ایزوگام قیرگونی آسفالت در شکوفه

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در شکوفه منطقه 14

شرکت ایزوگام گستران در شکوفه منطقه 14  ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

یکی از روش های مقاوم سازی ساختمان ها در برابر استهلاک ناشی از نم و رطوبت، عایق کاری اصولی آن ها است. معمولا پروژه های عایق کاری باید از زیرساخت و زمانی که پی و فوندانسیون ریخته می شود آغاز گردد. شرکت ایزوگام گستران در این زمینه دارای کادر تخصصی بوده و همواره عایق کاری ساختمان ها و پروژه های بزرگی را دست گرفته و اجرا کرده است. در این راستا شرکت ایزوگام گستران آمادگی کامل را در خصوص عقد قرار داد و اجرای پروژه های عایق کاری انبوه سازان و ساختمان سازان را دارا بوده و تجهیزات خود را به روزرسانی کرده است. حوزه ی فعالیت های مرتبط با عایق کاری که شرکت ایزوگام گستران مجری آن است در زمینه های نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری می باشد. تمامی اهالی محله ی شکوفه، تمامی کسانی که در محله ی شکوفه در کار انبوه سازی و ساختمانی فعالیت دارند، می توانند با مشاوران شرکت ایزوگام گستران تماس گرفته و از مشاوران و کارشناسان ما در خصوص اجرای پروژه های عایق کاری و آب بندی و هم چنین محوطه سازی و پروژه های مربوط به آسفالت و آسفالت کاری سوالات خود را بپرسند. همکاران ما همواره آماده ی پاسخ گویی و راهنمایی مشتریان می باشند.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در شکوفه منطقه 14

عایق کاری ساختمان با عایق ها و مواد مختلفی اجرا می گردد. یکی از توصیه های کارشناسان ما به مشتریان استفاده از عایق ایزوگام است. البته این را هم در نظر داشته باشید، هزینه ی اجرای عایق کاری با استفاده از عایق ایزوگام قدری سنگین تر است اما در ازای آن شما از عایقی استفاده کرده اید که عمر طولانی تری داشته و از نظر مقاومت و دوام، بسیار مقاوم تر است. بنا بر این استفاده از عایق ایزوگام نیازمند رعایت برخی نکات است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

اهالی محترم محله ی شکوفه در نظر داشته باشید که برخی از سودجویان در فضای مجازی تبلیغات بی پایه و اساسی مبنی بر ارائه ی عایق ایزوگام با نصف قیمت می کنند. لطفا توجه داشته باشید که این دسته افراد ایزوگام های تاریخ مصرف گذشته و مانده در انبارهایشان را از این طریق تبلیغات و با قیمت های بسیار ارزان در بازار عرضه می کنند. این ایزوگام ها پوسیده و کهنه بوده و اصلا قابل استفاده نیستند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در شکوفه منطقه 14  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله شکوفه منطقه 14  در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شکوفه منطقه 14  می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در شکوفه منطقه 14

برخی از ساختمان سازان نیز برای فضاهای داخلی ترجیح می دهند که از عایق قیرگونی استفاده کنند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در شکوفه منطقه 14  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله شکوفه منطقه 14  اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شکوفه منطقه 14  می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در شکوفه منطقه 14

اندازه گیري میزان کاهش صدا دو هفته پس از باز شدن ترافیک بر روي قطعات آزمایشی انجام گرفت. بر اساس نتایج بین 6 تا 7 دسی بل نسبت به قطعه مرجع بود. (PA 5- آزمایش کاهش صدا در ضخیم ترین بخش آسفالت متخلخل( 90 در سایر قطعات آزمایشی کاهش صدا در حدود 5 دسی بل بود. اندازه گیري ها هر سال و به مدت 7 سال تکرار شد. منافذ آسفالت متخلخل بتدریج بسته شده بودند و پس از 7 سال میزان کاهش صدا در قطعات اول و دوم 1 دسی بل و در قطعه سوم کاهشی مشاهده نشد. بر اساس ارزیابی هاي انجام شده میزان کاهش صدا در قطعات 2 و 3 که داراي 5 میلیمتر در لایه بالایی / 2 میلیمتر در لایه بالایی هستند نسبت به قطعه اول که داراي حداکثر اندازه 8 / حداکثر اندازه 5 است بیشتر بوده است. قطعات 2و 3 در پاییز سال 2005 آببندي شدند. کاهش صدا بصورت تفاوت در متوسط سطح صداي اندازهگیري شده بر روي قطعات ساخته شده با آسفالت متخلخل و 7 ارایه شده - آسفالت معمولی در سالهاي مشابه بیان شده است. نتایج کاهش صدا نسبت به قطعه مرجع در جدولهای استاندارد نشان داده شده است. - 25 و 4 - است. همچنین سطح صدا و میزان کاهش صدا در شکلهاي اندازه گیري سطح صدا پس از ساخت روسازی هاي آسفالتی متخلخل و اجازه عبور ترافیک از آن و یک و دو سال بعد آن انجام شده است. نتایج از سال 1999 تا 2002 میانگین اندازه گیري در سه موقعیت در هر قطعه آزمایشی است. در حالیکه اندازه گیري هاي برداشت شده در سال هاي 2003 تا 2006 در یک یا دو موقعیت در هر قطعه آزمایشی انجام شده است. نتایج اندازه گیري هاي انجام شده بشرح زیر می باشد: 1 دسی بل - سطح صدا در قطعه مرجع افزایش صدایی به میزانی که انتظار می رفت نداشت. غالبا یک افزایش 2 در مدت سه سال اول نشان می دهد. که دلیل آن ممکن است به مقدار قیر در بتن آسفالتی مرتبط باشد که موجب سطح هموارتر می گردد. در هر چهار مقطع، سطح صداي اندازهگیري شده از سال شروع تا سال اول افزایش یافته است. این افزایش روي در حدود 1 دسیبل می باشد. این مسئله در سایر تجربه هاي قبلی PA8- روسازي مرجع و روسازي متخلخل 70 هم بدست آورده شده بود که معمولاً سطح صدا در سال اول حدود 1 دسیبل افزایش پیدا می کند. در سال 4-5 دسی بل کمتر از قطعه مرجع بود. میزان کاهش صدا (PA 8-70) I 1999 و 2000 سطح صدا در قطعه در سال 2001 تا 2003 بین 2 تا 3 دسی بل و در سال 20 2004 بین 1 تا 2 دسی بل است.

روش مناسب براي تعیین میزان صوت

میزان کاهش صدا از 5 دسی بل در سال اول به 1 دسی بل در سالهاي 2004 تا (PA 5-55) II در قطعه  2006 تقلیل یافته است. میزان کاهش صدا از 6 دسی بل در سال اول به 3 دسی بل در سال 2001 و در (PA 5-90) III در قطعه سال هاي 2002 تا 2004 به 1 دسی بل تقلیل یافته است. در سال هاي 2005 تا 2006 هیچ گونه کاهش صدایی نداشته است. به 1 تا 2 دسی بل در سال 2006 تقلیل یافته است. سطح صدا مشابه با سالهاي 2003 تا 2005 بوده و تقریبا 1 دسی بل بیشتر از مقدار آن (IV) در قطعه مرجع در سال 1999 است. در سال 2006 سطح صدا تقریبا 2 دسی بل بیشتر از مقدار اولیه آن بود.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در شکوفه منطقه 14  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله شکوفه منطقه 14  در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شکوفه منطقه 14  می باشند.

 

 

شکوفه  #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی