ایزوگام قیرگونی آسفالت در سر آسیب دولاب

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در سر آسیاب دولاب  منطقه 14

شرکت ایزوگام گستران در سر آسیاب دولاب  منطقه 14  ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

در هنگام بارندگی مهمترین نکته ای که باید به آن توجه کرد دارا بودن یک عایق مناسب در سقف و پی ساختمان است. شرکت ایزوگام گستران در محله ی سرآسیاب دولاب، نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را به عهده گرفته و خیلی خوب اجرا می نماید. شما می توانید جهت استفاده از این خدمات با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید و از خدمات بی شائبه ی آنها استفاده نمایید. شرکت ایزوگام گستران در خدمت همه ی مردم می باشد.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در سر آسیاب دولاب  منطقه 14

در این قسمت در مورد ایزوگام و عایق های روطوبتی که در معرض آزمایش قرار می گیرند، صحبت خواهیم کرد. شرکت ایزوگام گستران در خدمت همه ی مردم خوب محله ی سرآسیاب دولاب می باشد.

این واکنشهای شیمیایی نه تنها در سطح بتن یا منطقه بلافاصله مجاور اتفاق می افتد ، بلکه در عمق ساختار بتن ادامه خواهد یافت. میزان نفوذ و عامل زمان درگیر قبل از هر چیز به وجود رطوبت و مواد تشکیل دهنده بتن بستگی دارد. بعلاوه ، این امر به خصوصیات فیزیکی بتن مانند محتوای سیمان ، چگالی و تراکم بستگی دارد. اگرچه این مجتمع های بلوری در نتیجه فعال شدن مجدد سیمان تشکیل می شوند ، اما در نهایت سیستم های مویرگی را از عبور آب مسدود می کنند اما اجازه عبور بخار را می دهند و به این ترتیب آب که به شکل کریستال بسته نشده است اجازه داده می شود که در حین تبخیر شود روند فرآیند تبلور تا زمانی که با حداقل فشار داخلی متوقف شود. در صورت عدم انعطاف پذیری آب ، آب خنک می شود و مویرگهای باقیمانده آب آزاد می گیرند و در نتیجه تبلور کامل می شود. مرطوب نگه داشتن سطح بتن در حین فعال سازی مجدد و هیدراتاسیون امری حیاتی است. این محصولات شامل محصولات تنظیم کننده هیدرولیکی بر پایه مواد معدنی است که وقتی روی بتن اعمال می شود چون دوغاب سیمانی با بتن واکنش می دهد و ساختاری متبلور در اعماق مویرگها و منافذ ایجاد می کند ، حفره ها را مسدود می کند و اثرات ضد آب را ایجاد می کند. سیمان و ماسه مورد استفاده در محصول به عنوان عامل حمل مواد شیمیایی استفاده می شود.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در سر آسیاب دولاب  منطقه 14  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله سر آسیاب دولاب  منطقه 14  در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز سر آسیاب دولاب  منطقه 14  می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در سر آسیاب دولاب  منطقه 14

اگر قیرگونی انتخاب اول و آخر شما است، بهتر است در مورد انتخاب آن دقت لازم را به خرج دهید. شرکت ایزوگام گستران قیرگونی خود را به صورت های یک لایه و دو لایه ارائه کرده و این نوع قیرگونی بسیار خوب و ارزشمند می باشد. در راستای استفاده از این خدماتی که شرکت ایزوگام گستران به شما ارائه می دهد می توانید خدمات تکمیلی نظیر نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را نیز از شرکت دریافت نموده و استفاده کنید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در سر آسیاب دولاب  منطقه 14  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله سر آسیاب دولاب  منطقه 14  اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز سر آسیاب دولاب  منطقه 14  می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در سر آسیاب دولاب  منطقه 14

صدا بافت مگا و میزان تخلخل و ضخامت لایه تاثیر زیادي بر تولید صدا ناشی از تماس چرخ وسایل نقلیه با رویه روسازي دارد.

تاثیر عوامل روسازي بر تولید صدا

ردیف پارامتر درجه تاثیر

1 بافت درشت خیلی زیاد

2 بافت مگا زیاد

3 بافت ریز کم تا متوسط

4 ناهموار جزیی

5 تخلخل خیلی زیاد

6 ضخامت لایه زیاد براي رویه متخلخل

7 اصطکاك کم تا متوسط

) ارتباط میان صداي ناشی از لاستیک و بافت روسازي را به صورت چندین ناحیه مشخص شده نشان می دهد. همانطور که در شکل پر رنگ شده است دو ارتباط قوي قابل شناسایی می باشد. صدایی با فرکانس پایین داراي ارتباط مثبتی با بافت با طول موج بلند می باشد. در حالیکه صدایی با فرکانس بالا داراي ارتباط منفی با بافت با طول موج کوتاه می باشد. این نتایج با مطالعات انجام شده در آمریکا و ژاپن در این زمینه تطابق دارد. این دو اثر متضاد نشان می -دهد که نمی توان صداي ناشی از تاثیر را تنها با اندازهگیري بافت بخشی از سطح روسازي مانند یک وصله تعیین نمود بلکه به بافت کل سطح روسازي مربوط می شود.

عوامل موثر بر جذب صدا در آسفالت متخلخل)درصد فضاي خالی، ضخامت لایه و منحنی دانه-بندي(

وقتی یک موج صوتی به سطح روسازي برخورد و انعکاس پیدا می نماید به آن درصدي از انرژي که توسط مصالح روسازي جذب می گردد، ضریب جذب صدا 1 گفته می شود. ضریب جذب صدا علاوه بر بافت روسازي به فرکانس موج نحوه جذب و انعکاس صوت را در آسفالت متخلخل و صوتی و زاویه برخورد آن نیز بستگی دارد. را در مقابل فرکانس صدا براي روسازیهاي آسفالت متخلخل و بتن آسفالتی معمولی (α) 21 ) نمودار ضریب جذب صدا نشان می دهند. سه متغیر اصلی که بر روي ضریب جذب صداي آسفالت متخلخل موثر عبارتند از ضخامت لایه، درصد فضاي خالی و منحنی دانهبندي. تحقیقات مختلف نشان داده است که با افزایش حجم فضاي خالی و ضخامت لایه، صداي ناشی از تماس تایر و روسازي کاهش پیدا می نماید.  آزمایش هاي انجام شده در بلژیک نشان داده که کاهش حدود 6 دسیبل که در میزان صداي ناشی از تماس چرخ و

20 ) و فضاي خالی ( 25 %> فضاي mm <e<40mm) جاده در آسفالت متخلخل دیده می شود به دو عامل ضخامت لایه خالی > 15 %)بستگی مستقیم دارد. با تغییر ضخامت روسازي از 20 میلیمتر به 40 میلیمتر و تغییر درصد فضاي خالی از  15 به 25 درصد تا 6 دسی بل از صداي ناشی از تماس تایر و روسازي کاسته شده است. معمولاً اثر ترکیبی ضخامت لایه روسازي و درصد فضاي خالی بصورت تک پارامتري به عنوان ضخامت معادل درصد فضاي خالی  بیان می گردد و کاهش را بر حسب دسی بل بیان کرد: که با استفاده از آن می توان میزان کاهش صدا ev صدا بر حسب  (db).  بیان می گردد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در سر آسیاب دولاب  منطقه 14  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله سر آسیاب دولاب  منطقه 14  در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز سر آسیاب دولاب  منطقه 14  می باشند.

 

 

 

سرآسیاب دولاب  #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی