ایزوگام قیرگونی آسفالت در نیکنام

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در نیکنام  منطقه 14

شرکت ایزوگام گستران در نیکنام  منطقه 14  ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

شرکت ایزوگام گستران هم اکنون در محله ی نیکنام در منطقه ی 14 آماده ی خدمت رسانی در خصوص نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری به همه ی شهروندان خوب و فهیم نیکنام می باشد. این شرکت تجربه ی اجرای پروژه های موفقی را داشته و هم اکنون نیز در امور مربوط به عایق کاری و آب بندی منازل و ساختمان ها فعالیت های گسترده ای دارد. برای استفاده از خدمات گسترده ی شرکت ایزوگام گستران کافی است با مشاوران این شرکت در محله ی نیکنام تماس بگیرید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در نیکنام  منطقه 14

خدمات ایزوگام کاری و نصب و اجرای پروژه های ایزوگام یکی از بهترین خدمات شرکت ایزوگام گستران می باشد. شرکت ایزوگام گستران ارائه دهنده ی خدمات ارزشمند و بسیار کامل نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری در محله ی نیکنام با نمایندگی ایزوگام و ایزوگام دلیجان همکاری های بسیاری داشته و همواره ایزوگام های مورد استفاده ی خود در پروژه ها را از این برند های مطرح تهیه می نماید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در نیکنام  منطقه 14  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله نیکنام  منطقه 14  در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز نیکنام  منطقه 14  می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در نیکنام  منطقه 14

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در نیکنام بی نظیر است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در نیکنام  منطقه 14  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله نیکنام  منطقه 14  اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز نیکنام  منطقه 14  می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در نیکنام  منطقه 14

آقاي Mouillet هم با همکاران خود یک تکنیک مکمل با میکروسکوپ فلوئورسنس ماوراء بنفش را عرضه کرد که  بود. تصویر برداري با میکروسکوپ مادون قرمز میتواند براي سایر تکنیک (FTIR) همانا یک میکروسکوپ مادون قرمز هاي تصویربرداري معمولی نیز مورد استفاده قرار گیرد تا ریزساختارها (تصاویر مرئی) با ترکیب شیمیایی (ویژگی هاي اسپکتروسکوپی) مطابقت داده شوند. ایشان با انجام آزمایشهایی به این نتیجه رسید که دانستن پارامترهاي مرتبط با دلیل تورم پلیمر یا پراکنده شدن آن و نیز ایجاد تغییرات در قیر همه می تواند راهبردهایی را براي بهینه سازي با توجه به خصوصیات وظیفه اي آنها بدست دهد. این تکنیک می تواند براي مطالعه تغییرات PMB فرمولاسیون ها در طی مدت پیرشدگی مورد استفاده قرار گیرد PMB ساختاري  آقاي Potgieter و همکارانش در آفریقاي جنوبی گزارشی را در رابطه با عملکرد درازمدت قیرهاي لاستیکی  ارایه کرده است. آسفالت متخلخل با قیر لاستیکی در سال 1985 در آفریقاي جنوبی مورد استفاده قرار گرفت. (R ویسکوزیته بالاي قیرهاي لاستیکی به همراه چسبندگی بالاي آنها و وجود کربن، آنتی اکسیدانت ها، آمینها و روغن هاي آروماتیک که به عنوان بخشی از این قیرها محسوب می شود، باعث شده است تا این نوع قیرها گزینه اي بسیار مناسب براي مخلوطها آسفالت متخلخل باشند. با این نوع قیر، مخلوط هاي آسفالت متخلخل درشت تر با درصد فضاي خالی زیاد (بیشتر از 22 درصد) و داراي دوام خوب و مقاوم در برابر فرسایش قابل طراحی می باشد. ایشان در پایان به این نتیجه رسید که آسفالت تولید شده با استفاده از قیرهاي لاستیکی به مراتب بهتر از آسفالت هاي با قیر عمل می کند و از لحاظ اقتصادي نیز با صرفه تر SBS, SBR,EVA معمولی و سایر پلیمرهاي اصلاح کننده نظیر است.

آقاي Punith و همکارانش گزارشی از مطالعات براي مقایسه عملکرد سازهاي مخلوط هاي آسفالت متخلخل حاوي  شماره TRB الیاف سلولزي، قیر اصلاح شده با لاستیک خام یا قیر اصلاح شده با پلی اتیلن بازیابی شده در نشریه 1775 ارایه کرده اند. در این مطالعه اثر نوع و مقدار قیر بر روي پارامترهاي عملکردي مورد ارزیابی قرار گرفته است. بر اساس نتایج مطالعه افت هدرروي (نتایج آزمایش کانتابرو) مخلوط هاي آسفالت متخلخل منتج از پیرشدگی می تواند بطور عمدهاي با افزودن اصلاح کننده ها یا افزودنی ها کاهش یابد. استفاده از قیر پلیمري باعث افزایش ضخامت فیلم قیري می شود، که این امر موجب بهبود چسبندگی، مقاومت در برابر ترك خوردگی و افزایش دوام آسفالت متخلخل می گردد. این نتایج محدود به مطالعات آزمایشگاهی بوده و عملکرد میدانی را منعکس نمی کند.

آقاي Motomatsu و همکارانش گزارشی از انواع جدیدي قیرهاي اصلاح شده با درصد خیلی زیادي از پلیمر  9 درصد) ارایه کردهاند و بیان داشته که ارزیابی خصوصیات این نوع قیر نیازمند روشهاي جدید می باشد. -12)SBSاین نوع قیر اصلاح شده با درصد خیلی زیاد پلیمر براي آسفالت متخلخل در شرایط ترافیک سنگین و داراي مناطق برف گیر که وسایل نقلیه مجبور به استفاده از زنجیر چرخ می شوند، استفاده می گردد. بر اساس این گزارش، براي ارزیابی خصوصیات قیر، آزمایش خمشی قیر مناسب است. بر اساس یافته هاي آن تاب خمشی و سختی قیر و آزمایش کانتابرو در درجه حرارت هاي پایین با عملکرد مخلوط آسفالت متخلخل مرتبط است. هموژناسیون پلیمر و قیر پایه از اهمیت زیادي برخوردار است، همگنی نسبتا ضعیف قیر اصلاح شده با مقدار زیاد پلیمر داراي عملکرد یکسان یا ضعیف تر از قیر اصلاح شده خوب همگن شده با مقدار کم پلیمر است.

آقاي Rayner گزارشی از پیرشدگی دراز مدت قیر اصلاح شده پلیمري در انواع مخلوط هاي آسفالتی در اتریش ارایه  نموده است. بر اساس این یافته ها، بطور کلی همبستگی بین عمر و پیرشدگی وجود ندارد. براي هر نوع آسفالت (براي مثال آسفالت متخلخل) درجه نفوذ باقیمانده و عمر با هم مرتبط هستند اما اختلاف در نقطه نرمی مرتبط با عمر کاهش یافته است. SBS مشاهده شد که پس از 9 سال نقطه نرمی بدلیل هوازدگی اصلاح کننده نیست. آقاي Hagos  هم مقاله اي را به رشته طبع درآورده که در آن به بررسی اثرات پیر شدگی قیر بر روي شن زدگی  آسفالت هاي متخلخل پرداخته است. به دلیل اندود بیشتر سنگدانه ها با فیلم نسبتا ضخیم قیري و به تبع آن حساسیت پذیري آن در مقابل پیرشدگی، استفاده از قیر اصلاح شده پلیمري را در آسفالت متخلخل توصیه کرده است. تغییرات رئولوژیکی قیر اصلاح شده ناشی از پیرشدگی بستگی به اثر ترکیبی اکسیداسیون قیر و هوازدگی پلیمر دارد، که نسبت به نوع قیر و پلیمر و درصد پلیمر تغییر می کند.  آقایان Heiva و Valdes به همراه همکارانشان پیشنهاد طی کردن فرآیندي را مطرح کرده اند که طی آن بتوان  تغییرات ترکیب شیمیایی قیر اصلاح شده را ناشی از پیرشدگی در آزمایشگاه اندازه گیري نمود. ایشان چنین نتیجه- گیري می کند که اکسیداسیون قیر نسبت به تجزیه پلیمر SBS غالب است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در نیکنام  منطقه 14  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله نیکنام  منطقه 14  در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز نیکنام  منطقه 14  می باشند.

 

 

 

نیکنام  #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی