ایزوگام قیرگونی آسفالت در سعدی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران درسعدی منطقه 12

شرکت ایزوگام گستران درسعدی منطقه 12 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

در شرکت ایزوگام گستران طیف وسیعی از فعالیت های گسترده نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را به همه ی اهالی محله ی سعدی ارائه می نماید. در این شرکت ایزوگم ها درجه یک می باشند. شرکت ایزوگام گستران در محله ی سعدی همه ی خدمات خود را با قیمت هایی استثنایی ارائه می کند. برای آنگه از شرایط شرکت بیشتر مطلع شوید، با شرکت در تماس باشید

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران درسعدی منطقه 12

ایزوگام گستران سهم بزرگی از بازار ایزوگام را دارد. یکی از ایزوگام کاران برای استفاده از کار شرکت ارائه بیمه نامه می کند. همه ی خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری توسط تیم نصب و اجرای شرکت ایزوگام گستران اجرا می گردد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام درسعدی منطقه 12 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محلهسعدی منطقه 12 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیزسعدی منطقه 12 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در سعدی منطقه 12

اصول نگهداري قير:

يكي از مهمترين نكات در مسئله كيفيت قير سيستم هاي گرمايش، نگهداري و انتقال آن مي باشد . نحوه حمل قير:

از محل توليد تا محل مصرف و همچنين شيوه رفتار با قير در هنگام گرمايش، نگهداري و انتقال تاثير بسيار زيادي بر روي قير مي گذار د . زيان ها يي كه از طريق عدم نگهداري اصولي و گرمايش قير به منابع ملي كشور با توجه به اهميت، جايگاه و نقشي كه رويه هاي آسفالتي دارا مي باشد وارد مي شود فوق العاده چشم گير و قابل توجه است و مسلماً هزينه اي كه صرف اصلاح ا ي ن ساختار خواهد شد با نتايجي كه حفظ مناسب خصوصيات و كيفيت قير مصرفي در رويه هاي آسفالتي را به دنبال خواهد داشت به هيچ وجوه قابل مقايسه نمي باشد.

با وجودي كه نزديك به چهار دهه است كه سيستم انتقال با تانكر جايگزين تحويل قيرهاي بشكه اي شده است ولي مشاهده مي ش و د كه هنوز تغييرات چنداني در اين زمينه نسبت به طرح هاي آغازين و بكارگيري طرح ها و سيستم هاي نوين امروز انجام نشده اس ت . در حال حاضر براي تخليه قير و جابجايي آن از شعله مستقيم در تانكرها و مخازن قير استفاده مي شو د . در حاليكه استفاده از شعله مستقيم براي گرماي ش قير و همچنين تماس شعله به بدنه مخازن و يا حتي خود قير صدمات جبران ناپذيري را به قير وارد كرده و باعث تغيير ساختار و بدون استفاده شدن آن مي شو د .ولي با توجه به تمام اين موارد متاسفانه تاكنون توجهي به اين مسئله مهم در كشور نشده اس ت . مورد ديگر اينكه، در حال ح اضر تانكرهاي حمل و نقل قير بدليل عدم عايق بندي و صرفاً يك جداره بودن مخازن آنها پس از تحويل قير از پالايشگاه بخصوص در فصول سرد سال در اندك زمان حرارت خود را از دست مي ده د . لذا پس از رسيدن به مقصد جهت تخليه، مجدداً نياز به گرم كردن قير دارند . در صورتيكه اي ن مخازن عايق بندي شوند مسلماً مي توانند تا زمان بيشتري حرارت قير را حفظ نموده و يا حتي نياز به گرمايش قير را تا حد قابل توجه كاهش داده، ضمن اينكه قير در گرانروي مناسبي براي تخليه و استفاده در كارخانه هاي آسفالتي و از همه مهمتر عدم تغيير در كيفيت آسفالت مي شود.

لازم بذكر است كه هرچه دفعات و ميزان گرمايش بيشتر باشد خصوصيات قير بيشتر در معرض تهديد قرار مي گيرند .نكته مهم ديگر، ذخيره سازي طولاني مدت قير در داخل كشور بنا به هر دليل ممكن، مي باشد كه بعضاً به شكل ناصحيح و كاملاً غير استاندارد انجام مي شو د . استخرهاي قيري نمونه اي از اين نوع مي باشد .

نا مناسب بودن اين شيوه ذخيره سازي قير و گرمايش آن، در معرض قرار دادن قير در برابر عوامل جوي و گرد و غبار نداشتن ايمني در چنين مخازني كه به تعداد زياد در مشور ما ديده مي شود، از جمله نكاتي است كه همواره بايد از آن اجتناب ش ود. در اينگونه موارد نكته قابل توجه همان سيستم گرمايش قير مي باشد كه به شكل كاملاً غير فني، نامناسب و ابتدايي صورت مي گير د . سيستم گرمايش در اكثر كارخانه هاي آسفالت داخل كشور از نوع شعله مستقيم مي باشد و همان معضلاتي كه در مورد تانكرهاي حمل قير مورد بحث قر ار 100° نيازمنديم و C گرفت در اينجا نيز مطرح است با اين تفاوت كه در تانكرها براي تخليه قير كمتر ا ز 135° مي باشد و از آنجايي كه كنترل دقيقي بر روي دما وجود C ليكن در تهيه آسفالت حداقل دما در حدود ندارد شدت حرارت معمولاً بيش از اين مقادير اس ت . مشكل ديگر كارخ ا نه هاي آسفالت گرمايش طولاني مخازن قير با درجه حرارت بالا است كه باعث آسيب پذيري بيشتر قير و در نتيجه رويه هاي آسفالتي است . برعكس اين موارد هم ممكن مي باشد يعني وقتي قير بطور صحيح مورد استفاده قرار گيرد قير مي تواند دوباره گرم شده يا يك مدت زمان قابل توجه د ر دماي بالا نگهداري شود بدون اينكه تأثير منفي روي خواص آن داشته باشد .به هر حال بد رفتاري روي قير بوسيله گرمايش بيش از حد يا استفاده از شرايطي كه سبب اكسيداسيون قير شود مي تواند تأثير منفي قابل توجهي روي خواص قير داشته كه به نوبه خود روي عملكرد بلندمدت كار بردهاي بعدي قير مثل استفاده در رويه هاي آسفالتي تأثير بگذار د . بعبارت ديگر درجه سخت دانست كه مي (mishandling) شدن قير را مي توان ناشي از رفتار نا صحيح با قير و جابجايي نا مناسب تواند تابع پارامترهايي چون درجه حرارت، حضور هوا، نسبت سطح به حجم قير، نوع سيستم گرمايش و مدت زمان قرارگيري در اين شرايط باش د . بدين ترتيب براي شناخت بيشتر مسائل مربوط به قير و رفتار مناسب با آن نكات زير را بايد در طراحي ها در نظر گرفت

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر درسعدی منطقه 12 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محلهسعدی منطقه 12 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیزسعدی منطقه 12 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در سعدی منطقه 12

آسفالت یک ماده ی سیاه رنگ است که در راه سازی کاربردهای زیادی دارد. خدمات آسفالت در شرکت ایزوگام گستران با شرایط خاص ارائه می گردد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و درسعدی منطقه 12 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محلهسعدی منطقه 12 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیزسعدی منطقه 12 می باشند.

 

 

 

قیر#سعدی  #ایزوگام    #آسفالت#   ایزوگام شرق    ایزوگام دلیجان    قیمت قیرگونی    ایزوگام گستران    ایزوگام قیرگونی و آسفالت در سعدی

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی