ایزوگام قیرگونی آسفالت در چهارصد دستگاه

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در چهارصد دستگاه منطقه 14

شرکت ایزوگام گستران در چهارصد دستگاه منطقه 14 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

همه ی اهالی محله ی چهارصد دستگاه می دانند و آگاه هستند که شرکت ایزوگام گستران در محله ی چهارصد دستگاه برای اجرای پروژه های مربوط به نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری حضور دارد و در این زمینه فعالیت های گسترده ای را آغاز کرده است. شرکت ایزوگام گستران متخصصان زیادی را در این زمینه دارد که می تواند به تمامی نیازهای محله پاسخ گو باشد.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در چهارصد دستگاه منطقه 14

عایق کاری با استفاده از ایزوگام شرایط و ضوابط خاصی دارد که کارشناسان و مشاوران ما از ضوابط و شرایط آن آگاه هستند. در این زمینه برای استفاده از مشاوره ی مشاوران شرکت ایزوگام گستران کافی است با آنها تماس بگیرید و سوالات خود را در مورد نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری از آنها بپرسید. اگر قصد عایق کاری با ایزوگام را دارید همین حالا اقدام نمایید. ایزوگام کاری در فصل زمستان بسیار مهم است. شرکت ایزوگام گستران را دریابید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در چهارصد دستگاه منطقه 14 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله چهارصد دستگاه منطقه 14 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز چهارصد دستگاه منطقه 14 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در چهارصد دستگاه منطقه 14

ایزوگام گستران در محله ی چهارصد دستگاه خدمات قیرگونی را نیز ارائه می نماید. قیرگونی امروزه هنوز هم مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت ایزوگام گستران خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را ارائه می نماید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در چهارصد دستگاه منطقه 14 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله چهارصد دستگاه منطقه 14 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز چهارصد دستگاه منطقه 14 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در چهارصد دستگاه منطقه 14

تعیین متغیرهاي موثر بر میزان صوت در آسفالت متخلخل

در جوامع امروزي اختلالات صوتی 1 به عنوان یک مسئله جدي مطرح می باشد. منظور از اختلالات صوتی، صداهاي غیر عادي و آزاردهنده می باشد و هر صوتی را شامل نمیشود. اختلالات صوتی ناشی از ترافیک، به صداهایی گفته می-شود که بر کیفیت زندگی افراد در کنار جاده ها تاثیر گذار می باشد. بنابراین اختلالات صوتی ناشی از ترافیک به عنوان آلاینده هاي محیطی شناخته می شوند. تحقیقات در اروپا و آمریکا نشان میدهد که می توان روسازي راه ها را بگونه اي ساخت که سطح اختلالات صوتی کاهش یابد و به این ترتیب با کاهش تعداد و یا ارتفاع خاکریزها و موانع صوتی که در طول راه ها ساخته می شود میلیون ها دلار صرفه جویی نمود.

در سر تا سر جهان صداي ایجاد شده توسط سیستم هاي حمل و نقلی، بیشترین نقش را در آلودگی هاي صوتی دارند که در این میان آلودگی صوتی بزرگراهها نقش برجسته اي دارد. صداي موتور، اگزوز، آیرودینامیک ماشین ها و صداي بین تایر و روسازي همگی در ایجاد آلودگی هاي صوتی ترافیک سهم دارند. تحقیقات نشان داده است که اصلاح نوع سطح روسازي و یا بافت آن می تواند نقش زیاد در کاهش صداهاي ایجاد شده بین تایر و روسازي داشته باشد. سازمان هاي اداره کننده بزرگراه دریافته اند که با ایمنی کافی و هزینه معقول با یکی از روش هاي زیر می توان روسازی هایی را ساخت که سبب کاهش اختلالات صوتی ناشی از ترافیک گردد.

-1 یک سطح با بافت سطحی صاف با استفاده از ماکزیمم اندازه مصالح سنگی کوچک

-2 رویه متخلخل مانند آسفالت متخلخل با حجم فضاي خالی بالا

-3 ایجاد یک سطح پوششی روسازي با سفتی چسبندگی پایین میان سطح روسازي و تایر.

در این بخش براي تعیین متغیرهاي موثر بر میزان صوت در آسفالت متخلخل ابتدا به ماهیت صداي تولید شده بین وسیله نقلیه و سطح روسازي توجه شده و سپس به نحوه تغییرات میزان صوت با تغییر پارامترهاي آسفالت متخلخل در دو حالت تک لایه اي و دو لایه اي پرداخته شده است

طبیعت صداي بین روسازيتایر

اختلالات صوتی تحت عنوان " صداي ناخواسته " تعبیر می گردد. مردم مختلف، ادراك و حس متفاوتی از صداي خوشایند و صداي ناخوشایند دارند. فریاد جمعیت هنگام تماشاي فوتبال و یا صداي خنده بچه ها عمدتاً صداي خوشایند به حساب می آیند. در حالیکه براي مثال صداي یک ماشین چمن زنی یا یک کامیون حمل زباله صداي ناخوشایند محسوب می شوند. اختلالات صوتی مانند سایر صداها شکلی از انرژي اکوستیک محسوب می شوند. و فرق آن با صداي خوشایند فقط در آن است که مانند یک مهمان ناخواسته باعث پریشانی ما می شوند. لازمه فهم اختلالات صوتی آن است که ماهیت فیزیکی صدا شناخته شود و بدانیم که انسان ها چطور می شنوند. صدا نوسان موجی شکل هوا می باشد. همراه با این حرکت فشار صدا یا اکوستیک وجود دارد که در واحد دسی بل اندازه گیري می گردد. دسی بل، بزرگی صدا را با نحوه شنیدن انسان ترکیب می کند. بخاطر اینکه قوه شنیداري انسان دامنه وسیعی از صداها را پوشش می دهد امکان استفاده از یک مقیاس خطی وجود ندارد. اگر از یک مقیاس خطی براي اندازه گیري صداها استفاده شود ( با فرض مقیاس 0 تا 1 )، همه صداهایی که انسان روزانه آنها را می شنود بین صفر تا 0/01 قرار می گیرد. بنابراین با استفاده از مقیاس خطی، تفکیک و سطح بندي صداهایی که انسان می شنود بسیار دشوار است. بجاي استفاده از یک مقیاس خطی، از یک مقیاس لگاریتمی براي نمایش سطح صداها استفاده می شود که در واحد براي یک صدا به مقدار وزنی آن صدا بر می گردد. چون گوش انسان (dB) بیان می شود. مقدار دسی بل (dB) دسی بل قادر به شنیدن صدا در فرکانس هاي مختلف می باشد لذا، منحنی که مقدار وزنی یک صدا را توصیف می کند براساس پاسخ دریافتی گوش انسان نسبت به آن صدا می باشد. گوش یک مکانیسم فیلترینگ صداي مخصوص به خودش را دارد براي مثال یک صداي 85 دسی بل حاصل از یک منبع به اندازه 82 دسی بل در گوش انسان شنیده می شود. در کل مقیاس مناسب براي دسته بندي صدا از صفر دسی بل می تواند شروع شود ( پایین ترین حد شنوایی انسان ) به 140 1) نمونه هایی از صداهاي - دسی بل ختم گردد.( میزان صدایی که به گوش انسان آسیب جدي می رساند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در چهارصد دستگاه منطقه 14 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله چهارصد دستگاه منطقه 14 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز چهارصد دستگاه منطقه 14 می باشند.

 

 

چهارصد دستگاه  #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی