ایزوگام قیرگونی آسفالت در امامت

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در امامت منطقه 13

شرکت ایزوگام گستران در امامت منطقه 13 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

انسان باید آینده نگر باشد، انسان آینده نگر همواره به فکر آینده ی خود است یکی از نشانه های مهم آینده نگری استفاده از عایق کاری و آب بندی مناسب برای ساختمان است. شرکت ایزوگام گستران به همه ی دغدغه های شما در مورد آینده ی ساختمانتان پایان می دهد. برای آینده ساختمان خود چه تدبیری دارید؟ ما به شما نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را پیشنهاد می کنیم. این شرکت برای اجرای پروژه های خود از همه متخصصان عایق کاری استفاده می کند. مژده ی ما به همه ی اهالی محترم محله ی امامت ایجاد شرایط پرداخت ویژه ای است که برای شما شرکت ایزوگام گستران در نظر گرفته است. پس همین حالا برای آینده ی خود تصمیم بگیرید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در امامت منطقه 13

در این روزها استفاده از ایزوگام برای عایق کاری مرسوم شده است. ایزوگام دارای انواع زیادی است که همه ی انواع آن باید استانداردهای لازم را داشته باشند. کارشناسان شرکت ایزوگام گستران در مورد انواع ایزوگام و استانداردهای آن به شما اطلاعات لازم را ارائه می دهند و سپس شما را برای انتخاب یک ایزوگام مناسب راهنمایی می کنند.

این شرکت برندهای معروف ایزوگام را انتخاب نموده و به شما شهروندان ارائه می کند. با ما در تماس باشید.

ایزوگام عایق بسیار مقاوم و با دوامی است که برای همه ی فضاهای ساختمانی قابلیت استفاده را دارد. اما گاهی اوقات به خاطر قیمت های زیادی که دارد، برخی از متقاضیان جذب ارائه دهندگان برندهای تقلبی و نامرغوب می شوند. این موجب می گردد که هزینه های آن ها چند برابر شود، چرا که علاوه بر هزینه ای که باید برای ایزوگام مجدد خرج کنند یک هزینه هم برای تعمیرات باید در نظر بگیرند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در امامت منطقه 13 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله امامت منطقه 13 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز امامت منطقه 13 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در امامت منطقه 13

قیرگونی عایق مناسبی برای استفاده در فضاهای داخلی به حساب می آید. در این مطلب در مورد پمپ های مخصوص قیر به شما اطلاعاتی را ارائه می نماییم.

پمپ هاي مخصوص قير:

غالباً در واحدهاي قير مذاب دو نوع پمپ قير وجود د ارد. يكي براي تخليه قير مذاب از كاميون تحويل دهنده بار كه تحت عنوان پمپ تخليه شناخته مي شود و ديگري براي تحويل دادن قير از مخازن ذخيره به مخلوط كن بشكه اي به نام پمپ تغذيه. پمپ هاي استاندارد واحدهاي پمپاژ قير از نوع پيستوني هستن د . انواع تمام دوجداره اكيداً سفارش مي شود.

مشعل ها:

مشعل هايي كه براي گرم كردن قير مورد استفاده قرار مي گيرند عبارتند ا ز :مشعل هاي غير قابل

تنظيم، مشعل هاي كم و زياد شونده، مشعل هاي كاملاً قابل تنظيم .

مزيت مشعلهاي غير قابل تنظ ي م سادگي، راحتي در كار و ارزان بودنشان است و در كاربردهايي كه مشعل مكرراً روشن و خاموش نمي شود وسايل مناسبي محسوب مي شوند . خاموش و روشن شدن هاي مكرر كارايي اين نوع مشعلهاي را كم مي كند چرا كه دما از حد مطلوب خود فراتر مي رود . مشعل هاي غيرقابل تنظيم براي مخازن گرم شونده با آبش مستقيم مناسب اند چرا كه افت گرمايي آنها خيلي كند است و مدت زمان خاموش ماندن مشعل به حد كافي مي تواند طولاني باشد. مشعل كم و زياد شونده تركيبي است بين يك مشعل غير قابل تنظيم و يك مشعل كاملاً قابل تنظيم. مشعل كاملاً قابل تنظيم كاراترين نو ع در بين اين سه نوع مشعل است . اين نوع مشعل درست در ميزاني تنظيم مي شود كه پاسخگوي گرماي خواسته شده اس ت . اين نوع مشعل ها با صرفه جويي در سوخت، با كاهش دمايي كه فراتر از حد مطلوب مي رود و حذف دوره هاي خامو ش -روشن شدن جزو مشعل هاي عالي محسوب مي شوند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در امامت منطقه 13 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله امامت منطقه 13 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز امامت منطقه 13 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در امامت منطقه 13

به طور کلی تمام آسفالت هاي رایج) سرد و گرم( با دانه بندي توپر داراي سطحی صاف و تقریباً غیرقابل نفوذ می باشند که این صاف بودن و غیرقابل نفوذ بودن در هنگام بارندگی موجب کاهش ایمنی وسایل نقلیه می شود. به هنگام باران به علت کندي زهکشی آب سطحی در رویه هاي آسفالتی رایج (که از عرض رویه صورت می گیرد) پدیده پاشش بوسیله تایر وسایل نقلیه حتی از یک لایه نسبتاً نازك از آب بر روي رویه جاده ایجاد می شود که این پدیده مشکلات ذیل را بوجود می آورد :

الف- کاهش دید حرکت

ب- پدیده آب لغزي که مفهوم آن تشکیل لایهاي از آب بین لاستیک و جاده است، باعث قطع ارتباط بین آنها می گردد و در این حالت مقاومت لغزشی کاهش پیدا کرده و کنترل وسیله نقلیه مشکل می گردد.

ج- مشکل دیگري که در هنگام بارندگی در رویه هاي متداول اتفاق می افتد انعکاس نور از رویه جاده می باشد که مانع دید و موجب بروز حادثه می گردد.

عوامل یاد شده موجب شد که محققین به سمت استفاده از آسفالت متخلخل که کاربرد اولیه آن کاهش آب باران موجود از روي رویه هاي فرودگاه ها بود، گرایش پیدا کنند که اکنون به عنوان لایه رویه در روسازي راه ها استفاده می شود.

آسفالت متخلخل یکی از رویه هاي آسفالتی نو است که از دهه 1980 میلادي مورد استفاده وسیع قرار گرفته است.

آسفالت متخلخل، عبارت است از یک مخلوط آسفالتی با دانه بندي گسسته که پس از تراکم داراي درصد فضاي خالی زیاد تقریباً بیشتر از 20 % می شود. این درصد زیاد فضاي خالی، شبکه اي از مجاري را در جسم مخلوط پدید می آورد که هم به منزله مخزنی براي جذب مقدار زیاد آب، برف و باران و هم به عنوان لایه زهکشی براي تخلیه آب به سمت شانه هاي راه، عمل می کند. مزیت اصلی استفاده از این مخلوط تخلیه سریع آب از رویه جاده، کاهش آب لغزي و افزایش ایمنی وسایل نقلیه است. با زهکشی آب از میان منافذ مخلوط آسفالتی به جاي عرض رویه، ضریب اصطکاك بین تایر وسیله نقلیه و رویه درحد مطلوب حفظ خواهد شد. همچنین مخلوط هاي آسفالتی متخلخل Splash و پاشش را کاهش می دهند و قابلیت دید در شب و رویت نوار ترافیکی تفکیک خطوط را بهبود می بخشند که همه این عوامل در افزایش ایمنی موثر است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در امامت منطقه 13 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله امامت منطقه 13 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز امامت منطقه 13 می باشند.

 

 

 

امامت  #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی