ایزوگام قیرگونی آسفالت در صفا

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در صفا منطقه 13

شرکت ایزوگام گستران در صفا منطقه 13 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

برای داشتن یک زندگی ایده آل بایستی همواره بستری مملو از آرامش را مهیا نمود. یکی از مواردی که به آرام سازی فضای زندگی کمک می کند، داشتن فضای گرم و صمیمی و آرام و بی دغدغه برای زندگی است. در واقع داشتن سر پناهی امن و آرام به فرد کمک می کند که زندگی ایده آل خود را مهیا کند. در این خصوص توجه به فضای سالم زندگی بسیار اهمیت ویژه ای دارد. فضای سالم زندگی به معنی داشتن خانه ای که از نظر ساختمانی سالم بوده و حس امنیت و آرامش را به فرد منتقل کند. ساختمان سالم نیز ساختمانی است که یکی از ویژگی های آن دارا بودن عایق کاری مناسب بوده و تمامی راه های نفوذ نم و رطوبت در آن بسته شده است. چطور می توان مطمئن شده که عایق کاری ساختمان خوب و مطمئن است؟ باید به شرکت های با سابقه و مطمئن مراجعه کنیم. یکی از این شرکت ها یعنی شرکت ایزوگام گستران هم اکنون در محله ی صفا آماده ی خدمت رسانی به مردم شریف این محله است. شرکت ایزوگام گستران هم اکنون در محله ی صفا خدمات زیادی را از جمله نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری ارائه نموده و با قیمت ها و نحوه ی پرداخت بسیار خوب آن را اجرا می کند. شرکت ایزوگام گستران فعالیت ها و پروژه های گسترده ای در زمینه ی عایق کاری و آب بندی داشته و همه ی پروژه ها را با موفقیت به ثمر رسانده است. بنا بر این برای دریافت خدمات از شرکت ایزوگام گستران کافی است تماس بگیرید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در صفا منطقه 13

شرکت ایزوگام گستران در محله ی صفا یکی از بهترین عایق های پیش ساخته ی روز دنیا را برای عرضه آورده است. عایق ایزوگام که از نظر نصب و طول عمر دوام بسیار بالایی دارد یکی از بهترین عایق های پیش ساخته به حساب می آید که امروزه استفاده از بسیار متداول شده است. شرکت ایزوگام گستران با برندهای بسیار مطرحی هم چون ایزوگام دلیجان همکاری داشته و ایزوگام های مرغوب و استاندارد خود را از این برند تهیه می کند. برای دریافت خدمات ایزوگام کاری با استفاده از ایزوگام های مرغوب و استاندارد کافی است با شرکت ایزوگام گستران در محله ی صفا تماس بگیرید. مشاوران ما شما را راهنمایی خواهند کرد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در صفا منطقه 13 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله صفا منطقه 13 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز صفا منطقه 13 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در صفا منطقه 13

درست است که ایزوگام عایق محبوبی به حساب می آید اما عایق قدیمی و سنتی قیرگونی نیز هنوز محبوبیت های خاص خود را دارد و بسیار خوب است. البته امروزه از عایق قیرگونی بیشتر در فضاهای داخلی استفاده می شود.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در صفا منطقه 13 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله صفا منطقه 13 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز صفا منطقه 13 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در صفا منطقه 13

یکی از مواردی که پس از آسفالت کاری با آسفالت متخلخل باید به آن توجه داشت، تست آسفالت است. در ادامه شما را با تست هد ثابت آشنا می کنیم.

تست با هد ثابت

تمام اجزاي این دستگاه - ساختار شماتیک دستگاه تست نفوذپذیري با هد ثابت نشان داده شده است. شبیه دستگاه تست با هد افتان می باشد به جز اینکه مجراي ورودي سیلندر به لوله با ارتفاع آب ثابت متصل می باشد. سطح آب ثابت است. براي شروع تست شیر ورودي آب باز می شود و وقتی تعادل بین دبی ورودي و خروجی حاصل را می توان در دو حالت مختلف هد (m) و پارامتر غیردارسی (k) می شود، دبی ویژه محاسبه می گردد. ضریب نفوذپذیري ثابت و تعیین دبی آنها در این هد، بدست آورد. دستگاه اداره حمل و نقل فلوریدا مطالعه دیگري براي ارزیابی دستگاه ساخت اداره حمل و نقل فلوریدا جهت اندازه گیري نفوذپذیري مخلوط هاي دستگاه به سرعت در صنعت حمل و نقل محبوبیت ،FDOT آسفالتی در آزمایشگاه صورت گرفت. بعد از حصول تصویب بدست آورد و بعنوان استانداردي براي امور آزمایشگاهی در آمد و در حال حاضر نیز بعنوان یک روش استاندارد آزمایش نمایش داده شده است. - پذیرفته شده است. دستگاه در شکل 3 ASTM بعنوان یک تست آزمایشگاهی، این دستگاه بدلیل نیاز به عمل بر روي مغزه هاي جدا شده از سطح راه مخرب می - باشد. براي درزگیري نمونه و مجموعۀ دستگاه از نوعی لاستیک انعطاف پذیر به نام لاتکس 2 استفاده گردید. دستگاه شامل یک لوله استوانه اي مدرج قائم، دو حلقۀ فشار قابل انبساط، یک لولۀ آلومینیومی 6 اینچی که به لاستیک انعطاف پذیر متصل می شود، یک شیر آزادسازي آب و یک پمپ هوا با درجه بندي می باشد بعنوان قسمتی از روند آزمایش نمونۀ مورد آزمایش باید در یک محفظه 26 اینچی ارتفاع جیوه بمدت 15 دقیقه، اشباع شود. پس از آن نمونه در داخل محفظه قرار داده می شود. سپس لولۀ استوانه اي قائم از آب پر می شود. شیر باز می شود و زمان لازم براي افت ارتفاع آب از سطح اولیه تا سطح نهایی ثبت می شود. زمان بسته به ابعاد نمونه در معادلۀ مربوطه قرار می گیرد تا ضریب نفوذپذیري بدست آید. در مجموع این آزمایش براي نمونه هایی که جریان یک بعدي در آنها شکل می گیرد، مناسب است. در صورت اعمال دقت مناسب و زمان کافی براي انجام تست، دستگاه بخوبی کار می کند. وجوه منفی این دستگاه و کار با آن، امکان خطاي انسانی و زمان بري روند آزمایش می باشند.

نفوذسنج آزمایشگاهی گروه مهندسین ارتش

این دستگاه جهت تعیین نفوذپذیري در نمونه هاي آزمایشگاهی است و توسط گروه مهندسین ارتش ساخته شد. این دستگاه از یک سیلندر ساده جهت اندازه گیري نفوذپذیري استفاده می کند. این دستگاه قابلیت کار در دو حالت هد ثابت و افت هد را داراست. ثابت شده که کار با این دستگاه ساده و راحت است ولی نتایج حاصل از کار قابل اعتماد نیستند. 2 اینچی بسیار کوچکتر از اندازه اي هستند که بتوان رفتار میدانی را با آن توصیف کرد. همچنین / اندازه نمونه هاي 5 زمان مورد نیاز براي انجام این آزمایش و نیز مشکل تعیین نفوذپذیري براي سطوح با شدت نفوذپذیري زیاد نیز قابل ذکر می باشند. ظاهراً هیچ یک از چهار دستگاه نامبرده شده قادر نیستند جواب کاملاً صحیحی بدهد وقتی که در یک لحظه موضوع زمان انجام آزمایش، مسأله اندازه گیري نفوذپذیري در سطوح با نفوذپذیري بالا وجود دارد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در صفا منطقه 13 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله صفا منطقه 13 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز صفا منطقه 13 می باشند.

 

 

صفا  #قیر  #ایزوگام  #آسفالت  #آُسفالت کاری  #قیرگونی  # ایزوگام کاری#

 

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی