ایزوگام قیرگونی آسفالت در نیروی هوایی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در نیروی هوایی منطقه 13

شرکت ایزوگام گستران در نیروی هوایی منطقه 13 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

یکی از مواردی که بایستی همیشه به آن توجه کرد استفاده از عایق مناسب برای ساختمان و محل زندگی است. عایق مناسب همواره در همه جا یافت می شود، شرکت ایزوگام گستران در محله ی نیروی هوایی ارائه دهنده ی انواع عایق های رطوبتی مانند نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری می باشد. این شرکت سال های زیادی در امور مربوط به عایق کاری فعالیت داشته و هم اکنون نیز آماده ی ارائه ی خدمات ویژه به ساکنین محترم نیروی هوایی می باشد. اگر در جستجوی یک شرکت معتبر در این زمینه ها بوده اید هم اکنون شانس به شما روی آورده و منتظر شماست. پس همین حالا تماس بگیرید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در نیروی هوایی منطقه 13

شرکت ایزوگام گستران در محله ی نیروی هوایی اقدام به معرفی انواع ایزوگام، کاربردها و ویژگی های آنها کرده است و شما شهروند محترم می توانید برای پرسیدن سوالات خود در زمینه ی نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری با شرکت ایزوگام گستران تماس گرفته و سوالات خود را از مشاوران کاربلد ما بپرسید. شرکت ایزوگام گستران هم چنین پروژه های موفقی را در زمینه ی نصب ایزوگام به ثمر رسانده است که بسیار عالی بوده و همه ی مشتریان از این شرکت رضایت کامل دارند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه های عایق کاری با ما تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در نیروی هوایی منطقه 13 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله نیروی هوایی منطقه 13 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز نیروی هوایی منطقه 13 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در نیروی هوایی منطقه 13

یکی از نکات مورد توجه در خصوص شرکت ایزوگام گستران ارائه ی خدمات قیرگونی از سوی این شرکت می باشد. قیرگونی یکی از انواع سنتی عایق است که از گذشته مورد استفاده بوده و قدمتی دیرینه دارد. شرکت ایزوگام گستران در مورد استفاده از قیرگونی نکاتی را ارائه می کند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در نیروی هوایی منطقه 13 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله نیروی هوایی منطقه 13 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز نیروی هوایی منطقه 13 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در نیروی هوایی منطقه 13

جای گذاري دستگاه در محل

بعد از انجام مراحل ذکر شده، دستگاه بر روي سطح آسفالتی قرار می گیرد. دستگاه را در مرکز قسمت مشخص شده قرار دهید و دقت کنید که دستگاه را در جهات جانبی در حین جاگذاري و بعد از آن حرکت ندهید. دستگاه را با نیرویی 0 دور بر روي سطح تثبیت کنید. / کمتر از 50 پوند و با چرخشی در حدود 125 چرخش دستگاه امکان پر کردن منافذ و حفرات با سیلیکون را بمنظور تأمین آب بندي مناسب فراهم می آورد. (

مرحله قرائت

شیر روي نفوذسنج را بمنظور اجازة عبور جریان هوا در میان ونتوري باز کنید. عدد روي نمایشگر دیجیتال اندازه گیر خلاء شروع به بالا رفتن می کند. وقتی که این عدد به مقدار حداکثر خود می رسد، آزمایش تمام می شود و شیر می تواند بسته شود. زمان آزمایش بسته به میزان نفوذپذیري مخلوط آسفالتی تغییر می کند ولی باید مدت آن بیش از 15 ثانیه باشد. صفحۀ تحتانی دستگاه را تمیز کنید و بزرگترین عدد بدست آمده توسط نفوذسنج را با فشار دکمه اي که روي آن نوشته شده ثبت کنید. اینکه با دستگاه به مدت زیادي کار نکنید مهم است چون این عمل ممکن است موجب HI/LO لایه لایه شدگی یا برآمدگی روسازي شود. این موضوع، علیالخصوص براي روسازي هاي آسفالتی گرم و تازه اجرا شده مهمتر است. بعنوان یک قاعده انجام این تست براي روسازي هاي با دماي بالاتر از 130 درجۀ فارنهایت توصیه نمی شود. روند قرائت را نشان می دهد. –

نفوذسنج LCS

در اسپانیا میزان نفوذپذیري به صورت از دست رفتن تخلخل بیان می شود و این عمل بوسیله اندازه گیري میزان نفوذ آب در محل از 2 سال تا 9 سال که بستگی به ترافیک دارد، صورت می گیرد. در این روش درصد تراکم می تواند به طور 1 لیتر آب در سطح 7 / زمان نفوذ 735 LCS غیرمستقیم با نفوذپذیري کنترل شود. بدین ترتیب که با نفوذپذیرسنج سانتی متر مربع از روسازي را اندازه گیري می کنند. در آزمایشگاه قبلاً رابطه بین درصد فضاي خالی و میزان تراکم محاسبه می شود و سپس با استفاده از زمان نفوذپذیري درصد فضاي خالی از رابطه زیر بدست می آید. زمان زهکشی آب برحسب ثانیه می باشد. T درصد فضاي خالی و H که در آن که در اسپانیا طراحی شده، استفاده می - LCS در حال حاضر چهار کشور اسپانیا، بلژیک، اتریش و هلند ازنفوذسنج کنند.

نفوذسنج IVT

استفاده IVT در کشور سوئیس بمنظور تعیین میزان نفوذپذیري مخلوط آسفالتی متخلخل از نفوذسنج 250 تشکیل شده است،که روي آن 5 خط با فاصله mm 190 و ارتفاع mm از استوانهاي به قطر IVT می کنند. نفوذپذیر 120 از کف استوانه قرار دارد. mm 20 از یکدیگر وجود دارد. و خط صفر در فاصله میزان نفوذپذیري در این آزمایش عبارت است از مدت زمان لازم برحسب ثانیه تا آب از خط صفر نفوذسنج به عدد 8 برسد. اگر مدت لازم براي رسیدن به عدد 4 نفوذسنج بیش از 300 ثانیه باشد، نفوذپذیري غیرکافی است. مدت زمان

اندازه گیري شده نفوذپذیري بین 10 ثانیه (براي مخلوط هاي آسفالتی با نفوذپذیري بالا) تا بی نهایت (براي مخلوط هاي بسیار متراکم معمولی یا آسفالت متخلخلی که منافذ آن پر شده است) متغیر می باشد. نفوذپذیري اولیه براي آسفالت متخلخل در حالت نو 23 تا 105 ثانیه و مقدار متوسط براي نفوذپذ یري اولیه براي 0 لیتر در ثانیه) است. انحراف معیار هم بین 30 تا 50 درصد متوسط تغییر می - / بیشتر آسفالت هاي متخلخل 40 ثانیه( 75 کند و در صورتی که مقدار انحراف معیار در حد 30 درصد مقدار میانگین باشد، آسفالت متخلخل را می توان همگن فرض کرد[ 6]. در ضمن براي بالا رفتن میزان دقت آزمایش، اندازه گیري در یک محل چند بار تکرار می شود. میزان کاهش نفوذپذیري با زمان به نوع محیط، حجم ترافیک، نوع مخلوط آسفالتی، روش اجرا و سرعت خودروها بستگی دارد. در بیشتر موارد میزان نفوذپذیري تا 5 سال در حد قابل قبولی باقی می ماند. در میان دو نوع دانه بندي 0 عملکرد بهتري نسبت به دیگري از خود نشان داده - 0-10 مورد استفاده در سوئیس، دانه بندي 16 mm 0-16 و mmاست.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در نیروی هوایی منطقه 13 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله نیروی هوایی منطقه 13 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز نیروی هوایی منطقه 13 می باشند.

 

 

نیروی هوایی #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی