي مقاومت زیاد در برابر صیقلی شدن و سایش و داراي درصد شکستگی زیاد باشند. این مصالح سنگی باید از استحکام و سختی و دوام کافی برخوردار باشند تا در حالت تماس سنگدانه به سنگدانه در مقابل بار ناشی از آمد و شد مقاومت نمایند. مصالح سنگی درشت باید از شکستن و خرد کردن مصالح کوهی یا مصالح سنگی خرد شده یا ترکیبی از این دو و یا دیگر مصالح که داري مشخصات مشابه هستند، تشکیل شده باشد. بطور کلی مصالح سنگی درشت و ریز مصرفی در آسفالت متخلخل باید سخت، محکم، بادوام، تمیز و مکعبی شکل و صدرصد شکسته و با خصوصیات کیفی یکنواخت بوده و عاري از هر گونه ذرات رس و لاي و شیستی و پوشش خاکی باشد. این مصالح باید با مشخصات   با ویژگی های مشخصی انطباق داشته باشد. بررسی انواع دانه بندي هاي مورد استفاده در آسفالت متخلخل در کشورهاي مختلف و تعیین دانه بندي هاي مناسب و حدود رواداري آنها با توجه به عملکرد وظیف هاي مورد انتظار از آسفالت متخلخل یا (open graded ) دانه بندي مخلوطهاي آسفالت متخلخل بر خلاف دانه بندي مخلوط هاي آسفالتی متداول باز است و مصالح درشت به مقدار نسبتا زیادي در مقایسه با مخلوطهاي آسفالتی با دانه - (Gap Graded) میان تهی بندي پیوسته مصرف می گردد. دانه بندي مخلوط مصالح سنگی در این مخلوط هاي آسفالتی باید بگونه اي باشد که مصالح سنگی درشتدانه که اسکلت اصلی این مخلوطها را تشکیل می دهند، امکان تماس سنگدانه را ایجاد نماید.  مقدار ریزدانه مخلوط هاي آسفالت متخلخل باید به اندازه اي باشد که فضاي بین مصالح سنگی درشت دانه را بگونه اي پر نماید که تاثیري در تماس سنگدانه نداشته باشد. به طور کلی طبقه بندي مخلوط ها بر اساس دانه بندي و منافذ بصورت زیر به سه گروه تقسیم شده اند.  بیشتر از 25 % و فضاي خالی مورد انتظار کمتر از 5% است. mm – دانه بندي توپر : مقدار عبوري از الک % 2 بین 15 تا 25 % و فضاي خالی مورد انتطار بین 5 تا 10 mm – دانه بندي متوسط: مقدار عبوري از الک است. 2 کمتر از 15 % و فضاي خالی مورد انتظار بیشتر از 10 % است. mm – دانه بندي باز: مقدار عبوري از الک

دانه بندي هاي مورد استفاده در آسفالت متخلخل در کشورهاي اروپایی

0 -1/5 0/0750 استفاده می شود که حداکثر اندازه اسمی مصالح سنگی بر حسب میلیمتر 16 است و - در هلند از دانه بندي 162 الک 8#) در حد 11 تا / میزان مصالح سنگی عبوري از الک 5 میلیمتر 8 تا 37 درصد است و مصالح عبوري از الک 5 1 درصد / 19 درصد است. که نشان دهنده درصد خیلی جزیی مصالح ریزدانه است. همچنین درصد فیلر برابر با 0 تا 5 نشان داده شده است. نمودار دانه بندي 2 میلیمتر آن حذف می گردد. بر - 2 میلیمتر یا 10 - 0 کاربرد دارد، که بخش 7 - در بلژیک دانه بندي میان تهی 14 اساس استاندارد بلژیک دانه بندي بایستی مشخصات زیر را داشته باشد:

-1 درصد مصالح سنگی بزرگتر از 2 میلیمتر بایستی بین 81 تا 85 درصد باشد.

-2 درصد مصالح سنگی از 063 /. تا 2 میلیمتر بین 11 تا 13 درصد باشد.

-3 درصد فیلر بین 4تا 6 درصد باشد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در نبی اکرم (ص) منطقه 14 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله نبی اکرم (ص) منطقه 14 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز نبی اکرم (ص) منطقه 14 می باشند.

 

 

 

 

نبی اکرم #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی