ایزوگام قیرگونی آسفالت در منطقه ۱۴

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در منطقه 14

شرکت ایزوگام گستران در منطقه 14 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

نحوه استفاده از وسایل و نگهداری از آن ها خیلی اهمیت دارد. یکی از راه های نگهداری و مراقبت از ساختمان عایق کاری و آب بندی آن است. شرکت ایزوگام گستران در منطقه 14 در خدمت همه ی شهروندان است تا بتوانند خانه های خود را نسبت به تمامی رطوبت و آب ها عایق کنند. شرکت ایزوگام گستران آمادگی لازم را برای همکاری با شرکت های دولتی نیز دارد و در مجموع خدمات ارزشمندی را نظیر نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را ارائه می نماید. همه ی اهالی منطقه 14 جهت استفاده از خدمات شرکت ایزوگام گستران کافی است با مشاوران ما در منطقه ی 14 تماس بگیرند.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در منطقه 14

ایزوگام و نصب آن نیز از خدمات شرکت ایزوگام گستران در منطقه 14 است برای استفاده از خدمات نصب ایزوگام و فروش ایزوگام و قیمت ایزوگام با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید و از راهنمایی های آنها استفاده کنید. در این زمینه شرکت ایزوگام گستران کاملا شما را راهنمایی می کند و به شما خدمات ارائه می نماید. برای دریافت خدمات با همکاران و مشاوران ما در شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید و از آنها سوالات خود را بپرسید. یک اتفاق خوشایند در شرکت ایزوگام گستران استفاده از خدمات ایزوگام این شرکت با شرایط ویژه است. این شرایط ویژه استفاده از ایزوگام های مرغوب و استاندارد و دارای تایید اداره ی استاندارد است. شرکت ایزوگام گستران در این خصوص مواردی را ارائه می نماید که شما می توانید بر حسب این موارد در مورد استاندارد بودن ایزوگام خود مطلع گردید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در منطقه 14 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله منطقه 14 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز منطقه 14 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در منطقه 14

اگر قیرگونی مد نظر شماست، با ما در تماس باشید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در منطقه 14 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله منطقه 14 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز منطقه 14 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در منطقه 14

بافت روسازی آسفالت یکی از موارد مهمی است که شرکت ایزوگام گستران به آن توجه ویژه داشته و فعالیت گسترده ای را در آن اجرا می کند. در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

بافت روسازي

مقاومت لغزشی در سطح تماس روسازي با تایر خودرو به بافت درشت و ریز بستگی دارد. روش هاي مختلفی براي تعیین بافت درشت روسازي وجود دارد. یک روش بی نظیر جهت تخمین غیرمستقیم مقاومت لغزشی به وسیله شونفلد ارایه شد. در این روش با استفاده از دستگاه عکس برداري سه بعدي رنگی عناصر بافت رویه راه روسازي بر حسب شماره کد بافت، این روش با آزمایش هاي لغزش همبستگی دارد. همبستگی زمانی معقول خواهد بود .(Schonfeld تحلیل می شود ( 70 براي 60 مایل در ساعت) تغییر کند براي 30 مایل در ساعت) تا از حدود 3 SN که انحراف استاندارد اگرچه روش شونفلد در حالت دستی خیلی کند است اما همبستگی بین بافت و مقاومت لغزشی یک یافته مهم است. به دلیل وجود توانایی در اندازهگیري بافت درشت روسازي از یک وسیله نقلیه در حال حرکت در سرعت هاي طبیعی، تحقیق بیشتر به سوي توسعه یک روش اتوماتیک، شاید به کمک روش هاي پردازش تصویر، جهت تحلیل عناصر بافت شونفلد میتواند مقرون به صرفه باشد. روش پخش مایع، و روش ،ASTM E دیگر روشهاي تعیین بافت درشت روسازي شامل روش پخش ماسه مطابق با 965 استفاده از لیزر می شود. از معایب روش هاي پخش ماسه و پخش مایع، وقت گیر بودن و ایجاد محدویتهاي ترافیکی براي وسایل نقلیه، هنگام انجام این آزمایش ها می باشد. مزیت روش لیزري سرعت بالا و عدم محدودیت ترافیکی است.

همبستگی هاي میان اندازه گیري هاي لغزش

متأسفانه همبستگی بین ابزارهاي مختلف اندازه گیري لغزش به دلیل اینکه هر کدام از این ابزار، جنبه هاي مختلفی از اندرکنش اصطکاکی بین وسیله نقلیه و روسازي را اندازه گیري مینمایند خوب نیست و نتایج آنها با همدیگر اختلاف زیادي دارند. اگر برخی از همبستگیها نسبتاً خوب باشد – در برخی شرایط محدود – آنها را باید به عنوان استثنا تلقی نمود. ناتوانی در ایجاد همبستگی پایدار بین اندازه گیري هاي لغزش بر ماهیت تجربی آن تأکید می نماید و باعث توجه به توسعه معیار حداقل مقاومت لغزشی روسازي می نماید.

تغییر مقاومت لغزشی با زمان، ترافیک و آب و هوا

ارزیابی مقاومت لغزشی، به ویژه جهت تأمین نیازهاي ترمیم هاي آتی، بایستی تغییرات زمان و یا ترافیک و نیز شرایط آب و هوا را لحاظ نماید. دورههاي زمانی کوتاه مدت یا بلندمدت را می توان بعداً دخالت داد (مثلاً بارندگی یا یخبندان کوتاه مدت را در مقایسه با تغییرات فصلی آب و هوا). مقاومت لغزشی با زمان تغییر می کند. بطور نمونه در دو سال اول پس از اجرا افزایش می یابد و همچنان که قیر بوسیله عبور ترافیک ساییده می شود. سپس در عمر باقیمانده روسازي مقدار آن کاهش می یابد بطوری که سنگدانه ها صیقلی تر می شوند. مقاومت لغزشی همچنین در فصل پاییز و زمستان زیادتر بوده و در فصل بهار و تابستان کمتر است . این تغییرات فصلی کاملا مهم بوده و اگر بدرستی جبران نشود، می تواند موجب انحراف زیاد داده هاي مقاومت لغزشی گردد. ملاحظه تغییرات زمان، ترافیک و آب و هوا در مقدار مقاومت لغزشی نیازمند اندازه گیري هاي دورهاي است. تغییرات متعدد در ماهیت رویه راه روسازي بایستی به عنوان عوامل سهیم در تغییر مقاومت لغزشی شناخته شوند. این تغییرات عبارتند از:

  1. تخلخل
  2. فرسایش(ناشی از چرخهاي یخ شکن(
  3. صیقلیشدن مصالح رویه راه
  4. شیارافتادگی (در اثر تراکم، سایر خرابیها، فرسایش)
  5. قیرزدگی
  6. آلودگی )روغن، آب و …)
  7. در بلندمدت بر مبناي - در کوتاه مدت، تغییر مقاومت لغزشی معمولاً در اثر بارندگی به سرعت رخ می دهد.
  8. در دورههاي طولانی مدت – چند سال یا میلیون ها - فصول مقاومت لغزشی ممکن است نوسان داشته باشد شکل ( 5
  9. وسیله نقلیه عبوري – گفته می شود که مقاومت لغزشی به طور مداوم کاهش پیدا می کند

پیش بینی تغییر مقاومت لغزشی با زمان یا ترافیک می تواند به دو روش انجام پذیرد:

  1. برون یابی از سري داده هاي موجود و تعیین داده هاي آتی
  2. انجام آزمایش هاي آزمایشگاهی یا در مرحله طرح اولیه یا قبل از اندازه گیري پارامترهاي گزینه هاي ترمیم طرح شده ( آزمایش مشخصه صیقلی شدن مصالح، بافت، شکل، اندازه، آزمایش راه صحرایی یا آزمایش- مخلوطهاي مشابه و …) این رویکرد ارتباط کمی با مقاومت لغزشی واقعی ایجاد می نماید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در منطقه 14 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله منطقه 14 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز منطقه 14 می باشند.

 

 

 

منطقه 14    #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی