ایزوگام قیرگونی آسفالت در شورا

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در شورا منطقه 13

شرکت ایزوگام گستران در شورا منطقه 13 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

همیشه زمستان روی خوش خود را به ما نشان نمی دهد، گاهی این روی خوش و زیبا برای برخی افراد ناخوش و نازیبا خواهد شد. از آنجایی که زمستان همواره با بارندگی و رطوبت همراه است اگر ساختمان و محل زندگی ما در شورا عایق مناسبی برای جلوگیری از نفوذ رطوبت نداشته باشد، آن زمان است که ما با روی ناخوش زمستان مواجه می شویم. روی ناخوش زمستان یعنی نفوذ نم و رطوبت به لایه های زیرین و پی ساختمان و به وجود آوردن چهره ی نازیبا در خانه ما، با خسارت های زیادی همراه است. در این مورد شرکت ایزوگام گستران در محله ی شورا پروژه های مهمی را در حیطه ی نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری اجرا نموده است. این پروژه ها موجب شده که تفاوت کیفیت اجرا در این محله کاملا مشهود باشد.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در شورا منطقه 13

کارشناسان خبره ای که در شرکت ایزوگام گستران در محله ی شورا مشغول به کار هستند به همه ی ساکنان محله پیشنهاد می کنند که از عایق پیش ساخته و بسیار مرغوب ایزوگام استفاده نمایند. ایزوگام یک عایق بسیار خوب با طول عمر ده تا پانزده ساله است که برای عایق کاری های پشت بام و سایر قسمت های خانه بسیار عالی می باشد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در شورا منطقه 13 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله شورا منطقه 13 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شورا منطقه 13 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در شورا منطقه 13

البته کارشناسان ما در وهله ی اول سلیقه ی مشتری را مد نظر قرار داده و از آنها در مورد عایقی که می خواهند مورد استفاده قرار دهند مشورت می گیرند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در شورا منطقه 13 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله شورا منطقه 13 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شورا منطقه 13 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در شورا منطقه 13

تجربیات نگهداري زمستانی آسفالت متخلخل

نگهداري مخلوط هاي آسفالتی با دانه بندي باز با توجه به ساختار آن در فصل زمستان از حساسیت زیادي برخوردار می باشد و در مابقی فصول سال حساسیت بسیار کمتري وجود دارد. همانطور که در بخش هاي قبلی بیان شد، آسفالت متخلخل داراي مزایایی از بهبود ایمنی تردد وسایل نقلیه و کاهش آلودگی صوتی است. گزارش هاي متناقضی درباره عملکرد آسفالت متخلخل در شرایط زمستان بیان شده است. که این رویه هنگامی که در معرض شرایط ذوب و این در (Kandhal and Mallick, 1998; Heystraeten and Diericx, انجماد قرار می گیرد دچار مشکل می شود. ( 2002 در تحقیقی که (Iwata et al., حالی است که برخی گزارشهاي دیگر بیانگر عملکرد خوب آن در این شرایط است.( 2002 در ژاپن انجام شده است، عملکرد آسفالت متخلخل با آسفالت معمولی در شرایط زمستانی مورد بررسی و مقایسه قرار گرفت. نتایج این بررسی بشرح زیر است 0 درجه سانتیگراد کمتر از درجه حرارت / در مدت شرایط برفی، درجه حرارت رویه آسفالت متخلخل در حدود رویه آسفالت معمولی است. که این موضوع مهمی در کنترل شرایط برفی و یخی نیست. در مدت بارش برف، شرایط رویه هر دو نوع رویه یکسان است در شرایط برف متراکم، رویه آسفالت متخلخل عدد اصطکاك بیشتري نسبت به رویه آسفالت معمولی دارا می باشد. بر پایه نتایج این مطالعه، بدلیل افزایش اصطکاك بر روي رویه آسفالت متخلخل در شرایط برف متراکم احتمال کاهش وقوع تصادفات وجود دارد. علاوه بر آن بر اساس این تحقیق هیچ گونه اصلاحاتی براي نگهداري زمستانی رویه آسفالت متخلخل لازم نیست. در سال 2002 انجام شد، Heystraeten and Diericx از طرف دیگر بر اساس تحقیق انجام شده در بلژیک که توسط روشن شد که منافذ رویه روسازي موجب کاهش مقدار فعالیت شیمیایی بر روي رویه شده و بنابراین نمک بیشتري نسبت به آسفالت معمولی لازم است. این موضوع ایجاب می کند که عوامل راهداري دوباره نسبت به پخش نمک اقدام نموده یا اینکه از محلول هاي ویژه ضد یخ براي تامین عملکرد رضایت بخش استفاده کنند. در تگزاس عامل هاي ضدیخ در عملیات نگهداري زمستانی نسبت به مایع هاي ضدیخ و ماسه مورد توجه بیشتري قرار توصیه می کند که براي کنترل یخزدگی از مایع هاي ضدیخ و ماشین هاي برفروب استفاده FWHA می گیرد. با این وجود شود. پخش ماسه براي بالابردن اصطکاك منجر به پرشدگی فضاي خالی آسفالت متخلخل می گردد و در نتیجه سبب کاهش زهکشی و خاصیت کاهش صدا ( دو خاصیت کاربردي آسفالت متخلخل ) می گردد . در هلند گزارش شده است که براي نگهداري زمستانی از آسفالت متخلخل 25 درصد محلول آب نمک بیشتري در تعداد دفعات بیشتر استفاده شده است. استفاده بیشتر از محلول هاي کلرید مایع نسبت به نمک هاي جامد در ایتالیا، استرالیا و سوئیس گزارش شده است. نگهداري پیش گیرانه در انگلستان براي روسازی هاي آسفالت متخلخل با استفاده از نمک زنی قبل از بارش برف و با تعداد بیشتري نسبت به آسفالت معمولی انجام می شود.

جمع بندي

به طور کلی از آنجایی که نوع دانه بندي و خصوصیات آب و هوایی کشورها مورد مطالعه با هم تفاوت هایی دارند، عملکرد آسفالت هاي حاصله نیز در مواردي با هم متفاوت می باشد بگونه اي که ممکن است در مواردي نسبت به یک پارامتر چند عدد متفاوت بدست آید. به طور کلی با توجه به آزمایش هاي انجام شده در کشورهاي مختلف به وضوح مزایاي استفاده از قیرهاي اصلاح شده با پلیمر را در ساخت آسفالت متخلخل نشان می دهد که به طور خلاصه به شرح زیر است:

-1 تغییر در مواد و مصالح مورد استفاده در آسفالت متخلخل ( دانه بندي، اصلاح کننده ها و الیاف) بهبود عمده اي در مشخصه هاي عملکردي ایجاد میکند.

-2 استفاده از قیر پلیمري موجب افزایش مقاومت و طول عمر، چسبندگی و دوام آسفالت می گردد.

-3 میزان افت براي حداقل مقدار تخلخل لازم در آزمایش کانتابرو براي قیر پلیمري در مقایسه با قیر خالص با همان درجه نفوذ کمتر است.

-4 براي آسفالت متخلخل با قیر پلیمري می توان بدون کاهش مقاومت در برابر سایش مخلوط هایی با درصد تخلخل بیشتر بدست آورد.

-5 افزودنی هاي الیافی بطور چشم گیري زهکش شدن قیر را کاهش می دهند.

-6 مخلوط هاي آسفالتی با دانه بندي باز، داراي مقاومت و نفوذپذیري اولیه بالاتري می باشند.

-7 در مخلوط هاي آسفالتی با قیر پلیمري تغییر شکل هاي پلاستیک ایجاد شده در دماهاي پائین به طور فوق العاده اي کاهش می یابد.

-8 آسفالت متخلخل مستلزم روش هاي اجرایی ویژه و عملیات نگهداري مناسب و صحیح بوده تا مشخصه هاي عملکردي آن در حد مطلوبی باقی بماند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در شورا منطقه 13 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله شورا منطقه 13 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شورا منطقه 13 می باشند.

 

 

شورا #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی