ایزوگام قیرگونی آسفالت در نیرو هوایی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در نیرو هوایی منطقه 13

شرکت ایزوگام گستران در نیرو هوایی منطقه 13 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

برای آنکه بتوانیم زمستان خود را به سلامت بگذرانیم، باید به فکر عایق کاری و آب بندی ساختمان خود اقدام نمایید. شرکت ایزوگام گستران در محله ی نیرو هوایی خدمات بسیار عالی نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را خیلی خوب و عالی ارائه می نماید. شرکت ایزوگام گستران تمامی خدمات خود را به صورت شرایط ویژه و با پرداخت های ویژه ارائه نموده و برای همه ی خدمات نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری بیمه نامه صادر می کند. اگر در محله ی نیرو هوایی ساکن هستید و می خواهید منزل خود را عایق کاری و آب بندی نمایید بهترین زمان آن همین اکنون است که شرکت ایزوگام گستران جشنواره های ویژه ی پرداخت را راه اندازی کرده است. شرکت ایزوگام گستران حامی همه ی مشتریان در محله ی نیرو هوایی می باشد. بنا بر این شما می توانید در هر زمان با مشاوران و کارشناسان ما تماس بگیرید و کار خود را توضیح دهید و از آنها راهنمایی بخواهید تا یک انتخاب خوب داشته باشید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در نیرو هوایی منطقه 13

شرکت ایزوگام گستران در منطقه ی 13 و در محله ی نیرو هوایی گل کاشته و بهترین محصولات خود را در زمینه ایزوگام ارائه نموده است. این شرکت پروژه های خود را با انواع ایزوگام های دمیده و پلیمری، با روکش آلومینیومی و بدون روکش آلومینیومی، تک لایه و دو لایه و تزئینی اجرا نموده و پس از اجرا به همه ی مشتریان ضمانت نامه می دهد. مطمئن باشید که اگر انتخاب شما برای عایق کاری شرکت ایزوگام گستران است، هیچ گاه پشیمان نخواهید شد. شرکت ایزوگام گستران به همه ی مشتریان خود کمک نموده و محصولات و خدمات خود را در همه ی زمینه های اجرایی یعنی نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری ارائه می نماید. پس برای یک عایق کاری خوب همین حالا اقدام نمایید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در نیرو هوایی منطقه 13 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله نیرو هوایی منطقه 13 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز نیرو هوایی منطقه 13 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در نیرو هوایی منطقه 13

شهروندان محترمی که ساکن محله ی نیرو هوایی هستید و می خواهید با استفاده از عایق قیرگونی ساختمان خود را عایق کنید، همین حالا اقدام نمایید و از بین خدمات نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری یکی را انتخاب نمایید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در نیرو هوایی منطقه 13 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله نیرو هوایی منطقه 13 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز نیرو هوایی منطقه 13 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در نیرو هوایی منطقه 13

دستگاه نفوذسنج هوایی

بعد از تکمیل ارزیابی دستگاه هاي نفوذسنج بحث شده، هدف بعدي توسعه روش میدانی سریع و با قابلیت تکرار تعیین میزان نفوذپذیري مخلوط هاي آسفالتی بود. همانطور که اشاره شد، اکثر نفوذسنج ها داراي مشکلات مشابهی هستند. وجه دیگري که در مورد این نوع آزمایش ها مطلوب است، قابلیت حمل دستگاه و بازدهی است. مدل ساخت این دستگاه می بایست با قابلیت کاربري ساده و سبک و نیز داراي دوام مناسب براي دفعات متوالی برداشت در میدان باشد. مهمترین مسأله مرتبط با این دستگاه تکرارپذیري دفعات آزمایش آن می باشد. همچنین روش هاي دیگر در مقایسه با این روش، براي استفاده در میدان کار سخت بودند و دستگاه جدید براي فائق آمدن بر این مشکل می بایست سریع و مبرا از خطا باشد. تصمیم اول بر این بود که از خلاء بجاي آب با هواي فشرده در این دستگاه، استفاده شود. استفاده از خلاء این مزیت را دارد که دستگاه را خود ایزوله کند. استفاده از خلاء بجاي آب، راحتی کار و نیز حمل و نقل راحت تر را در پی دارد. اندازة ابعاد سرتاسر دستگاه بر مبناي اندازة اسمی مصالح مورد آزمایش محاسبه می شود. یکی از مشکلات مربوط به برخی دستگاه هاي قبلی این بود که اندازه نمونه مورد ارزیابی را اندازه گیري نمی کردند. بنابراین محفظۀ داخلی دستگاه بگونه اي انتخاب شد که داراي قطر 8 اینچ باشد. حلقۀ درزگیري که در تماس با سطح مورد اندازه گیري است، باید داراي ابعاد مناسب باشد تا تمام راه هاي محتمل براي عبور هوا را ببندد. یک حلقۀ 3 اینچی انتخاب گردید که ابعاد آن دو برابر را نمایش AIP 1 اینچ در برخی از مخلوط ها ) می باشد. شکل زیر نمونهاي از دستگاه / بزرگترین اندازه اسمی مصالح ( 5 می دهد. 68 و عبور آن از میان ونتوري مولتی پورت 1 کار ( lb/ft براساس تولید نیروي هواي فشرده در فشار ( 3 AIP دستگاه می کند. این وضعیت، خلاء را در داخل محفظ هاي که هوا را به حفرههاي مخلوط هدایت می کند، برده و قرائت خلاء را به معنی نفوذپذیري کم و قرائت هاي کم در دستگاه بمعنی AIP روي اندازه گیر درج می کند. قرائت هاي بالا در دستگاه نفوذپذیر بالاست.

روش انجام آزمایش

. AIP روش انجام آزمایش که در ادامه توضیح داده خواهد شد، جزئیات نحوه کار با دستگاه راه اندازي اولیه را توضیح می دهد. می باشد. هرگونه ضربه و آسیب به دستگاه را بررسی کنید. AIP اولین قدم در نحوه آزمایش کنترل کامل دستگاه اندازه گیر خلاء دیجیتالی را روشن نموده و کنترل کنید که در حالت قرائت بر حسب میلی متر جیوه قرار دارد. با روشن کردن صفحه نمایش فشار باد، عدد بر حسب میلی متر جیوه قرائت شود. بعد از آن اندازه گیر را صفر کنید و

این عمل را نگه داشتن دکمه که بر روي آن صفر نوشته شده است بمدت 5 ثانیه انجام دهید. این عمل باید روزي یک مرتبه انجام شود. در حال استفاده از دستگاه، کنترل کنید که حلقۀ فشار سیلیکونی عاري از هرگونه خرده مصالح و مواد مختلف قبل از شروع هر آزمایشی است. وجود خردة مصالح و مواد میتواند عدد قرائت را کاهش دهد و رسیدن به جواب صحیح را دچار مشکل می کند. درزگیر فشاري سیلیکونی 0 اینچ در فاصله یک اینچ از / بعد از چک کردن تمیزي حلقۀ درزگیر، مادة رزین سیلیکونی غیر اکریلیک به ضخامت 5 لبۀ بیرونی حلقه به منظور آب بندي ریخته شود.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در نیرو هوایی منطقه 13 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله نیرو هوایی منطقه 13 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز نیرو هوایی منطقه 13 می باشند.

 

 

نیرو هوایی    #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کارینیرو#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی