ایزوگام قیرگونی آسفالت در ری

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در ری منطقه 12

شرکت ایزوگام گستران در ری منطقه 12 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

هم اکنون می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که شرکت ایزوگام گستران در حال اجرای پروژه های بسیار زیادی در زمینه ی نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری می باشد. بنا بر این برای دریافت این خدمات با مشاوران و کارشناسان شرکت ایزوگام گستران در محله ی ری تماس بگیرید. همه ی این خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری دارای ضمانت نامه ی کیفیت و بیمه نامه است. پس می توان شرکت ایزوگام گستران را به عنوان مرجعی برای دریافت خدمات در نظر گرفت

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در ری منطقه 12

حال که انواع ایزوگام های دلیجان مانند ایزوگام دمیده و پلیمری، فویلدار یا بدون فویل، تک لایه و دولایه و تزئینی توسط شرکت ایزوگام گستران ارائه می گردد، شرکت ایزوگام گستران خدمات خود را یعنی نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری با یک عالم تخفیف و شرایط ویژه پرداخت ارائه می نماید. چرا از شرکت ایزوگام گستران نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را نمی خواهید؟

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در ری منطقه 12 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله ری منطقه 12 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز ری منطقه 12 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در ری منطقه 12

در این مقاله مواردی را که در مورد قیر باید رعایت شود را ارائه می نماییم.

ارتفاع مايع : كنترل ارتفاع قير درون برج بسيار ضروري است . ارتفاع كم قير همراه با غلظت بالاي اكسيژن ممكن است منجر به انفجار گردد . ارتفاع بالا ي قير ممكن است همراه با سرريز قير به درون سيستم خروج گاز و يا خروج از طريق ابزار آزاد ساز فشار گردد . امكان ايجاد حالت دوم يعني ارتفاع بالا بيشتر محتمل مي باشد . بنابراين كارهايي براي جلوگيري از پيش آمدن آن و يا حذف سيستم هاي آزادسازي فشار انجام شده است . خواندن دما با انواع وسايل و در ارتفاع هاي مختلف مي توان ايجاد اشكال در ارتفاع قير و يا وجود زياده از حد كف را نمايان سازد . يك تفاوت 25 الي 35 درجه سانتيگراد بين سطح بالايي قير و بخارهاي قسمت خروجي معمولي مي باشد.

مشكلات عملياتي

به وجود آمدن كك :

دماي زياد لوله آتش خوار مي تواند باعث به وجود آمدن مقداري كك در مجاورت آن گردد . همچنين بخارات خروجي برج در بالاي آن سرد شده و ميتوانند توليد كك كنند كه به تدريج بر اثر سنگين شدن به درون برج سقوط ميكند . اين تكه هاي درشت ميتوانند وارد پمپ شد ه و به آن آسيب وارد نمايند . براي جلوگيري از اين امر معمولاً از تورهاي كك گيري در سر راه خروج قير از برج و ورود آن به پمپ استفاده مي شود . تورهايي كه در محل ورود قير به پمپ تعبيه مي شوند اغلب باعث دردسر بوده و موجب گرفتن مكرر ورودي پمپ مي شوند كه نياز به قطع فرآيند و تميز كردن آنها مي باشد . از اين لحاظ نصب آنها تنها در خروجي برج مناسب تر است .

سرد شدن خط لوله و مسدود شدن آن :

قير در دماي پايين تر از نقطه نرمي آن به شكل خميري و سپس جامد تبديل ميشود . در عمليات منقطع كه بين دو بارگيري ، فاصله زماني و جود دارد اين موضوع باعث مسدود شدن خط لوله مي گردد . اغلب واحدهاي هوادهي در كشور براي رفع اين مشكل از روشن كردن آتش با چوب و گازوييل و يا مشعل استفاده مي كنند كه علاوه بر آسيب وارد نمودن به لوله و شير آلات باعث آلودگي شديد محيط زيست مي گردد . براي رفع اين مشكل نصب يك خط لوله كوچك روغن داغ يا بخار در مجاورت لوله ها پيشنهاد مي گردد . در صورتي كه اين كار امكان پذير نباشد استفاده از تعدادي فلنج در محل ها و فواصل مناسب به رفع مشكل كمك نمايد.

بازگشت نهايي:

چنانچه محصول به مقدار زيادي دميده شده باشد و پ س از پايان عمليات هوادهي بلافاصله سرد نشود فرآيند دپليمريزاسيون و يا كراكينگ حرارتي رخ ميدهد كه بازگشت ناگهاني ناميده مي شود. در اثر اين اتفاق قير نرم ميشود به اين معني كه نقطه نرمي آن سقوط كرده و نفوذپذيري آن افزايش مي يابد . بازگشت ناگهاني يك مشكل معمولي در واحد هاي منقطع ميباشد كه معمولاً با سرد كردن ناگهاني محصول ، در حدود 20 درجه سانتيگراد كنترل مي شود . براي بهبود كيفيت قيري كه دچار بازگشت ناگهاني شده باشد نيز راه هايي پيشنهاد شده است كه البته نسبي مي باشند.

انفجار گازها و بخارات :

براي جلوگ يري از گازها و بخارات قابل اشتعال در بالاي برج ميزان اكسيژن اضافي ( در حقيقت شدت هوادهي ) و همينطور ارتفاع قير درون برج بايد كنترل گرد د . معمولاً در برج هاي بزرگ براي جلوگيري از به وجود آمدن خسارات در اثر انفجار و افزايش ناگهاني فشار ، يك ديسك راپچر در بالاي برج تعبيه مي گردد . يك سيستم ديگر براي دفع بخارات بازگرداندن آنها به درون دمنده است . در صورتي كه فضاي كافي موجود باشد ، يك سيستم ساده عبارت خواهد بود از عبور دادن بخارات خروجي به درون يك كندانسور افقي و طويل هوا و سپس ارسال به دودك ش . اين كار كاملاً روغن هاي همراه شده را گير انداخته و باعث رقيق شدن بهتر مواد تبخير شده مي شود.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در ری منطقه 12 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله ری منطقه 12 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز ری منطقه 12 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در ری منطقه 12

آسفالت کاری معمولا برای جاده ها و راه ها مناسب می باشد، پس همین حالا با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید و از آنها خدمات ویژه ی نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را که نیاز دارید بخواهید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در ری منطقه 12 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله ری منطقه 12 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز ری منطقه 12 می باشند.

 

 

 

قیر#ری  #ایزوگام    #آسفالت#   ایزوگام شرق    ایزوگام دلیجان    قیمت قیرگونی    ایزوگام گستران    ایزوگام قیرگونی و آسفالت در ری

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی