ایزوگام قیرگونی آسفالت در دژکام

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در دژکام  منطقه 14

شرکت ایزوگام گستران در دژکام  منطقه 14  ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

در محدوده ی محله ی دژکام بسیاری از ساختمان ها نیازمند عایق کاری و آب بندی می باشند. عایق کاری انواع مختلفی دارد اما آنچه که مد نظر ما قرار دارد، عایق کاری رطوبتی است که در این نوشتار به آن خواهیم پرداخت.  عایق رطوبتی یکی از مهمترین ملزومات در هر ساختمانی به حساب می آید. شرکت ایزوگام گستران سال های زیادی را در حیطه ی کاری اجرای عایق های رطوبتی فعالیت داشته و بسیار خوب عمل کرده است. برای مثال تمامی خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری در محله ی دژکام از سوی شرکت ایزوگام گستران اجرا می شده است. شرکت ایزوگام گستران در محله ی دژکام مشاورانی را دارد که در زمینه ی عایق کاری بسیار حرفه ای اجرا می کنند.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در دژکام  منطقه 14

شرکت ایزوگام گستران از آنجایی که در خصوص ایزوگام فعالیت دارد، لذا در محله ی دژکام نیز مفتخر هستیم که به شما بگوییم شرکت ایزوگام گستران هم اکنون در محله ی دژکام انواع ایزوگام های مختلفی را ارائه می نماید. شرکت ایزوگام گستران در این زمینه ایزوگام دلیجان را ارائه می نماید. ایزوگام دلیجان یکی از بهترین و معتبرترین برندهای ایزوگام است که در این زمینه یعنی نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری پروژه های زیادی را اجرا می نماید.

ایزوگام گستران در این محله خیلی خوب بوده است. برخی از پروژه های اجرا شده به شکل زیر می باشد:

نصب و اجرای پروژه ی ایزوگام برای پشت بام

نصب و اجرای پروژه ی ایزوگام برای حمام و سرویس بهداشتی در دژکام

نصب و اجرای پروژه ی ایزوگام پلیمری برای بالکن و تراس ساختمان

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در دژکام  منطقه 14  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله دژکام  منطقه 14  در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز دژکام  منطقه 14  می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در دژکام  منطقه 14

شرکت ایزوگام گستران در زمینه ی قیرگونی نیز فعالیت داشته و خدمات گسترده ای را در این زمینه ارائه می نماید، قیرگونی در محله ی دژکام طرف داران زیادی دارد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در دژکام  منطقه 14  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله دژکام  منطقه 14  اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز دژکام  منطقه 14  می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در دژکام  منطقه 14

انتشار صداي ترافیک

صدا از یک جریان ترافیکی رفتار متفاوتی دارد. در یک بزرگراه یا خیابان به علت تعداد ماشین هاي زیادي که پشت سرهم حرکت می کنند در واقع با یک تعداد زیادي از منابع نقطه اي با فاصله کم مواجه هستیم که رفتار یک منبع خطی را دارا می باشند. در منابع خطی نیز با فاصله از منبع سطح صدا کاهش پیدا می کند. اما نسبت به منبع نقطه اي این کاهش صدا میزان کمتري دارد. که علت آن به ماهیت خطی بودن صوت بر می گردد. نشان - معمولاً با دو برابر کردن فاصله از یک منبع خطی، کاهش صدا 3 دسی بل می شود. همانطور که در  داده شده است وقتی براي مثال در فاصله 3 متري از یک منبع صوتی سطح صدا 85 دسی بل باشد در فاصله 9 متري سطح صدا، 3 دسی بل کاهش پیدا می کند و به 82 دسی بل می رسد. سطح صداي شنیداري تنها به صداي تولید شده از ترافیک بستگی ندارد. بلکه به نوع زمین اطراف ترافیک نیز بستگی دارد. از مدل صداي ترافیکی که توسط اداره بزرگراه فدرال 1 ارائه شده است براي پیش بینی سطح صداي ترافیکی در اطراف جاده می توان استفاده نمود که در زیر آورده شده است:

فاصله اولین نقطه مورد نظر تا منبع صدا. = d

2 فاصله دومین نقطه مورد نظر تا منبع صدا. = d

آورده شده است اگر در فاصله 5 متري از لبه مرکز مسیر که لبه روسازي می باشد، - همانطور که در  سطح صدا 85 دسی بل باشد. در فاصله 60 متري از مرکز مسیر که از لبه روسازي به لبه زمین نرم می باشد سطح صدا.[ 68 دسی بل کاهش پیدا می کند.

اثر ترافیک و وسیله نقلیه روي صداي ترافیک

بطور کلی در بحث کلان آلودگی صوتی ناشی از ترافیک چهار پارامتر حجم ترافیک، نوع ترافیک، سرعت و الگوي رانندگی در تولید صدا نقش اساسی دارند. صدایی که بوسیله وسایل نقلیه تولید می شود به سه شکل قابل تقسیم بندي می باشد:

-1 صداي ناشی از سیستم داخلی وسیله نقلیه ( موتور، پروانه، اگزوز و غیره )

-2 صداي ناشی از آیرودینامیک که به جریان آشفته هواي دور وسیله نقلیه مربوط می گردد.

-3 صداي بین تایر و روسازي.

صداي بین تایر و روسازي و صداي ناشی از سیستم داخلی وسیله نقلیه مهمترین منابع صداي تشکیل دهنده صداي ترافیک می باشند. در سرعت هاي پایین، صداي ناشی از سیستم داخلی موتور غالب است و در سرعت هاي بالا صداي بین تایر و روسازي غالب است.

سرعت

سرعت وسایل نقلیه نیز بر سطح صدا تاثیر گذار می باشد. وقتی سرعت وسایل نقلیه افزایش می یابد سطح صدا نیز مقایسه انجام شده از نتایج تست صوت را براي سرعت هاي 70 و 90 کیلومتر بر - افزایش پیدا می کند.  انجام شده است[ 6 NCAT ساعت را نشان می دهد. این مطالعات توسط بر اساس آزمایش هاي انجام شده در سالهاي 1999 و 2000 بر روي بیشتر از 4000 وسیله نقلیه اثر کاهش سرعت در ارایه شده است. - میزان کاهش صداي ایجاد شده

حجم ترافیک

تغییر در حجم ترافیک بر سطح صدا تاثیرگذار می باشد. در صورت ثابت بودن سایر پارامترها، 50 درصد کاهش در حجم ترافیک منجر به کاهش 3 دسی بل در سطح صدا صرفنظر از تعداد وسایل نقلیه می گردد. بر روي راه هاي با حجم ترافیک کم در مناطق مسکونی با ایجاد محدویت هایی نسبت به کاهش حجم ترافیک اقدام نمود اما بر روي راه هاي اصلی و شریانی امکان کاهش حجم ترافیک بعنوان یک راه حل بندرت ممکن است. بدلیل اینکه در لگاریتم طبیعی در مقیاس دسی بل براي کاهش عمده در سطح صدا بایستی حجم خیلی زیادي از وسایل نقلیه از محور برداشته شود. کاهش 20 درصدي در حجم ترافیک با فرض ثابت بودن سایر عوامل موجب کاهش 1 دسی بل در سطح صدا می گردد. تاثیر تغییر نشان داده شده است. - حجم ترافیک در کاهش صدا  خیلی مهم است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در دژکام  منطقه 14  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله دژکام  منطقه 14  در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز دژکام  منطقه 14  می باشند.

 

 

 

دژکام  #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی