ایزوگام قیرگونی آسفالت در صد دستگاه

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در صد دستگاه منطقه 14

شرکت ایزوگام گستران در صد دستگاه منطقه 14 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

محله ی صد دستگاه در منطقه 14 بسیار مهم است و شرکت ایزوگام گستران در این محله بسیار عملکرد خوبی داشته و مهم بوده است. شرکت ایزوگام گستران از بیست سال قبل تا کنون در عرصه ی خدمات زیادی فعالیت دارد. خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری تحت پوشش شرکت ایزوگام گستران در محله ی صد دستگاه قرار دارد. برای استفاده از این خدمات کافی است که با مشاوران و کارشناسان شرکت ایزوگام گستران در محله ی صد دستگاه تماس بگیرید و از آنها در مورد مواردی که ذکر شد سوال بفرمایید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در صد دستگاه منطقه 14

ایزوگام نوعی عایق رطوبتی بسیار خوب و با قدرت است که در کارخانه های معتبر تحت آزمایش های گوناگونی قرار می گیرد و سپس می توان از آنها استفاده کرد. یکی از برند های تولید کننده ی ایزوگام برند ایزوگام دلیجان است که در این زمینه بسیار معتبر بوده و استانداردهای لازم را رعایت می کند. شرکت ایزوگام گستران همواره در پروژه های ایزوگام کاری خود از برند ایزوگام دلیجان استفاده می کند و نتایج بسیار خوبی را هم داشته است. شرکت ایزوگام گستران در حوزه ی عایق کاری بسیار تخصصی عمل کرده و همواره عملکرد خوب و خوشایندی را دارد. برای استفاده از خدمات شرکت ایزوگام گستران راه ساده ای پیش روی شما است و آن تماس با این شرکت است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در صد دستگاه منطقه 14 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله صد دستگاه منطقه 14 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز صد دستگاه منطقه 14 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در صد دستگاه منطقه 14

اشتیاق استفاده از عایق قیرگونی هنوز در بین مردم وجود دارد و این اشتیاق کم نشده و از بین نرفته است. برای دریافت خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران با مشاوران ما تماس بگیرید و از راهنمایی های آنها استفاده کنید. در پی استفاده از خدمات ارزشمندی که از سوی شرکت ایزوگام گستران ساپورت می شود خدمات قیرگونی تضمین شده است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در صد دستگاه منطقه 14 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله صد دستگاه منطقه 14 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز صد دستگاه منطقه 14 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در صد دستگاه منطقه 14

زه کشی یکی دیگر از مشخصه هاي با اهمیت سطح روسازي است. در یک سیستم زه کشی مناسب، مجراهایی براي خروج آب پیش بینی شده است که این امر برقراري تماس بین لاستیک و سطح روسازي را امکان پذیر می سازد. میزان مؤثر بودن سیستم زهکشی را می توان بوسیله اندازه گیري نسبت اصطکاك بلافاصله پس از پاشیدن آب بر روي سطح روسازي و در فواصل زمانی معین پس از آن و تعیین میزان افزایش اصطکاك ارزیابی کرد. بیشتر اندازه گیري هاي استاندارد مقاومت لغزشی در سرعتها و شرایط بینهایت تر انجام نشده است که مربوط به موقعی هستند که ممکن است پدیده آب لغزي رخ دهد. تحت چنین شرایطی، آسفالت متخلخل به طور قابل ملاحظه اي بهتر از رویههاي مرسوم میباشد. که این خود سئوالی است که چرا در ابتدا در باند فرودگاهها استفاده شده است

مفاهیم پایه مقاومت لغزشی و استفاده از مقادیر اندازه گیري شده

اصطکاك نیرویی است که همواره در خلاف جهت حرکت عمل می کند. ضریب اصطکاك بعنوان نسبت نیروي ،μ بر این صفحه تعریف شده است. در فیزیک (normal) اصطکاکی که در صفحه مشترك اثر می کند و نیروي عمود بر باري که به شکل قائم بر آن اثر ،( F )، (ضریب اصطکاك) از تقسیم مقاومت سایشی ناشی از حرکت در سطح مشترك وابسته به سطح تماس است و به همین دلیل نشاندهنده مناسب اندرک نش بین μ . محاسبه می گردد ،( L) می نمایند. چرخ و رویه روسازي نیست. به دلیل اینکه مقاومت لغزشی ارتباط بین مشخصه هاي روسازي با پارامترهاي وسیله نقلیه و کاربر وسیله نقلیه را در برمی گیرد، در نتیجه مقاومت لغزشی مشخصه اصلی قطعه روسازي محسوب نمی گردد. در واقع مشخصه روسازي که بر مقاومت لغزشی اثر می نماید بافت درشت و ریز رویه راه روسازي است. محاسبه نمایند ، f=F/L در هر حال مهندسین روسازي معمولا ترجیح میدهند اصطکاك را بصورت نسبت اصطکاك نیروي عمودي است. L نیروي اصطکاك و F که در آن به روسازي بدون تعیین پارامترهاي مؤثر بر آن همانند چرخ، سرعت، دما، لایه f به دلیل اینکه نسبت دادن ویژگی نازك آب و … درست نیست، استانداردهایی براي اندازه گیري مقاومت لغزش ی ایجاد شده اند. مشهورترین استاندارد، تشریح شده است. پارامتر اندازه گیري شده بر حسب این ASTM E لغزش تریلر با چرخ هاي قفل 1 شده است که در 274 نامیده و به صورت زیر محاسبه می شود: (SN) استاندارد عدد لغزندگی ارزیابی اصطکاك در رویه راه روسازي در عمل به وسیله مومتر (اصطکاكسنج) به طور مداوم انجام می گیرد. نیروي مورد نیاز جهت نگهداشتن چرخ در یک زاویه ثابت با مسیر حرکت اندازه گیري می شود.

تصادفات در اثر لغزش نه تنها در اثر سرخوردن مستقیم (در حین توقف اضطراري) ناشی از قفل شدن چرخ ها، بلکه در اثر سرخوردن در پیچها(جایی که فقط یکی یا یک جفت از چرخ ها قفل می شوند) نیز اتفاق می افتد. بیشتر تصادفات در شرایط خیس یا یخزدگی رویه راه اتفاق می افتد. بنابراین اندازه گیري هاي مقاومت لغزشی معمولا بر روي روسازي هاي ارزیابی قابل درکی را براي ASTM E خیس انجام می شوند. اندازهگیريها انجام شده به وسیله استانداردهایی نظیر 274 یک وسیله نقلیه خاص یا راننده فراهم نمی کند. زیرا عدد اندازهگیري شده به نوع لاستیک، مقدار عاج لاستیک و مانور وسیله نقلیه (افزایش سرعت، کاهش سرعت، تغییر خط و …) و علاوه بر این به خصوصیات زهکشی و بافت رویه راه به دست آمده از یک روش استاندارد نشان دهنده قابلی ت یک روسازي جهت حفظ SN روسازي بستگی دارد. مقادیر اصطکاك مورد نیاز وسایل نقلیه می باشد. NCHRP بسیاري از مطالعات انجام شده در زمینه مقاومت لغزشی تا سال 1972 در گزارش شماره 14 موسسه این گزارش نه تنها روشهاي مختلف انداز ه گیري بلکه ملزومات مقاومت .(HRB- جمعآوري و خلاصه شده است ( 72 لغزشی و طرحهاي مختلف و اقدامات اصلاحی که ممکن است در نظر گرفته شود را شامل می شود. همچنین، در این گزارش قید شده است که دادههاي مقاومت لغزشی براي اهداف مدیریت روسازي مورد استفاده قرار می گیرند:

  1. شناسایی نواحی با خطر لغزندگی زیاد
  2. برنامه ریزي نگهداري
  3. ارزیابی انواع مختلف مصالح و عملیات جدید ساخت

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در صد دستگاه منطقه 14 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله صد دستگاه منطقه 14 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز صد دستگاه منطقه 14 می باشند.

 

صد دستگاه #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی