ایزوگام قیرگونی آسفالت در دماوند

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در دماوند منطقه 13

شرکت ایزوگام گستران در دماوند منطقه 13 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

امنیت و آرامش اولین فلسفه ی زندگی است، ایجاد آرامش با عایق کاری و آب بندی ساختمان ها میسر خواهد شد. بنا بر این شرکت ایزوگام گستران در محله ی دماوند، نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را اجرا می کند. در این زمینه فعالیت های بسیار مطمئن و گسترده ای را اجرا می نماید. شرکت ایزوگام گستران سال های زیادی است که در محله ی دماوند در زمینه های نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری فعالیت می کند. برای آشنایی بیشتر با خدمات شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در دماوند منطقه 13

ایزوگام یکی از عایق های خیلی خوب و پر مصرف است. در این زمینه شرکت ایزوگام گستران با کارخانه های برند اصلی ایزوگام یعنی ایزوگام دلیجان فعال است. شرکت ایزوگام گستران در این زمینه فعالیت دارد. ایزوگام انواع مختلفی دارد.

شناسایی مشکل و پیشینه آن

بسیاری از سقف ها در سراسر جهان با استفاده از بتن ریخته شده ساخته می شوند. این سازه ها معمولاً با بتن مسلح ساخته می شوند. ارزان هستند اما برای جلوگیری از نشت به تعمیر و نگهداری زیادی نیاز دارند. مشکل mot هنگام استفاده از بتن به عنوان ماده بام این است که بتن متخلخل است و رطوبت را حفظ می کند. رطوبت آب از طبقه آخر به طبقه همکف از طریق دیوارها جریان می یابد. نشت از صفحات بالای سقف منجر به موارد زیر می شود:

  • • میراگرهای روی دیوارها • لکه های مرطوب زیر دال منجر به لکه گیری و تغییر رنگ می شود • قطره قطره آب • لایه برداری از رنگ • رشد قارچ منجر به شرایط غیر بهداشتی ، سلامتی و

ناراحتی برای افرادی که در طبقات پایین زندگی می کنند • کاهش عمر سازه

  • • ورود آب به دیواره ها باعث ایجاد خطاهای الکتریکی می شود. اغلب مشاهده می شود که گیاهان کوچک در محل اتصالات عمودی پایین خطوط لوله زهکشی رشد می کنند ، در نتیجه لوله ها خفه می شوند ، لوله ها نشت می کنند و عرق می کنند و به گچ آسیب می رساند. به دلیل عدم وجود نشت به موقع ، رطوبت و جو آلوده حاوی سولفات و کربن در ساختار ساختمان نفوذ کرده و منجر به خوردگی فولاد می شود. حجم فولاد خورده بیش از سه برابر حجم اصلی خود افزایش می یابد. به دلیل انبساط ترک خوردگی و جوش خوردن بتن. دوام سازه به دلیل خوردگی فولاد تحت تأثیر قرار می گیرد. اقدامات مختلفی برای مقابله با این مشکل و افزایش عمر مفید سازه های بتنی انجام شده است. با استفاده از یک طراحی مخلوط مناسب ، از نظر تئوری بتن در ساخت و ساز جدید باید ضد آب باشد ، اما در عمل اینطور نیست. برای نفوذ آب باران ، رطوبت و محیط تهاجمی در سطح بتن ضروری است که سطح خارجی با پوشش مناسب پوشیده نشود

از نظر صنعتی ، بسیاری از مواد ضد آب تجاری موجود در بازار وجود دارد که برای اهداف مختلف استفاده می شود. با این حال ، مناسب بودن و عملکرد هر محصول هنوز تردید برانگیز است. برخی از محصولات ضد آب از 5 تا 10 سال گارانتی ارائه می دهند ، اما شرایطی وجود دارد که در دوره گارانتی ناموفق بوده اند. بنابراین ، این تحقیق برای بررسی مواد ضد آب و روش های ضد آب برای دال های سقف بالا انجام شده است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در دماوند منطقه 13 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله دماوند منطقه 13 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز دماوند منطقه 13 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در دماوند منطقه 13

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در دماوند منطقه 13 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله دماوند منطقه 13 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز دماوند منطقه 13 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در دماوند منطقه 13

هزینه هاي ساخت

بالا بودن هزینه هاي ساخت آسفالت به دلیل نیاز به مصالح با مقاومت بالا در مقابل سایش و شکستگی و مواد چسباننده اصلاح شده می باشد. علاوه بر این موارد عامل دیگري که موجب افزایش هزینه هاي ساختمانی آسفالت متخلخل می گردد نیاز به یک لایه آب بندي شده در زیر لایه آسفالت متخلخل می باشد. در نهایت آسفالت متخلخل قابل انعطافتر از بیشتر مخلوط هاي آسفالتی است. مدول سختی آن 75 % مدول مخلوط بتن آسفالتی می باشد. در برخی از کشورها چنین فرض می شود که یک لایه 4 سانتی متري از آسفالت متخلخل معادل یک لایه 3 سانتی متري از مخلوط بتن آسفالتی می باشد. با وجود این برخی کشورها هستند که این دو را معادل می دانند زیرا آسفالت متخلخل حساسیت کمتري نسبت به تغییرات دما از خود نشان می دهد و علاوه بر آن درجه حرارت آن ممکن است پائینتر از مخلوط آسفالتی متراکم باشد. لذا پیشنهاد نسبت برابري ضخامت معادل بین آسفالت متخلخل و روکش هاي معمولی مشکل می باشد و در نتیجه نمیتوان به سادگی این فاکتور را در بررسی هاي سود و هزینه به حساب آورد

عمر

موضوع دیگري که موجب افزایش هزینه می گردد عمر کوتاه آسفالت متخلخل نسبت به آسفالت سنتی است. در هلند اغلب این موضوع به صورت یک قانون در آمده است که آسفالت متخلخل هر 9 سال یک بار باید بازسازي شود در حالی که بتن آسفالتی ممکن است عمري حدود 12 سال داشته باشد. این موضوع مربوط به عمر رویه میباشد (تا خرابی) و حد آن زمانی است که بر اثر ترك و شیار زیاد بازسازي و پاشش و کاهش صدا به (Splash) کامل مورد نیاز باشد. براي سایر قابلیت هاي رویه متخلخل بخصوص کاهش شتک دلیل احتمال گرفتگی مجاري زهکش، عمري کوتاهتري (حدود 60 تا 70 %) در نظر گرفته می شود، از طرف دیگر به دلیل نوع ساختار آسفالت متخلخل ایجاد شیار روي سطح آسفالت متخلخل بر خلاف آسفالت سنتی کمتر ایجاد می شود از این نظر می توان گفت که عمر طولانی تري دارد.

نگهداري و تعمیرات

عامل دیگري که موجب تفاوت در هزینه هاي آسفالت متخلخل و مخلوط هاي معمولی می گردد ، هزینه تعمیر و نگهداري بیشتر آسفالت متخلخل است، زیرا لازم است که به نحو دقیق به ترکیب اصلی مخلوط نزدیک گردد تا خصوصیات زهکشی آن از دست نرود. علاوه بر آن در روي آسفالت متخلخل نمک بیشتري در زمستان مورد نیاز است و این هزینه نگهداري زمستانی را افزایش می دهد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در دماوند منطقه 13 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله دماوند منطقه 13 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز دماوند منطقه 13 می باشند.

 

 

 

دماوند #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی