ایزوگام قیرگونی آسفالت در بروجردی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در بروجردی  منطقه 14

شرکت ایزوگام گستران در بروجردی  منطقه 14  ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی،آسفالت و اسفالت کاری

بروجردی یکی از محله های قدیمی منطقه 14 تهران است. لزوم پوشش دهی مناسب و عایق کاری و آب بندی ساختمان ها در این محله به شدت احساس می گردد و به همین دلیل بود که شرکت ایزوگام گستران جهت اجرای پروژه های نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری در محله ی بروجردی حضور یافته و اقدام به خدمت رسانی نموده است.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در بروجردی  منطقه 14

اگر می خواهید یک ایزوگام کاری مطمئن با ایزوگام درجه ی یک و نصب بسیار تمیز و آسان را تجربه کنید به سراغ ایزوگام کاران شرکت ایزوگام گستران بیایید. تا در این زمینه شما را راهنمایی کرده و بهترین برندهای ایزوگام را به شما معرفی کنند. شرکت ایزوگام گستران همواره با برترین برندها پروژه های خود را اجرا می کند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در بروجردی  منطقه 14  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله بروجردی  منطقه 14  در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز بروجردی  منطقه 14  می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در بروجردی  منطقه 14

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در بروجردی  منطقه 14  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله بروجردی  منطقه 14  اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز بروجردی  منطقه 14  می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در بروجردی  منطقه 14

ب- دستگاه تعیین میزان زه کشی میدانی که در شرایط خلأ کار می کنند (نوع دستگاه =h2:(AIP بعد از پیدایش و بکارگیري دستگاه هایی که اساس اندازه گیري شان افت هد آبی بود، هدف بعدي توسعه روش میدانی سریع و با قابلیت تکرار تعیین میزان نفوذپذیري مخلوط هاي آسفالتی تعیین گردید. بر اساس آنچه در بخش هاي قبلی اشاره شد، اکثر نفوذسنج ها داراي مشکلات مشابهی هستند. وجه دیگري که در مورد این نوع آزمایشها می بایست مد نظر قرار گیرد، قابلیت حمل دستگاه و بازدهی آن است. مدل ساخت این دستگاه می بایست با قابلیت کاربري ساده و سبک و نیز داراي دوام مناسب براي دفعات متوالی برداشت در میدان باشد. مهمترین مسأله مرتبط با دستگاه هاي نسل جدید تکرارپذیري دفعات آزمایش آن می باشد. بنابراین براي دستیابی به اهداف ذکرشده تصمیم بر استفاده از خلاء بجاي آب در این دستگاه ها، گرفته شد. استفاده از خلاء این مزیت را دارد که دستگاه را خود ایزوله می کند. استفاده از خلاء بجاي آب، راحتی کار و نیز حمل و نقل راحتتر را در پی دارد. هماکنون این روش آزمایش در ادارات مختلف راه در جهان در حال استفاده می باشد و می تواند بعنوان روشی معتبر و قابل اطمینان براي تعیین میزان نفوذ پذیري میدانی روسازي متخلخل مورد استفاده قرار گیرد.

تعیین روش مناسب براي تعیین میزان صوت در آسفالت متخلخل و تعیین متغیرهاي مؤثر

بررسی روش هاي تعیین میزان صوت و تجهیزات مورد نیاز

در زمانه کنونی ناهنجاري ها و آلاینده هاي صوتی بطور گسترده مورد توجه محققان قرار گرفته اند. منظور از ناهنجاريهاي صوتی، صداهاي غیرعادي و آزاردهنده که بر روي روند زندگی عادي افراد تاثیرگذارند، می باشد و هر صوتی را شامل نمی شوند. ناهنجاري هاي صوتی ناشی از ترافیک به اصواتی گفته می شوند که منبع تولید آنها وسایل نقلیه موتوري سبک و سنگین استفاده کننده از راهها می باشند. لذا ناهنجاري هاي صوتی ناشی از ترافیک به عنوان آلاینده هاي محیطی شناخته می شوند. در سرتاسر جهان صداي ایجاد شده توسط سیستم هاي حمل و نقلی بیشترین نقش را در آلودگی هاي صوتی دارد که در این میان آلودگی صوتی بزرگراه ها نقش برجسته اي دارد و لذا محققان بدنبال راه حل هاي کاهش صداي تولید شده بوده اند. یکی از اقدامات صورت گرفته نصب موانع صدا می باشد، اما موانع صدا معمولاً بدترکیب، خطرناك و بسیار گران هستند و به همین دلیل سمت و سوي تحقیقات به طرف اصلاح نوع روسازي و یا بافت آن کشیده شد. یکی از مزایاي آسفالت متخلخل نسبت به آسفالت معمولی اثر کاهش صدا می باشد که مقدار آن به طور متوسط در می باشد. میزان صدا در راه هاي با روکش بتنی بین 5 تا 7 دسیبل بیشتر از راه هاي با آسفالت (dB) حدود 3 دسیبل معمولی است.

هنگامی که منازل مسکونی یا مجموعه هاي تفریحی در اطراف راه قرار دارند، خصوصیت تقلیل صداي آسفالت متخلخل از اهمیت بیشتري برخوردار میگردد. در کشورهاي هلند و بلژیک این خصوصیت (کاهش صدا) عامل محرك بسیار مهمی در استفاده از آسفالت متخلخل در سال هاي اخیر بوه است و همین امر موجب کاهش استفاده از بتن علیرغم نقاط قوت زیاد بخصوص مسئله نگهداري و طول عمر گردیده است . کاهش صدا شامل دو جزء می شود. یکی کاهش صداي ناشی از غلطش چرخها (تماس چرخ با سطح راه) و دیگر تا حدودي کاهش صداهاي انتشار یافته از اتومبیل (ناشی از قواي محرکه خودرو) که بطرف پایین منتشر می شود می باشد. ، منابع تولید صدا در وسایل نقلیه سنگین و سبک را نمایش می دهند. -صداي منتشر شده از وسیله نقلیه بطور عمده متشکل از صوت حاصل از تماس چرخ و راه و صوت تولید شده از قواي محرکه اتومبیل 1 است. صوت قواي محرکه اتومبیل شامل صداي موتور و تمام متعلقات آن، سیستم خروج گاز (اگزوز) و دستگاه انتقال قدرت می باشد. صداي حاصل از تماس چرخ و راه بخش مهمی از صداي تولید شده خودروها در سرعت هاي بیشتر از 50 کیلومتر بر  ساعت براي وسایل نقلیه سبک و بیشتر از 70 کیلومتر بر ساعت براي کامیون ها می باشد. هر دو مجموعه صوت چرخ / راه و قواي محرکه ارتباط تنگاتنگی با سرعت وسیله نقلیه دارند. صداي حاصل از تماس چرخ و سطح راه با مقیاس لگاریتمی نمودار سرعت وسیله نقلیه ارتباط دارد و این گونه است که در یک مقیاس سرعت لگاریتمی، با افزایش سرعت، میزان صوت بصورت خطی افزایش می یابد. صوت تولید شده از قواي محرکه خودرو به تعداد فاکتورهاي عملکردي وسیله نقلیه، بخصوص انتخاب دنده و دور موتور بستگی دارد که ارتباط آن با سرعت خودرو پیچیده تر از آنچه که در مورد تماس چرخ با سطح راه مطرح است، می باشد. در سرعت هاي بالا منحنی آن تقریباً از همان منحنی تماس چرخ با سطح راه پیروي می کند ولی در سرعتهاي پایین از این قاعده پیروي نمی کند. براي ساده-

سازي بیشتر میتوان اینطور این مسأله را مطرح کرد که در سرعتهاي پایین صوت تولیدشده از قواي محرکه اتومبیل غالب است و در سرعتهاي بالا صوت حاصل از تماس چرخ و سطح راه غالب است و سرعت متقاطعی 1 نیز وجود دارد که در آن سهم هر یک از دو صوت به یک اندازه است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در بروجردی  منطقه 14  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله بروجردی  منطقه 14  در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز بروجردی  منطقه 14  می باشند.

 

 

بروجردی #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی