ایزوگام قیرگونی آسفالت در شهید اسدی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در شهید اسدی منطقه 13

شرکت ایزوگام گستران در شهید اسدی منطقه 13 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

شرکت ایزوگام گستران خدمات نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را به همه ی اهالی محله شهید اسدی ارائه می کند.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در شهید اسدی منطقه 13

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در شهید اسدی منطقه 13 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله شهید اسدی منطقه 13 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شهید اسدی منطقه 13 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در شهید اسدی منطقه 13

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در شهید اسدی منطقه 13 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله شهید اسدی منطقه 13 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شهید اسدی منطقه 13 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در شهید اسدی منطقه 13

همانطور که می دانید، زه کشی آسفالت هاي معمول مورد استفاده با دانه بندي توپر بدلیل غیر قابل نفوذ بودن سطح آن از عرض رویه صورت می گیرد، که این طریقه زهکش شدن آب از رویه در هنگام بارندگی باعث ایجاد پدیده هاي آب لغزي، کاهش دید حرکت و ایجاد پاشش و شتک شده و همین عوامل موجب کاهش ایمنی وسایل نقلیه می شود. در حالیکه در آسفالت متخلخل بدلیل وجود فضاي خالی زیاد در آن(بالاي 20 %) شبکهاي از مجاري را در جسم مخلوط پدید می آورد که هم بمنزله مخزنی براي جذب مقدار زیاد آب، برف و باران و هم بعنوان لایه زهکشی براي تخلیه آب به سمت شانه هاي راه، عمل می کند. و همین عملکرد موجب بهبود ایمنی و حذف پدیده هاي یاد شده در هنگام بارندگی می شود. 11/ یک لایه رویه آسفات متخلخل به ضخامت 50 میلیمتر داراي مقدار منافذ بالاي 20 %، ظرفیت جذ ب بالاي 5 میلیمتر باران را اگر به طور آنی ریزش کند، دارد. همچنین شروع زهکشی به همان زودي فیلم هاي پیوسته آب نزدیک رویه آسفالت متخلخل برقرار می شود. در نهایت، یک لایه رویه آسفالت متخلخل براي جلوگیري از شکل گیري آب بر روي لایه رویه براي مدت قابل توجه و کاهش چشمگیر در مدت زمان پاشش این پریود مؤثر است. آسفالت متخلخل باعث کاهش خیلی زیاد مقدار آب واقع بر روي لایه سوارهرو شده و حتی هنگامی که اشباع شده باشد، بخاطر منافذش فشار هیدرولیکی را از بین می برد. در مجموع آنچه مطرح گردید مزیت اصلی استفاده از این مخلوط زهکشی سریع آب از رویه جاده، کاهش آب لغزي و افزایش ایمنی وسایل نقلیه می باشد. با زهکشی آب از میان منافذ مخلوط آسفالتی به جاي سطح رویه، ضریب اصطکاك بین تایر وسیله نقلیه و رویه در حد مطلوب حفظ می شود. همچنین استفاده از مخلوط هاي آسفالت متخلخل باعث کاهش دو مسأله پرتاب آب از حوضچه هاي کوچک روي سطح به سمت بالا و پاشش می شوند و قابلیت دید در شب و رویت نوار ترافیکی تفکیک خطوط را بهبود می بخشند که همه این عوامل در افزایش ایمنی مؤثرند.

بررسی روش هاي آزمایشگاهی تعیین میزان زه کشی آسفالت متخلخل

به میزان توانایی مصالح در انتقال ذرات آب هدایت هیدرولیکی گفته می شود. اگرچه این خصوصیت به میزان تخلخل مصالح بستگی دارد اما بیشتر به درصد فضاي خالی مصالح ارتباط پیدا مینماید. در واقع درصد فضاي یک مسیر داخلی را براي عبور ایجاد می نماید. جریان در تخلخل بطور معمول تابع قانون دارسی می باشد اگرچه در بعضی موارد تئوری هاي غیردارسی بهتر جریان مایع را پیش بینی می کنند با در نظر داشتن مصالح، خواص مخلوط نوع تئوري حاکم بر جریان را معین می کند. براي جریانهاي لایهاي ( ورقهاي ) با عدد رینولذر میان 1 تا 10 قانون دارسی معتبر می باشد که از معادله زیر تبعیت می کند:

V Ki

که در آن: دبی ویژه یا V شیب هیدرولیکی عبوري از میان نمونه یا کاهش هد در واحد طول و i ، ضریب نفوذپذیري مصالح K معادل سرعت متوسط عبوري جریان در نمونه می باشد. شیب هیدرولیکی از رابطه اختلاف هد آب ورودي و خروجی h طول مسیر آب در نمونه و l بدست می آید که آن i  h ( K ) می باشد. اگر شیب هیدرولیکی و دبی ویژه مشخص باشد از این رابطه می توان در تعیین ضریب نفوذپذیري استفاده نمود. وقتی عدد رینولذر از 10 تجاوز می کند قانون دارسی معتبر نمی باشد و معمولاً رفتار جریان از شکل اصلاح شدة قانون دارسی تبعیت می کند.

V Kim

پارامتر غیردارسی می باشد که براي جریان ورقهاي یک و براي جریان آشفته نیم می باشد. m که در آن آزمایشهاي هد ثابت و هد افتان روشهاي معمول تست آزمایشگاهی هستند که در تعیین نفوذپذیري مخلوط هاي آسفالتی بکار گرفته می شود. در ذیل به شرح مختصر هریک از آزمایش هاي تعیین میزان نفوذپذیري می پردازیم:

آزمایش هد افتان

در آزمایش هد افتان ضروري است که تغییرات در هد و اندازه دبی نسبت به زمان تعیین گردد. ساختار شماتیک 1 آورده شده است. این دستگاه از یک سیلندر فلزي با یک غشاي انعطافپذیر بر روي سیلندر تشکیل - دستگاه شده است تا امکان اعمال فشار هوا بر روي آن وجود داشته باشد نمونه آسفالت در داخل صفحات پلاستیکی که بر روي ته و بالاي آن قرار دارند جاي میگیرد و براي این منظور از گیره هایی استفاده شده است تا نمونه را تحت فشار قرار داده و آب بندي نماید. در صفحه بالا سوراخی براي اتصال به لوله با ارتفاع آب متغیر به سیلندر وجود دارد. در صفحه پائین نیز سوراخی براي اتصال به لوله خروجی وجود دارد که جریان آب مستقیماً به داخل مخزن وارد می شود و به یک لوله سرریز متصل است تا هد در مخزن ثابت بماند. تنظیم هواي میان فضاي سیلندر و غشاء با استفاده از یک پمپ صورت میگیرد. فشار روي آب بند غشائی لاستیکی اعمال می شود و آب از اطراف نمونه آسفالتی خارج میشود. سیلندر با ارتفاع آب متغیر دائماً با آب پر می شود تا از ایجاد حباب هاي هوا جلوگیري گردد.

براي شروع آزمایش، شیر در ته تراوایی سنج باز میشود تا آب وارد نمونه گردد. در ادامه افت هد در طول زمان ثبت می گردد و با تحلیل رگرسیون، دبی ویژه با استفاده از رابطه زیر بدست می آید. و پارامتر غیردارسی را نیز میتوان با لگاریتم رابطه اصلاحشده دارسی بدست آورد. (K) ضریب نفوذپذیري

logv  logk mlogi

نیز بدست می آید. براي هر نمونه چندین k ،i= از شیب خط بدست میآید و نیز با قرار دادن 1 m که در نمودار لگاریتمی دفعه تست تکرار میگردد تا پاسخهاي دقیق حاصل گردد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در شهید اسدی منطقه 13 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله شهید اسدی منطقه 13 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شهید اسدی منطقه 13 می باشند.

 

 

 

شهید اسدی   #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی