ایزوگام قیرگونی آسفالت در مینای شمالی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در مینای شمالی  منطقه 14

شرکت ایزوگام گستران در مینای شمالی  منطقه 14  ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

هر کاری را بایستی به متخصص آن کار سپرد. اگر کار توسط متخصص انجام نشود، هم ضررهای مالی و هم ضررهای جانی جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت. بنا بر این یکی از این اقدامات تخصصی عایق کاری و آب بندی ساختمان است که اگر به دست افراد متخصص اجرا نگردد، امکان به وجود آمدن ضررهای جبران ناپذیری هست. در این راستا می خواهیم شرکتی را معرفی کنیم که ارائه دهنده ی انواع خدمات در زمینه ی عایق کاری و آب بندی ساختمان می باشد. شرکت ایزوگام گستران که در زمینه ی نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری کار می کند و پروژه های خود را در پایان با ارائه ی ضمانت نامه ی کتبی تحویل مشتری می دهد، اکنون در مینای شمالی برای ارائه ی خدمت به شهروندان آماده است. همه ی اهالی ساکن مینای شمالی که متقاضی دریافت خدمات نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری از شرکت ایزوگام گستران می باشند، کافی است با این شرکت تماس گرفته و درخواست خود را با مشاوران ما در میان بگذارند. مشاوران ما آنها را در خصوص انواع عایق های پیش ساخته و صنعتی و عایق های سنتی آگاه کرده و در نهایت انتخاب را به عهده ی خود شخص می گذارند. با شرکت ایزوگام گستران در ارتباط باشید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در مینای شمالی  منطقه 14

شما دوستان گرامی که در مینای شمالی ساکن هستید و پس از مشاوره با مشاوران ما به این نتیجه رسیده اید که بهترین عایق برای ساختمان شما ایزوگام می باشد، می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد انواع ایزوگام و این که قیمت ایزوگام چقدر است و چگونه می توانید نمایندگی ایزوگام را شناسایی کنید با مشاوران ما صحبت نمایید. در ضمن اگر سوالی در خصوص نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری دارید نیز با مشاوران ما در میان بگذارید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در مینای شمالی  منطقه 14  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله مینای شمالی  منطقه 14  در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز مینای شمالی  منطقه 14  می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در مینای شمالی  منطقه 14

اگر در هر شرایطی ترجیح می دهید که از عایق قیرگونی استفاده کنید، ما به شما قیرگونی یک لایه و یا دو لایه را پیشنهاد می کنیم که با استفاده از قیر 60/70 و گونی درجه یک، نو و تا نخورده و بدون چروک و پارگی اجرا می شود. با ما  در تماس باشید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در مینای شمالی  منطقه 14  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله مینای شمالی  منطقه 14  اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز مینای شمالی  منطقه 14  می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در مینای شمالی  منطقه 14

تعیین نوع قیر، افزودنیهاي مناسب، حدود مشخصات مناسب مصالح سنگی و رواداري دانه بندي مناسب براي تولید مخلوط آسفالتی متخلخل و تهیه چک لیستهاي لازم

بررسی قیرهاي مورد استفاده در آسفالت متخلخل و تعیین نوع مناسب با توجه به شرایط

محیطی، ترافیکی و نوع آسفالت متخلخل مورد استفاده

بررسی قیرهاي مورد استفاده در آسفالت متخلخل در کشورهاي مختلف

قیر خالص

بیشتر کشورهایی که از آسفالت متخلخل استفاده می کنند، کارهاي اولیه خود را با استفاده از مصالح اندود شده با قیر خالص انجام داده اند. هر چند در برخی از کشورها از جمله هلند استفاده از قیر خالص همچنان ادامه دارد. در بلژیک 80 استفاده / 60 و 100 / 80 فقط براي راههاي با ترافیک کم مصرف می شود. در فرانسه از قیرهاي 70 / قیر خالص 100 80 و قیرهاي اصلاح شده پیشنهاد شده است. در ایتالیا قیرهاي اصلاح شده / می شود و در سوئیس استفاده از قیر 100 کاربرد دارد 80 استفاده می شود. اما بیشتر آسفالت رویه هاي متخلخل با قیرهاي پلیمري / 60 و 100 / در اسپانیا از قیرهاي 70 بکار می روند. 80 % از رویه هاي متخلخل اسپانیا با قیر پلیمري ساخته شده اند که EVA و SBS اصلاح شده توسط علت آن چسبندگی بهتر اجزا به یکدیگر و عمر طولانیتر به دلیل ویسکوزیته بیشتر می باشد. ضمن آنکه استفاده از قیرهاي پلیمري حساسیت رویه را در برابر درجه حرارت کاهش میدهند و باعث عملکرد بهتر رویه در دماي زیاد و انعطاف پذیري بیشتر در دماي کم می شوند. و قیرهاي AC 10 ،AC 20، AR 2000 ،PG 64-22 ، PG 76- در ایالات متحده امریکا از قیرهاي خالص نظیر 22 اصلاح شده با پلیمر و لاستیک به همراه الیاف استفاده میکنند. استفاده از قیرهاي اصلاح شده در ایالات متحده امریکا بدلیل مزایاي آن افزایش یافته است. قیرهاي مورد استفاده در آسفالت متخلخل در کشورهاي مختلف ارایه شده است. همچنانکه  ملاحظه می شود بیشتر کشورها از قیرهاي اصلاح شده به همراه الیاف استفاده می کنند.  ساختار باز آسفالت متخلخل و در نتیجه اکسیداسیون زودتر قیر موجب شکنندگی و خرابی می شود. ملاحظه شده است که قیرهاي با درجه کمتر از 100 ( درجه نفوذ ) نسبت به قیر هاي نرم تر زودتر به حالت بحرانی شکنندگی این مورد را تائید کرده است. از طرف دیگر، آسفالت ( Nicholls- می رسند.

آزمایش هاي جاده اي در بریتانیا  1997

متخلخل ساخته شده با قیرهاي نرم تر از 200 (درجه نفوذ ) مستعد چسبندگی غیر کافی و مقاومت در برابر تغییر شکل هستند. به منظور تاخیر در آغاز شکنندگی، در آسفالت متخلخل مقدار قیر بیشتري نسبت به یک آسفالت معمولی که داراي دانه بندي یکسان است، به کار می برند. در هر حال، در حالت معمول یک مقدار حداکثري از قیر خالص وجود دارد که هر جز مصالح سنگی مخلوط را بدون زه کشی نگهداري خواهد کرد. این زهکشی به علت این واقعیت است که قیر اصلاح نشده یک حد جاري شدن دارد به طوري که تحت تاثیر وزن خود، جاري میشود و اندود از روي مصالح سنگی زهکشی میشود و پس مانده فقط یک فیلم نازك است که مصالح سنگی را بوسیله نیروهاي فیزیکی شیمیایی نگهداري می کند. در نتیجه، افزایش مقدار قیر بیشتر از حداکثر مقدار معمول، یک تجربه مشترك است. با توجه به این مشکلات ناگزیر به استفاده از قیرهاي اصلاح شده یا الیاف هستیم.  بطور کلی براي کاربرد قیرهاي خالص، به دلیل وجود دانه بندي باز مخلوط آسفالت متخلخل، بایستی از افزودنی ها استفاده نمود.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در مینای شمالی  منطقه 14  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله مینای شمالی  منطقه 14  در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز مینای شمالی  منطقه 14  می باشند.

 

 

مینای شمالی #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی