ایزوگام قیرگونی آسفالت در شیوا

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در شیوا منطقه 14

شرکت ایزوگام گستران در شیوا منطقه 14 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

وقتی برای انتخاب یک عایق مناسب در محله ی شیوا گیج و سردر گم می شوید به خاطر بیاورید که شرکت ایزوگام گستران جهت ارائه ی این خدمات ویژه در خدمت شما عزیزان قرار دارد. شرکت ایزوگام گستران برای ارائه ی خدمات نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری آماده بوده و مشاوره ارائه می نماید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در شیوا منطقه 14

ایزوگام های ارائه شده توسط شرکت ایزوگام گستران همگی دارای برچسب اعتبار بوده و استاندارد می باشند. شرکت ایزوگام گستران در خدمت گزاری به مردم محله ی شیوا از هیچ کمکی دریغ نکرده و همواره به فکر این مردم بوده است. بنا بر این هر سوالی دارید از مشاوران ما بپرسید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در شیوا منطقه 14 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله شیوا منطقه 14 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شیوا منطقه 14 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در شیوا منطقه 14

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در شیوا منطقه 14 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله شیوا منطقه 14 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شیوا منطقه 14 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در شیوا منطقه 14

دوره بررسی

براي تحلیل اقتصادي طرح و تعیین ارزش خالص کنونی آنها، باید یک دورة بررسی به عنوان عمر طرح مورد نظر انتخاب شود. یکی از ملاحظات اساسی براي گزینش دورة بررسی، امکان پیشبینی هزینه و فایده طرح براي این دوره است. هرچه دورة انتخاب شده طولانیتر باشد، به همان نسبت برآورد هزینه و فایدة مربوط به طرح دشوارتر و غیرقابل اتکا خواهد بود. ویژگی دیگري که موجب افزایش هزینه ساخت آسفالت متخلخل می شود، عمر مفید کوتاهتر آسفالت متخلخل در مقایسه با آسفالت متداول است. در کشور هلند، اغلب این نکته که آسفالت متخلخل باید بعد از حدود 9 سال نوسازي شود، یک قاعده کلی محسوب می گردد، در حالی که آسفالتی گرم متداول، طول عمري در حدود 12 سال دارد . روشن است که مسأله طول عمر موردي قطعی نیست و اغلب نمی تواند تعمیم داده شود، زیرا در بیشتر موارد، این مقادیر از کشوري به کشور دیگر کاملاً متفاوت است. به طوریکه عمر مفید آسفالت معمولی در ایران حدود 5 سال است. باید توجه نمود که طول عمر موارد عملکرد آسفالت متخلخل تا حدود زیادي به نحوه نگهداري وابسته می باشد.

فاکتورهاي سود و هزینه

در بخشهاي قبلی گفته شد، که در حال حاضر هنوز هم بسیاري از مشخصات هزینه ها و مزایاي آسفالت متخلخل به طور کامل مشخص نشده اند. آن دسته از خصوصیاتی که تعریف شده هستند، معمولا تنها می توانند در داخل چارچوب تعریفی که از سوي یک اداره راه و یا حداکثر در محدوده یک کشور ارایه شده اند، به صورت کمی مطرح شوند. لذا براي استفاده از آسفالت متخلخل براي هر پروژهاي متناسب با شرایط محلی و میزان تصادفات باید تحلیل اقتصادي بر مبناي معیارهاي این فصل صورت گیرد. پیش از این گفته شد که ساخت آسفالت متخلخل از بسیاري جهات گرانتر است. هزینه ساخت آسفالت متخلخل به و طول عمر آسفالت متخلخل و آسفالت سنتی به ترتیب CT و براي آسفالت سنتی با CD ازاي هر کیلومتر از راه را با و CD/ND نشان داده شده است. بنابراین هزینه احداث به ازاي هر سال براي هر کیلومتر از راه به ترتیب NT و ND با  است. لذا میزان تفاوت هزینه هاي MT و MD خواهد بود. هزینههاي سالیانه به ازاي هر کیلومتر از راه به ترتیب CT/NT 1) خواهد بود:. - سالیانه به ازاي هر کیلومتر از راه به صورت رابطه( 10 +MD-MT (1- رابطه( 10 درصد شود. هزینه هر p استفاده از آسفالت متخلخل، ممکن است باعث کاهش درصد احتمال تصادفات به میزان نشان داده می شود. تعداد تصادفاتی که به واسطه اجراي آسفالت متخلخل از وقوع آنها جلوگیري A تصادف با نشانه تناسب دارد. منافع مالی حاصل از کاربرد آسفالت متخلخل به عنوان فاکتور ایمنی به ازاي V می شود، با حجم ترافیک 2) خواهد بود:. - هر سال و به ازاي هر کیلومتر از راه به صورت رابطه( 10 P * A * V (2- رابطه( 103) خواهد بود:. - تجزیه و تحلیل کامل هزینه- فایده به ازاي هر کیلومتر از راه و به ازاي هر سال توسط رابطه ( 10 بزرگتر یا برابر با یک باشد، آسفالت K کلیه هزینهها و منافع براي هر پروژه خاص کنترل می گردد و در صورتی که متخلخل نسبت به آسفالت متداول مقرون به صرفه خواهد بود.

مقایسه بتن آسفالتی با آسفالت متخلخل

7، هزینه ساخت بتن آسفالتی متداول (توپکا) و آسفالت متخلخل بر اساس فهرست بها راه  1388 آورده شده است. مقایسه برآوردها نشان میدهد که هزینه ساخت آسفالت متخلخل 47 درصد بیشتر از بتن آسفالتی است.

نتیجه گیري

جمع بندي بررسی هاي اقتصادي نشان می دهد که به لحاظ سیاسی، اقتصادي و اجتماعی مرتبط با تصادفات، استفاده از آسفالت متخلخل در مناطق داراي بارندگی زیاد بدلیل افزایش ایمنی تردد اقتصادي می باشد، اما به منظور کاهش سروصدا بایستی هزینه هاي ناشی از احداث دیوار حائل صوت و هزینه هاي ناشی از اجراي لایه آسفالتی متخلخل کنترل و تحلیل گردند تا تصمیم درست انتخاب گردد.

مشخصات مصالح

توصیه میشود که مصالح سنگی درشتدانه مجزا شده و بطور خاص مورد شناسایی قرار گیرد. (مصالح مانده روي الک شماره 8 ). حداقل مصالح سنگی درشتدانه که هر دو وجه آن باید شکسته باشد 75 درصد می باشد. همچنین مصالح .(AASHTO T حداقل 90 درصد مصالح سنگی باید داراي حداقل یک وجه شکسته باشد. افت سایشی ( 96 نباید از 40 درصد تجاوز نماید.

 دانه بندي مورد توصیه به شرح زیر می باشد:

درصد عبوري (mm) اندازه الک

100 12/5 95 -100 9/5 30-50 4/75 5-15 2/36 2 -5 0/075 و AC- درجه قیرهاي مورد توصیه می باشند. 10 (AASHTO M226) AR- یا 40 AC-20 ،AC-10 -3-1 مطابقت M226 ، باید با مشخصات جدول 3 AR- مطابقت نمایند. 40 M226 - باید یا مشخصات جدول 2 AC-20 نمایند.

داده هاي اولیه

مصالح سنگی تهیه شده را آزمایش نمایید. اگر فیلر معدنی بصورت جدا تهیه شده باشد. مطلوبیت آن را مورد 2 را معین - بررسی قرار دهید. با انجام آنالیز نسبت هر یک مصالح سنگی را براي رسیدن به دانهبندي مورد نظر در بند 1 نمایید تا این نسبت هاي اختلاط کارگاهی 1 براي استفاده پیمانکار معین گردد. 1، وزن مخصوص حجمی 1 و وزن مخصوص ظاهري 2 مصالح سنگی - -2-2 با توجه به نسبت هاي بدست آمده در بند 2 عبوري و مانده روي الک شماره 8 ریزدانه و درشت دانه را بدست آورد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در شیوا منطقه 14 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله شیوا منطقه 14 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شیوا منطقه 14 می باشند.

 

 

شیوا #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی