ایزوگام قیرگونی آسفالت در زاهد گیلانی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در زاهد گیلانی منطقه 13

شرکت ایزوگام گستران در زاهد گیلانی منطقه 13 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

برای اهالی محله ی زاهد گیلانی اتفاقات خوبی را رقم خواهیم زد، اگر با مشاوران و کارشناسان ما در شرکت ایزوگام گستران در محله ی زاهد گیلانی تماس بگیرید، اطلاعات ارزشمندی را در مورد نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری به شما ارائه خواهند نمود.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در زاهد گیلانی منطقه 13

ایزوگام یک ترکیب ضد آب است ، که می تواند تمام منافذ ، شکاف ، ترک مو و غیره را مهر و موم کند. ترکیب ضد آب باید در برابر دمای جو ، محیط تهاجمی و اثر اشعه ماوراio بنفش مقاوم باشد. ازن و غیره همچنین باید به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد تا در برابر انبساط و انقباض سازه ها مقاومت کند.

پایداری در برابر فرسودگی نرمال بنابراین عملکرد اصلی سیستم ضد آب این است که از نفوذ آب و هر نوع ارتفاع محلول محلول از یک به پیچ خوردگی ، لیکینگ و سایر مشکلات جلوگیری کند. علاوه بر این ، مواد ضد آب می توانند در به حداقل رساندن میزان خوردگی بسیار مثر باشند و با جلوگیری از دسترسی مبهم و نوع به سطح زیرین آغاز شده است. مرکز انتخاب مواد ضد آب است نه استفاده از مفهوم طراحی عملکرد. از این رو علی رغم این واقعیت که از مواد ضد آب و تکنیک های ساختمانی بیشماری استفاده شده است ، اما مشکل نشت آب همچنان پابرجاست ، اما سردرگمی بیشتری در مورد طراحی بوجود آمده است.

برای مطالعه روش های ضد آب با استفاده از ایزوگام در دال های بالای سقف ، سه آزمایش آزمایشگاهی انجام شد. آزمایشاتی به منظور یافتن اثربخشی محصولات ضدآب موجود در بازار همانند ایزوگام دلیجان انجام شد. اولین آزمایش برای یافتن جذب آب شش ماده ضد آب با استفاده از یک روش کلی انجام شد. سپس آزمایش دوم پس از فرایند خشک کردن اجاق گاز مطابق با BS 1881-122: 1983 انجام شد. آزمایش سوم برای یافتن مقاومت فشاری نمونه هایی که با مواد افزودنی بلوری ریخته شده اند ، انجام شد. این آزمایش به انجام شد بررسی کنید که آیا مقاومت فشاری به دلیل تشکیل کریستالی افزایش یافته است یا خیر.

بررسی ادبیات برای شناسایی اطلاعات حمایتی بیشتر برای پروژه خاص انجام شد. این شامل مراجعه به مقالات تحقیقاتی گذشته و اظهارات روش است. بررسی میدانی همچنین با بازدید از شرکت های ضد آب برای مصاحبه با ساکنان ، بازدید از سایت های بزرگ ساخت و ساز ، مصاحبه با متخصصان صنایع و بازدید از ساختمان ها با مشکلات ضد آب انجام شده است. سپس آزمایش آزمایشگاهی با تهیه نمونه های ضد آب مانند ایزوگام و بررسی اثربخشی آنها انجام شد. علاوه بر این ، مقاومت فشاری نمونه ها نیز برای نمونه هایی که برای آنها مواد افزودنی تبلور استفاده شده است ، بررسی شد. سرانجام ، مقایسه اثربخشی هر محصول ضد آب با انجام محاسبات.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در زاهد گیلانی منطقه 13 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله زاهد گیلانی منطقه 13 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز زاهد گیلانی منطقه 13 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در زاهد گیلانی منطقه 13

قیرگونی نیز یکی از عایق های با قدمت دیرینه است که در شرکت ایزوگام گستران ارائه می گردد. شرکت ایزوگام گستران قیرگونی را بر اساس نظر مشتری یک لایه و یا دو لایه اجرا می کند. شرکت ایزوگام گستران در محله ی زاهد گیلانی فعالیت های گسترده ای را در زمینه ی نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری ارائه می نماید. شرکت ایزوگام گستران آماده ی ارائه خدمات گسترده ی خود می باشد. مشاوران ما در شرکت ایزوگام گستران به شما در انتخاب یک عایق مناسب کمک خواهند کرد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در زاهد گیلانی منطقه 13 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله زاهد گیلانی منطقه 13 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز زاهد گیلانی منطقه 13 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در زاهد گیلانی منطقه 13

یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط شرکت ایزوگام آسفالت و آسفالت کاری می باشد. اسفالت کاری با استفاده از آسفالت های مختلفی اجرا می گردد. مانند آسفالت های متخلخل، آسفالت های سرد، گرم و حفاظتی که توسط شرکت ایزوگام گستران ارائه می گردد. در ادامه ی این مطلب می خواهیم در مورد مهمترین ویژگی آسفالت متخلخل یعنی نفوذ پذیری مطالبی را ارائه خواهیم داد.

ویژگی هاي نفوذ پذیري OGFC

مهمترین مشخصه آسفالت متخلخل نفوذ پذیري بوده که معیاري از قابلیت یک ماده براي انتقال مایعات می باشد . همانطور که قبلا ذکر شد، مزیت اولیه استفاده از آسفالت متخلخل از میان برداشتن سریع آب هاي سطحی از رویه راه ها در طول بارش هاي سبک تا متوسط بوده که موجب کاهش آب لغزي وسایل نقلیه و افزایش ایمنی رانندگان می گردد. با زه کشی آب از طریق خلل و فرج مخلوط به جاي زهکشی آب از سطح رویه، ضریب اصطکاك میان تایرهاي وسایل نقلیه و سطح خیس افزایش می یابد. این ضریب اصطکاك توسط دانه بندي آسفالت متخلخل اصلاح شده که اندکی درشت تر از آسفالت متخلخل سنتی است، تامین میگردد. علاوه بر این، پدیده شتک و پاشش آب کاهش یافته و قابلیت دید علایم ترافیکی با نفوذ پذیري آسفالت متخلخل بهبود می یابد. 20 فضاي خالی را مشخص می - 18 و % 24 - به ترتیب % 20 PEM و OGFC طرح هاي اختلاط آزمایشگاهی براي آزمایش نفوذ پذیري را با استفاده از نفوذپذیر سنج با افت هد انجام می دهد. این ابزار کاربر را قادر می سازد GDOT . کنند تا ضریب نفوذپذیري را براي مخلوط تحت آزمایش به صورت متر بر روز اندازه گیري کند. نتایج آزمایش ها نشان داده است 73 زهکشی می شود، که بسیار بهتر از آسفالت متخلخل سنتی m/day که آسفالت متخلخل اصلاح شده معمولا با سرعت 100 زهکشی m/day 39 ) میباشد. آسفالت متخلخل مورد استفاده در اروپا تقریبا m/day) مورد استفاده در جرجیا را نشان میدهد. به دلیل PEM اصلاح شده، و OGFC ، سنتی OGFC 30 ، مقایسه اي از نفوذپذیري – می شود. در تمامی پروژه هاي روکش بین PEM امروزه مستلزم استفاده از GDOT مشخصات ،PEM نفوذ پذیري خیلی زیاد ایالتی می باشد، جایی که شیب هاي عرضی معمول، آب را در سه یا چند خط و در مسیري یکسان هدایت و تخلیه می کنند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در زاهد گیلانی منطقه 13 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله زاهد گیلانی منطقه 13 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز زاهد گیلانی منطقه 13 می باشند.

 

 

زاهد گیلانی  #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی