ایزوگام قیرگونی آسفالت در هرندی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در هرندی منطقه 12

شرکت ایزوگام گستران در هرندی منطقه 12 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

سال هاست که علم در حال پیشرفت است و تکنولوژی روز به روز پدیده های جدید تری را به انسان معرفی می کند. بر همین اساس نیازهای انسان نیز روز به روز تغییر می کند. اگر در ابتدای خلقت نیاز بشر ساختن یک سرپناه امن و آرام بود، هم اکنون نیازمند یک سر پناه بی دغدغه و بدون ترس از چکه کردن و رطوبت داشتن است. برای همین است که شرکت ایزوگام گستران در محله ی هرندی تهران همین حالا خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را ارائه می کند.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در هرندی منطقه 12

اگر خواهان ترمیم و لکه گیری ایزوگام های کهنه و قدیمی خود هستید، هیچ جا نروید. همین جا و همین شرکت ایزوگام گستران تیم های حرفه ای ترمیم ایزوگام و لکه گیری ایزوگام را تربیت کرده است. شرکت ایزوگام گستران نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را به همه ی مشتریان خود ارائه می نماید.

اجرای پروژه های موفق ترمیم ایزوگام، لکه گیری ایزوگام و تعویض ایزوگام حاکی از رزومه ی بسیار پر بار این شرکت می باشد. برای استفاده از خدمات شرکت ایزوگام گستران با شما ره های تماس آنها ارتباط بر قرار کنید و از آنها کمک بخواهید. شرکت ایزوگام گستران تمامی مراحل را با استفاده از ابزارهای بسیار مدرن برای شما اجرا خواهد کرد. شرکت ایزوگام گستران حامی مشتریان خود است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در هرندی منطقه 12 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله هرندی منطقه 12 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز هرندی منطقه 12 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در هرندی منطقه 12

مشخصات و خواص مالچ ها :

در سالهاي اخير دانشمندان نفتي متوجه شده اند ك ه با كاربرد رديف هايي از فرآورده هاي نفتي

به كمك مقداري مواد افزودني مي توان عمل مالچ هاي معمولي را به مقدار زياد افزايش داده در

موارد زير استفاده نمو د : حفاظت آب خيز ه ا كه عمر سدها را زياد مي كند ، عايق بندي كف نهرهاي آب كه از هدر رفتن آنها جلوگيري به عمل م ي آورد ،قدرت مصالح ساختماني را بيشتر مي نمايد ، نوبرانه محصول را زودتر به بازار روانه مي سازد ، جنگل كاري ديم را رونق مي بخشد ، شن هاي روان را مهار مي سازد و سلامت راه و راه آهن ، فرودگاه ها و تأسيسات و كارخانه ها را تضمين مي كند ، جنگلها و مراتع را آباد سا خ ته و زمينهاي مرده را احياء مي كند . به طور كلي مالچ ها از مواد چسبنده و باقي مانده نفتي هستند منتها همانطور كه در كليه فرآورده هاي نفتي براي افزايش مشخصات مورد نظر اعم از اين كه افزايشي يا نزولي داشته باشد موادي به آنها اضافه مي گردد در مالچها هم همين مطلب صادق است و بايستي در پالايشگاه ها يا محل مصرف نسبت به شرايط اقليمي و نوع زمين و شن و موضوع مورد نظر موادي افزوده گردد . در حقيقت منظور نهايي آن اين ست كه يك عايق محافظ آب و افزايش يا تنزيل درجه حرارت در محيط عمل ايجاد كنيم .

انواع مالچ ها :

شركت هاي نفتي اسو ، شل، سن اويل كمپاني و چندين شركت ديگر اروپايي مالچ هاي نفتي مختلفي با اسامي هموفينا، كولاس ، اين كاب و فولي كوت ايندور تهيه و عرضه نموده اند كه هر يك مورد مصرف معيني دارد . پالايشگاه تهران مي تواند پايه مالچ تثبيت شن هاي روان را به هر مقدار كه لازم باشد تهيه و عرضه كند . به طور كلي گرانروي مالچها و مواد افزودني آنها عامل مؤثري بوده و بايد با توجه به شرايط اقليمي هر مورد عملي ، طراحي و برنامه ريزي شود.

اعم خواص مالچ ها :

مالچ ها بايد بر روي بدن به خصوص پوست نفرات اجرايي داراي ت أثير سوء ، به خصوص سرطان هاي پوستي نباشد و اين امر بستگي به اين كه پالايشگاهها مالچ ها را از كدام دستگاه تهيه نمايند دارد. مالچ ها بايد حتي الامكان از مواد معطره نفتي عاري باشد تا روي برگها و گياهان لطيف تأثيري سوئي نگذارد . نسبت به مورد مصرف بايد ويسكوزيته ، نقطه اشتعال ، مواد افزودني و مواد معطره مورد نظر قرار گيرد.

در مالچهاي امولسيونه لازم است به پايداري امولسيون از نظر اقتصادي و تغيير ماهيت و مشخصات مالچ ها توجه شود مالچ ها بايد بعد از انجام وظايف محوله فيزيكي خود با خاك كاملاً مخلوط گرديده اثري از چربي در زمين باقي نگذارد مالچ ها در حالي كه از خروج آب زمين جلوگيري مي كند بايد باران و برف را بر زمين هدايت كند . مالچ ها نبايد از تغذيه گياهان در زمين و آن قسمتهايي كه در فضا هستند جلوگيري به عمل آورد ، واضح است كه بايد مصرف مالچ ها اقتصادي باشد

انواع مالچ ها از نظر فرمولاسيون :

-1 مالچ يك دست از نظر تثبيت شن هاي روان ، اين مالچ ها مستقيماً از دستگاهها ي اتمسفريك پالايشگاهها به دست آمده داراي ويسكوزيته هاي مختلف از حداقل 600 تا حداكثر 2000 مي باشد كه نسبت به نوع مصرف از طرف مجري طرح بايد انتخاب شود.

-2 مالچ هاي امولسيونه ، اين نوع مالچ ها با مواد امولسيون كننده مخلوط گرديده به كار مي رود تا نسج خاك را تغيير داده

-3 مالچ هاي عايق ، اين نوع مالچ ها با پايه مالچ يكدست پالايشگاه ها با مواد قيري و چسبنده مخلوط و باعث مي شود كه آب در زمين نفوذ نكند .

-4 مالچ هاي چند درجه اي ، اين نوع مالچ ها از يك پايه نفتي سنگين با مواد افزودني تشكيل

شده ، تقريباً در تمام موارد مي تواند به كار رود.

روش هاي مختلف مصرف مالچ ها :

-1 تثبيت شن هاي روان

-2 مالچ هاي كشاورزي

-3 مالچ هاي ساختماني

-4 مالچ هاي راه و آهن

Insulation Mulch -5

-6 توليد باران مصنوعي

-7 حفاظت فرودگاه ها و تأسيسات

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در هرندی منطقه 12 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله هرندی منطقه 12 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز هرندی منطقه 12 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در هرندی منطقه 12

از دیگر خدمات عالی شرکت ایزوگام گستران استفاده از آسفالت و آسفالت کاری است که امروزه توسط تیم های اجرایی بسیار مجرب انجام می شود.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در هرندی منطقه 12 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله هرندی منطقه 12 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز هرندی منطقه 12 می باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

قیر#هرندی  #ایزوگام    #آسفالت#   ایزوگام شرق    ایزوگام دلیجان    قیمت قیرگونی    ایزوگام گستران    ایزوگام قیرگونی و آسفالت در هرندی

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی