ایزوگام قیرگونی آسفالت در آشتیانی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در آشتیانی منطقه 13

شرکت ایزوگام گستران در آشتیانی منطقه 13  ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

چرا وقتی زمان داریم و می توانیم برای آینده ی خود برنامه ریزی داشته باشیم، به فکر نیستیم؟ بهتر نیست همین حالا آینده ی خود را بسازیم و با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیریم تا یک عایق کاری حرفه ای را برای ما انجام دهد و خیال ما را آسوده کند؟ شرکت ایزوگام گستران کلیه ی خدمات نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را ارائه می نماید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در آشتیانی منطقه 13

اگر در محله ی آشتیانی زندگی می کنید و تمایل به استفاده از خدمات نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران دارید همین حالا تماس بگیرید و از این خدمات بهره مند گردید. شرکت ایزوگام گستران همواره آماده ی پاسخ گویی به شما شهروندان محله ی آشتیانی می باشد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در آشتیانی منطقه 13  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله آشتیانی منطقه 13  در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز آشتیانی منطقه 13  می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در آشتیانی منطقه 13

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در آشتیانی منطقه 13  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله آشتیانی منطقه 13  اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز آشتیانی منطقه 13  می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در آشتیانی منطقه 13

ایده اصلی براي استفاده از آسفالت متخلخل به منظور کاهش مؤثر مقدار آب باران موجود بر روي لایه هاي روسازي فرودگاه ها بوده است که به تبع آن آب لغزي و لغزش هواپیما کاهش می یافت. براي رسیدن به این هدف بایستی مقدار فضاي خالی بین مصالح سنگی در لایه رویه زیاد می بود. شرط استفاده از آن این بوده است که از یک لایه قیر غیرقابل نفوذ به منظور محافظت از بقیه روسازي و زیرسازي از اثرات تخریبی نفوذ آب در زیر لایه آسفالت متخلخل استفاده شود.

اداره هوایی بریتانیا در اواسط دهه 1950 یک ماکادام با ماکزیمم اندازه 10mm با دانه بندي باز که فضاي خالی آن بعد از اجرا حدود 20 % بوده را مورد استفاده قرار داد که مشخص شد این اقدام خیلی نتیجه بخش می باشد. هنگامی که آسفالت متخلخل به منظور این هدف ساخته شد هنوز به عنوان لایه اصطکاکی فرودگاه  Airfield Friction Course  شناخته می شد. به دنبال این اقدام تحقیقاتی به وسیله آزمایشگاه تحقیق جاده اي بریتانیا براي سازگار کردن  این مصالح به منظور استفاده از آن در بزرگراه ها انجام شد. ملاحظه شد که مسدود شدن فضاي خالی مشکل بزرگی در   0-20 بر mm بزرگراهها نسبت به فرودگاهها خواهد بود و در نتیجه یک تغییر عمده در این اقدام، پذیرش دانه بندي 10 ارایه میداد و به تبع آن منافذ mm اساس فرضیاتی بود که فضاي خالی بیشتري نسبت به مصالح با بزرگترین اندازه به طور کامل ،(Jacobs, براي مدت طولانیتري باز می ماند. اما اولین آزمایشهاي جادهاي، بر روي جاده فرعی ( 1983 موفقیت آمیز نبود. به طوري که آسفالت متخلخل در محل بعد از چند سال کارایی خود (نفوذپذیري) را از دست داد، با وجود این سازه آن براي 15 سال دست نخورده باقی ماند. دلایل این امر به طور کامل روشن نبود، اما آن را با مقدار نسبتاً زیاد مصالح ریزدانه در ناپایدار کردن اسکلت مصالح سنگی درشت و نیز حجم ترافیک خیلی کم جاده در آن زمان  مرتبط کرده بودند.

در سال هاي دهه 1980 آگاهی از مزایاي بالقوه آسفالت متخلخل افزایش یافت، آزمایش هاي جاده اي مهمی در بیشتر کشورهاي اروپایی انجام شد و مشخصات استانداردي را براي مصالح و طرح اختلاط ارایه دادند که در برخی موارد این مشخصات مورد بازنگري قرار گرفته است.

از عوامل اصلی کاربرد آسفالت متخلخل علاوه بر بهبود ایمنی در رویه هاي خیس، ایجاد سطحی صاف، ایمن و بی سر و صدا در مسیر حرکت وسایل نقلیه است. متعارف ترین موارد کاربرد رویه ها در سواره روهاي عریض عبارتند از آزادراه ها، بزرگراه ها و محوطه فرودگاه ها از کاربردهاي خاص آن به استفاده از آن در نقاط گود نیمرخ طولی راهها در مناطق تپه ماهوري و در محل هاي

جمع شدن آب و راکد ماندن آب بویژه در تغییر دور و نیز در تونل هایی که سفره آب زیر زمینی بالاتر از کف تونل واقع شده است و تراوش آب از کف تونل موجب خرابی لایه آسفالت و جمع شدن آب در تونل می گردد، می توان اشاره کرد.

مزایاي آسفالت متخلخل نسبت به آسفالت سنتی

مزایاي آسفالت متخلخل در دو بخش محیطی و ایمنی قابل بحث هستند، که در ادامه به بیان آنها پرداخته می شود.

اثرات محیطی(کاهش صدا)

3db یکی از مزایاي آسفالت متخلخل نسبت به آسفالت معمولی کاهش صدا میباشد که به طور متوسط در حدود  می باشد.

ناهنجاري هاي صوتی ناشی از ترافیک به اصواتی گفته می شوند که منبع تولید آنها وسایل نقلیه موتوري سبک و سنگین استفاده کننده از راهها می باشند که خود شامل دو بخش اصوات تولید شده از قواي محرکه خودرو نظیر صداي موتور و تمامی متعلقات آن، سیستم خروج گاز اگزوز و دستگاه انتقال قدرت و اصوات تولید شده از تماس چرخ و سطح راه می باشند. لذا ناهنجاريهاي صوتی ناشی از ترافیک بهعنوان آلایندههاي محیطی شناخته می شوند. در سرتاسر جهان صداي ایجاد شده توسط سیستم هاي حمل و نقلی بیشترین نقش را در آلودگی هاي صوتی دارد که در این میان آلودگی صوتی بزرگراه ها نقش برجسته اي دارد و لذا محققان بدنبال راه حل هاي کاهش صداي تولید شده بوده اند. یکی از اقدامات صورت گرفته نصب موانع صدا میباشد، اما موانع صدا معمولاً بدترکیب، خطرناك و بسیار گران هستند و به همین دلیل سمت و سوي تحقیقات به طرف اصلاح نوع روسازي و یا بافت آن کشیده شد.

میزان صدا در راههاي با روکش بتنی بین 5 تا 7 دسی بل بیشتر از راه هاي با آسفالت معمولی است. هنگامی که منازل مسکونی یا مجموعهاي تفریحی در اطراف راه قرار دارند، خصوصیت تقلیل صداي آسفالت متخلخل از اهمیت بیشتري برخوردار میگردد. در هلند و بلژیک این خصوصیات (کاهش صدا) عامل مهمی در استفاده از آسفالت متخلخل  در سال هاي اخیر بوده است و همین امر موجب کاهش استفاده از بتن علیرغم نقاط قوت زیاد بخصوص مسئله نگهداري و عمر گردیده است.

کاهش صدا متشکل از دو جزء می باشد. یکی صداي ناشی از غلطش چرخ ها کاهش پیدا می کند و دیگر اینکه صداهایی که از موتور اتومبیل به طرف پائین منتشر می شود نیز تا حدودي جذب می شوند و مانع از انعکاس آن می شوند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در آشتیانی منطقه 13  با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران  تهران در محله آشتیانی منطقه 13  در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز آشتیانی منطقه 13  می باشند.

 

 

 

آشتیانی  #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی