ایزوگام قیرگونی آسفالت در آهنگران

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در آهنگران منطقه 14

شرکت ایزوگام گستران در آهنگران منطقه 14 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در آهنگران منطقه 14

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در آهنگران منطقه 14 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله آهنگران منطقه 14 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز آهنگران منطقه 14 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در آهنگران منطقه 14

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در آهنگران منطقه 14 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله آهنگران منطقه 14 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز آهنگران منطقه 14 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در آهنگران منطقه 14

هزینه هاي تعمیر و نگهداري

از عوامل دیگر براي مقایسه اقتصادي هزینه آسفالت متخلخل و مخلوطهاي معمولی، هزینههاي نگهداري آسفالت متخلخل است. غالبا هزینه تعمیر آسفالت متخلخل بیشتر است، زیرا در تعمیر رویه اي با این نوع آسفالت لازم است، مخلوط قسمت تعمیر شده با مخلوط رویه اصلی (مخلوط اصلی) انطباق بیشتري داشته باشد تا از ویژگی هاي زهکشی آن کاسته نشود. به علاوه وصله ها و تکه هاي تعمیري روي آسفالت متخلخل واضح تر به نظر می رسند، که این امر در دراز مدت سبب می شود روکش مجدد سطح راه پیشاز موعد مقرر انجام شود به لحاظ حفظ زیبایی ظاهري سطح راه. در فصل زمستان نمک بیشتري براي پاشیدن روي آسفالت متخلخل مورد نیاز است، این امر هزینه نگهداري این نوع آسفالت را در طول زمستان افزایش می دهد. نمک پاشیده شده روي سطح راه در شانه هاي آن جمع شده و تأثیر منفی روي محیط زیست می گذارد.  هزینه نگهداري زمستانی آسفالت متخلخل حدود 50 درصد بیش از هزینه نگهداري آسفالت متداول می باشد. هزینه پاکسازي آسفالت متخلخل توسط مکش هوا حدود 1000 ریال در هر متر مربع در سال 2003 بوده است. در راه هاي شهري حداقل دو مرتبه در سال و در راه هاي برون شهري حداقل یک مرتبه در سال پاکسازي آسفالت متخلخل مورد نیاز است.

منافع کاربرد آسفالت متخلخل در زمینه ایمنی راهها

این مزایا به دلیل کاهش تعداد تصادفات خواهند بود، که از طرفی ناشی از کاهش خطر سرخوردگی روي آب به هنگام بارندگی و از سوي دیگر به علت بهبود شرایط دید براي رانندگی در هواي بارانی است. با این وجود، نتیجه معکوس این مزیت که ناشی از افزایش سرعت و در نتیجه دید بهتر است، نیز باید مورد بررسی قرار گیرد. هنگام بارندگی سطح راه در آسفالت متداول به صورت آینه عمل نموده و باعث کاهش دید راننده می گردد. در صورت استفاده از آسفالت متخلخل، آب موجود در سطح راه سریع زهکشی شده و انعکاس نور و کاهش دید اتفاق نمی افتد. لایه آسفالت متخلخل داراي بافت زبرتر نسبت به لایه آسفالت معمولی می باشد، همچنین در صورت استفاده از آسفالت متخلخل، آب موجود در سطح راه به سرعت زهکشی می گردد. بنابراین هنگامی که از آسفالت متخلخل استفاده می گردد، مقاومت لغزشی افزایش می یابد. در راه هاي با آسفالت معمولی و در شرایط جوي بارندگی، هنگام حرکت وسایل نقلیه جلویی، رطوبت موجود در سطح راه به همراه خاك و گل موجود در سطح راه به عقب پخش شده و منجر به کاهش شدید دید وسایل نقلیه پشت سر می گردند. در صورت استفاده از لایه آسفالت متخلخل، رطوبت موجود در سطح راه به سرعت زهکش شده و مشکل پاشش در سطح راه و کاهش دید تا حد قابل قبولی مرتفع می گردد و ایمنی افزایش می یابد. مطالعات پیرامون مسأله تصادف، مستلزم داشتن تعداد نمونه زیادي از راه هاست، زیرا پراکندگی آماري در تعداد تصادفات معمولا بًسیار قابل توجه است. پراکندگی آماري به این دلیل رخ می دهد که تصادفات صورت گرفته از توزیع پواسون تبعیت می کنند. علاوه بر این، مطالعاتی که در حال حاضر بر روي تصادفات انجام می شوند، به اندازه کافی در برگیرنده تعداد تصادفاتی نیستند که روي جادههایی با سطح آسفالت متخلخل رخ می دهند و لذا امکان مقایسه دقیق این نوع تصادفات با تعداد تصادفاتی که در راههایی با آسفالت سنتی صورت می گیرند، وجود ندارد. با این حال، با فرض این که آسفالت متخلخل مرطوب به اندازه آسفالت سنتی خشک " ایمن " است، می توان احتمالات مقدماتی را ارائه داد. تعداد کل تصادفات ثبت شده در تمام راههاي هلند ( با سرعت مجاز 100 کیلومتر یا بیشتر) طی سال هاي 1983 تا 15 درصد در هواي بارانی رخ داده است. با این / 1989 حدود 11300 مورد بوده است. از این تعداد، 1729 مورد معادل 3 وجود، تواتر بارندگی در این دوره زمانی به طور متوسط تقریباً 5 درصد است. بنابراین خطر وقوع تصادفات در شرایط بارندگی سه برابر می باشد. در صورتی که سطح آسفالت متخلخل خیس به اندازه سطح آسفالت معمولی خشک، ایمن باشد، کاربرد آسفالت متخلخل در تمام راهها از وقوع بیش از 1100 مورد تصادف، یعنی حدود 10 درصد تصادفات جلوگیري خواهد نمود که این از نظر سیاسی، اقتصادي و اجتماعی عامل مهم و تاثیرگذاري در استفاده از آن می- باشد.

منافع کاربرد آسفالت متخلخل در زمینه زیست محیطی

در سال هاي اخیر بسیاري از کشورها بدون توجه به هدف اولیه کاربرد آسفالت متخلخل، یعنی زهکشی سریع و مناسب آب موجود در سطح راه، براي کاهش آلودگی صوتی ناشی از ترافیک )بویژه صداي ناشی از حرکت چرخ خودرو)تصمیم به استفاده از آسفالت متخلخل گرفته اند. کاهش سرو صدا عامل مهمی از خصوصیات زیست محیطی بوده که به همین خاطر در سال هاي اخیر، آسفالت متخلخل در مقیاس بزرگی از راههاي هلند و بلژیک به کار گرفته شده است. در اثر حرکت وسایل نقلیه روي آسفالت متداول، معمولاً صداهاي زیادي ایجاد می گردد که منجر به آزار و اذیت در مناطق مسکونی و یا نزدیک بیمارستان ها می گردد. در راه هاي با سرعت تردد برابر 70 کیلومتر در ساعت، استفاده از یک لایه آسفالت متخلخل با ضخامت 20 میلیمتر به میزان 3 دسیبل در مقایسه با آسفالت متداول از صداها می کاهد. این در حالی است که در تحقیق دیگري در راه هاي شهري با سرعت تردد برابر 50 کیلومتر در ساعت، استفاده از دو لایه آسفالت متخلخل با ضخامت هاي 25 و 45 میلیمتر به میزان 4 دسیبل از صداها کاسته است. البته بایستی توجه نمود میزان کاهش صوت مربوط به آسفالت متخلخل با عمر بهره برداري حدود دو سال می باشد و در صورتی که لایه آسفالت متخلخل دو مرتبه در سال تمیز گردد میزان تخلخل و کاهش صوت در سطح قابل قبولی حفظ می گردد.  به منظور کاهش صوت در راهها میتوان از روش هاي کاربرد آسفالت متخلخل، عایقنمودن ساختمان و احداث دیوار حایل صوتی استفاده نمود. نتایج برخی از تحقیقات نشان داده است، که به منظور کاهش صداها، استفاده از آسفالت متخلخل نسبت به روش هاي عایق بندي ساختمان ها و احداث دیوار حایل صوتی مؤثرتر و اقتصادي تر می باشد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در آهنگران منطقه 14 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله آهنگران منطقه 14 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز آهنگران منطقه 14 می باشند.

 

 

آهنگران #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی