ایزوگام قیرگونی آسفالت در آبشار

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در آبشار منطقه 12

شرکت ایزوگام گستران در آبشار منطقه 12 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

سلام بر اهالی محله ی آبشار، می خواهم به شما یک پیشنهاد ویژه بدهم، این پیشنهاد ویژه استفاده از خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری می باشد که در شرکت ایزوگام گستران ارائه می گردد. شرکت ایزوگام گستران در این زمینه بسیار خوب عمل می کند. هم شرایط پرداخت خیلی خوبی دارند هم می توان روی کیفیت آنها حساب ویژه ای باز کرد پس همین حالا برای استفاده از خدمات عایق کای و آب بندی شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در آبشار منطقه 12

شرکت ایزوگام گستران هم اکنون در محله ی آبشار یک بسته ی کامل از خدمات ایزوگام کاری از مشاوره و فروش ایزوگام گرفته تا ترمیم و لکه گیری و تعویض ایزوگام های کهنه را به شما ارائه می نماید. یک سری از خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری که توسط شرکت ایزوگام گستران ارائه می گردد، بسیار عالی است. برای مثال:

نصب ایزوگام دمیده دلیجان در محله ی آبشار

نصب ایزوگام پلیمری دلیجان در محله ی آبشار

نصب ایزوگام با روکش آلومینیومی دلیجان در محله ی آبشار

نصب ایزوگام بدون روکش آلومینیومی دلیجان در محله ی آبشار

نصب ایزوگام تک لایه دلیجان در محله ی آبشار

نصب ایزوگام دو لایه دلیجان در محله ی آبشار

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در آبشار منطقه 12 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله آبشار منطقه 12 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز آبشار منطقه 12 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در آبشار منطقه 12

استفاده از قير در عايق هاي رطوبتي اصلاح شده با پليمر :

پوشش هاي قير اصلاح شده كه از مدت ها پيش براي آب بندي سازه هاي بتني مصرف ميشد ، اكنون يكي از رايج ترين عايق هاي بام در اروپا و آمريكاي شمالي ست . با افزودن مواد پليمري به قير خواص كيفي عايق شامل دوام ، كشساني، پايداري در برابر حرارت و انعطاف پذيري بهبود مي يابد .يافتن مواد اصلاح كننده مطلوب آسان نيست زيرا اين مواد بايد خصوصيات زير را داشته باشند :

- سازگاري با قير

- مناسب بودن براي رسيدن به خصوصيات فيزيكي مورد نياز

- قيمت مناسب

علي رغم اصلاح شدن خصوصيات قير اين عايق ها همچنان در برابر تابش آفتاب آسيب پذيرند

بنابراين بايد با رويه سنگدانه معدني ، عايق حرارتي ( پوشش بام محافظت شده ) يا برگ آلومينيوم محافظت شوند . يكي از رايج ت ر ين انواع عايق هاي رطوبتي در كشور هاي پيشرفته عايق هاي تك لايه با قير اصلاح شده با پليمر داراي روكش برگ آلومينيوم است كه معمولاً در رول هايي به عرض حدود 109 سانتي متر و به طول حدود 10 متر عرضه مي شود . اين لايه ها بر دو نوعند :

- لايه قير اصلاح شده با ضخامت 4 ميليمتر كه از يك لايه مياني از پلي استر ، پلي اتيلن يا مواد

ديگر ساخته شده و در بين دو لايه قير اصلاح شده در ميان گرفته شده است . براي جلوگيري ازچسبيدن لايه هاي رول به يكديگر از يك ورق روكش 02/0 ميليمتر پلي اتيلن يا مواد ديگر دريك طرف آن استفاده مي شود.

- لايه قير اصلاح شده با برگ آلومينيوم كه تفاوت آن با نوع قبلي استفاده از برگ آلومينيوم به جاي روكش پليمري است .

قير اصلاح شده از قير دميده اي با نقطه نرمي زياد ( بيش از 93 درجه سلسيوس ) ساخته مي شود .

اما به علت وجود اصلاح كننده قابليت انعطاف نسبتاً زيادي در دماي كم مي ياب د . دو لايه قير استفاده شده در عايق عوامل آب بند كننده اند . لايه مياني از جنس پلاستيك يا پشم شيشه يا هر دو براي افزايش قابليت انعطاف و طويل شدگي در دماه ا ي كم استفاده مي شود . چنانچه در توليد عايق هاي رطوبتي از الاستومرهايي استفاده شود كه خ اصيت چسبندگي زيادي داشته باشند، حتماً بايد در سطح محصول با يك لايه فيلم پلي اتيلن يا پودر هاي معدني يا شن و ماسه پوشانده شود گاهي يك طرف عايق از فيلم پلي اتيلن و سطح ديگر آن از پودر هاي معدني پوشانده مي شود . فيلم پلي اتيلن به هنگام نصب با حرارت مشعل ذوب م ي شود و نيازي به جدا كردن آن نيس ت . در اين مكان ها قبل از اتمام ساختمان كارهاي بسيار سنگين ساختماني انجام مي شود كه ي تواند به پوشش آب بند آسيب برساند . علاوه بر اين ، محصول پليمر قير در سازه هاي سبك وزن و سازه ايي كه تغييرات رطوبت و گرماي زيادي را تحمل مي كنند در نظر گرفته شده است .

در كشورهاي صنعتي غرب روش سنتي عايق كاري رطوبتي غشاء چهار لايه ساخته شده در كارگاه است . اكنون اين چهار لايه عموماً به دو لايه تقليل يافته است . قيمت قيرهاي اصلاح شده با پليمر بيشتر از قيمت قير معمولي است اما با هزينه هاي بي ش تر كارگر در نصب غشاء ساخته شده سنتي 1 ميليمتر ) ضخامت بيشتري دارد . اين / 1 تا 5 / جبران مي شود . قيرهاي اصلاح شده ( با ضخامت 1 ضخامت بيشتر مقاومت بيشتري در برابر سوراخ شدن و نيروهاي ضربه اي ايجاد مي كند . قير اصلاح شده به ويژه براي پروژه هاي پوشش دوباره بام م ناسب است . بر خلاف تك لايه هاي ترموپلاستيك و الاستومري ، قير اصلاح شده با پوشش قير ساخته شده سازگار است . يك لايه قير اصلاح شده را اغلب مي توان مستقيماً بر روي غشاء قيري قبلي قرار داد . اين توافق سهولت زيادي در مورد پروژه هايي كه تنها به تعمير موضعي يا دو باره پوشش دادن بخشي از بام نياز دارد فراهم مي سازد .براي مثال در قسمتهايي كه سطح غشاء به شدت فرسوده شده اما بخش بزرگي از بام داراي عمر بهره برداري باقيمانده قابل ملاحظه اي است .

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در آبشار منطقه 12 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله آبشار منطقه 12 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز آبشار منطقه 12 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در آبشار منطقه 12

برای استفاده از خدمات آسفالت و آسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران با ما در تماس باشید و آسفالت کاری با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته را از ما بخواهید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در آبشار منطقه 12 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله آبشار منطقه 12 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز آبشار منطقه 12 می باشند.

 

 

 

 

 

قیر#آبشار  #ایزوگام    #آسفالت#   ایزوگام شرق    ایزوگام دلیجان    قیمت قیرگونی    ایزوگام گستران    ایزوگام قیرگونی و آسفالت در آبشار

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی