ایزوگام قیرگونی آسفالت در تهران نو

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در تهران نو منطقه 13

شرکت ایزوگام گستران در تهران نو منطقه 13 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

برای آنکه زمستان خود را با آرامش سپری کنید، کافی است که اقدامات لازم را از همین حالا برای زمستان تدارک ببینید. یکی از این اقدامات که بسیار مهم و ضروری به نظر می رسد، عایق کاری و آب بندی ساختمان است. برای آب بندی و عایق کاری ساختمان خود اگر از همین حالا اقدام نمایید، می توانید مطمئن باشید که زمستان را به خوبی و گرمی سپری خواهید کرد. حال برای عایق کاری چه کار می توان کرد؟ قدم اول یافتن یک شرکت مطمئن و خوب در زمینه عایق کاری است که ما این شرکت را به شما معرفی خواهیم کرد. مدتی است که شرکت ایزوگام گستران فعالیت خود را در محله ی تهران نو آغاز نموده و در زمینه ی عایق کاری بسیار خوب عمل کرده است. عایق کاری و آب بندی ساختمان شامل نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری می باشد. شرکت ایزوگام گستران در همه ی زمینه هایی که در بالا ذکر کردیم قابلیت ارائه خدمات را دارا می باشد. بنا بر این برای دریافت خدمات کافی است با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در تهران نو منطقه 13

شرکت ایزوگام گستران در محله ی تهران نو این روزها ایزوگام های مرغوب و استاندارد خود را از برند ایزوگام دلیجان ارائه می نماید. برای دریافت خدمات نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری با همکاران و کارشناسان ما در بخش ایزوگام تماس بگیرید و از آنها در مورد ایزوگام مورد نیاز منزل خود راهنمایی بخواهید. شرکت ایزوگام گستران در محله ی تهران نو، به شما مشاوره های اختصاصی در مورد اجرای پروژه ایزوگام کاری ارائه می نماید. پس با ما در تماس باشید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در تهران نو منطقه 13 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله تهران نو منطقه 13 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز تهران نو منطقه 13 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در تهران نو منطقه 13

و اما قیرگونی عایقی است که نصب آن با دردسرهای فراوانی همراه بوده و به خاطر ایجاد حرارت بالا خطرات بسیار زیادی را به همراه دارد. برای دریافت خدمات قیرگونی از شرکت ایزوگام گستران کافی است تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در تهران نو منطقه 13 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله تهران نو منطقه 13 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز تهران نو منطقه 13 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در تهران نو منطقه 13

انعکاس نور

استفاده کنندگان از وسایل نقلیه موتوري باید به راه پیش خود توجه کنند. در سرعت هاي نرمال راه باید از فاصله قابل توجه رؤیت شود (حدود 50 تا 100 متر جلوتر از وسیله نقلیه). از آنجائی که ارتفاع چشم انسان درون اتومبیل 1/2 بالاتر از سطح جاده است، بنابراین راننده وسیله نقلیه، جاده را با زاویه حدود 1 درجه یا کمتر می نگرد. m حدود تحت چنین زاویه هاي بیشتر سطوح، نور را به شدت منعکس می کنند و وقتی که سطح صاف باشد معمولاً به صورت آینه به نظر می رسد. این حالتی است که در مورد سطوح پوشیده با آب حادث می شود، آب حاصل از یک باران کوچک روي سطح آسفالت سنتی باعث به وجود آمدن چنین حالتی می گردد. اما آسفالت متخلخل حتی در صورتی که مرطوب باشد و حتی زمانی که با زاویه خیلی کم نگریسته شود، نور را پخش می کنند. انعکاس نور هم در روز مهم است و هم در تاریکی، در روز یک سطح افقی با انعکاس آینه اي آسمان را منعکس می کند. حتی آسمان ابري به طور نسبی بسیار روشن است، به طوري که سطح راه تقریباً به روشنی آسمان خواهد بود. علاوه بر آن در نور انعکاسی تمام خصوصیات سطح راه به خصوص خط کشی ها محو شده و به نظر غیر قابل رویت می گردند. در مورد راه هاي داراي روشنایی شب ها نیز وضع به همین صورت می باشد. در راه هاي بدون روشنایی که دید در شب توسط منعکس کننده ها تأمین می شود، اثر آب جدي تر است. لایه آب از نفوذ نور لامپ ماشین ها در منعکس کننده ها جلوگیري کرده و بنابراین غیر قابل دیدن می گردند .آسفالت متخلخل میزان آب را بر روي سطح راه کم نموده و علاوه بر آن استفاده از خط کشی هاي پروفیلد (خطوط شکسته با میخ هاي انعکاسی) شرایط ایمنی بهتري را ایجاد می کند. در نهایت، سطح راه داراي انعکاس پخشی موجب صرفه جویی در تأسیسات روشنایی راه می گردد، زیرا سطح راه داراي روشنایی بیشتر بوده و همچنین داراي یکنواختی بهتري است. در راه هاي بدون روشنایی، سطح آسفالت متخلخل در حالت خشک و یا حتی مرطوب از بروز انعکاس آینه اي نور لامپ ماشین هاي مقابل جلوگیري می نماید. بنابراین Daines, استفاده از رویه آسفالت متخلخل زنندگی نور ماشین جلو را در شرایط مرطوب کاهش می دهد 1992 اگر چه هیچ معیار قابل استفاده اي براي تعریف این مزایا وجود ندارد، اما نمی توان تردید داشت که هر سهمی براي بهبود قابلیت دید، سهمی در افزایش ایمنی دارد .

پدیده آب لغزي و مقاومت لغزشی

یکی از خطرات عمده رانندگی در باران پدیده آب لغزي یا آب پیمایی است. یعنی تشکیل لایه اي از آب بین لاستیک و جاده که باعث قطع ارتباط بین آنها می گردد. پدیده آب لغزي می تواند در شرایط خیلی مرطوب که وسایل نقلیه با سرعت هاي نسبتا بالا حرکت می کنند، اتفاق بیفتد. بنابراین براي کاهش خطر این پدیده، آسفالت متخلخل براي اولین بار در باندهاي فرودگاه ها مورد استفاده قرار گرفت. در حقیقت توسعه اصلی آن در فرودگاه ها بود. بنابراین هنگامی که لایه اي از آب بین لاستیک و جاده تشکیل می شود در این حالت تایر روي آب شناور خواهد شود و مقاومت لغزشی به مقدار قابل توجهی کاهش می یابد و در نتیجه ترمز کردن و کنترل فرمان کاملا غیر ممکن خواهد شد. در سال هاي دهه 1950 و 1960 روابطی بین مقاومت لغزشی، سرعت و بافت TRL تحقیقات انجام شده توسط سپس به تأثیر بافت ماکروسکوپی و میکروسکوپی بر روي .(Roe Etal, درشت (بافت ماکروسکوپی) برقرار کرد ( 1988 تصادفات گسترش یافت. بر پایه این روابط، صاحبان امر در بزرگراه ها در کشورهاي اروپایی حداقل مقادیر را براي بافت ماکروسکوپی به منظور کاهش دادن زیان مقاومت لغزشی به صورت افزایش سرعت براي کاهش دادن خطر تصادفات لغزشی و آب لغزي معین کردند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در تهران نو منطقه 13 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله تهران نو منطقه 13 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز تهران نو منطقه 13 می باشند.

 

 

 

تهران نو   #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی