ایزوگام قیرگونی آسفالت در تختی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در تختی منطقه 12

شرکت ایزوگام گستران در تختی منطقه 12 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

برای اهالی محله ی تختی چه خبری از این خوش تر که یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین شرکت ها در اجرای نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری در همسایگی شما و در محله ی تختی به شما خدمات ارائه می کند؟!! اگر هنوز برای عایق کاری پشت بام های خود فکری نکرده اید، همین حالا دست به کار شوید و با شرکت ایزوگام گستران در محله ی تختی تماس بگیرید. شرکت ایزوگام گستران هم اکنون تمامی خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را با شرایط ویژه و ارائه ی بیمه نامه و ضمانت نامه ارائه می کند. برای شرکت ایزوگام گستران استفاده از عایق های با کیفیت و اجرای تمیز و عالی هدف اصلی می باشد و مهم رضایت مشتریان در این امور است. پس همین حالا با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در تختی منطقه 12

در شرکت ایزوگام گستران کلیه ی خدمات ایزوگام کاری با مواد و مصالح بسیار عالی از ایزوگام دلیجان اجرا می نماید. در این قسمت اگر بخواهیم در مورد ایزوگام های مورد استفاده ی شرکت ایزوگام گستران صحبت کنیم، باید بگوییم یک سری از این ایزوگام ها پلیمری و یک سری از آنها دمیده هستند. تفاوت آنها در قیری است که با استفاده از آن ساخته شده اند. شرکت ایزوگام گستران ایزوگام های فویل دار و بدون فویل را نیز ارائه می نماید. برای استفاده از ایزوگام های تک لایه و دو لایه با مشاوران شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید. این شرکت برای شما تخفیف های ویژه ای را در نظر گرفته است پس اگر مشتاق هستید که از شرکت ایزوگام گستران خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را دریافت نمایید حتما با مشاوران شرکت تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در تختی منطقه 12 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله تختی منطقه 12 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز تختی منطقه 12 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در تختی منطقه 12

پوشش هاي قيري پايه نفتي و طبيعي :

اين پوشش شامل سه سيستم متفاوت به شرح زير مي باشد:

سيستم رنگ با حلال هاي هيدرو كربني

الف ) پرايمر

پرايمر محلول يكنواختي است از قير نفتي يا طبيعي يا مخلوطي از آنها در حلال هاي هيدروكربني ، معمولاً از نوع هيدرو كربورهاي پارافينيك ، هيدرو كربورهاي كلري و هيدرو كربورهاي حلقوي با نقطه اشتعال بالاتر از 23 درجه سانتي گراد . پرايمر را بايد قابل اعمال به حالت سرد توسط برس ، اسپري ، غلتك يا هر روش مورد تأييد ديگر باشد . پرايمر را بايد ح ت ماً به وسيله برس روي سطح بتني تميز و خشك اعمال نمود . برس را نيز بايد به صورت افقي و عمودي روي سطح ماليد .

 

ب) ماستيك قيري ( نفتي و طبيعي)

اين ماستيك از طريق دور نگه داشتن محيط خورنده از سطح ، آن را با درجه بالايي محافظت مي نمايد . اين رنگ يا ماستيك به دليل خاصيت ضد آب خود از عبور بخار آ ب نيز جلوگيري مي نمايد . زيرا مي توان آن را با ضخامت زياد اعمال نمود . ماستيك قيري براي محيط هاي خورنده آب شيرين ، آب شور ، محيط هاي شيميايي و خنثي و محيطهاي شيميايي اسيدي نظير فاضلاب و قليايي براي سطوح فلزي بتني مناسب مي باشد.

 

سيستم رنگ امولسيوني

اين رنگ امولسيوني حاصل پراكندن ذرات ريز قير در آب به كمك امولسيون سازهاي معدني يا شيميايي بوده و به عنوان پوشش براي محافظت سطوح بتني صاف و يا شيبدار ، در برابر عوامل خورنده نظير فاضلاب به كار برده مي شود . اين امولسيون در 4 نوع مختلف توليد شده و انتخاب نوع مناسب براي كار مورد نياز بايد توسط كارشناس پوشش انجام گيرد.

 

سيستم لعاب قيري شامل پرايمر و انامل

الف ) پرايمر : اين نوع پرايمر مانند پرايمر موجود در سيستم رنگ با حلال هاي هيدرو كربوري مي باشد.

ب) لعاب قيري : اين لعاب حاصل از فرآيند در هم ريختن قير با مواد معدني بي اثر شامل درصدي از رشته هاي ريز پشم رنگ ( آزبست ) يا پشم شيشه در گرماست . طيف اندازه آزمايش شود بايد به صورت زير BS ذرات مواد معدني و فني طبق روش استاندارد 1796 باشد.

- حداقل 93 درصد آنها از الك 90 ميكروني با مشخصات استاندارد BS410 عبور کند

- حداقل 93 درصد آنها از الك 250 ميكروني با مشخصات استاندارد BS410 عبور نماید.

لعاب قيري از طريق دور نگه داشتن محيط خورنده از سطح ، آن را با درجه بالايي محافظت مي نمايد . پوشش حاصله به دليل دارا بودن ضخام ت نسبتاً زياد مي تواند از عبور آب و مايعات و رسيدن آنها به سطح زيري جلوگيري نمايد . اين لعاب به عنوان پوشش محافظ لوله هاي بتني فاضلاب كاربرد مطمئن دارد. دو سيستم اول به صورت سرد و توسط برس ، غلتك و يا اسپري و سيستم لعاب قيري به صورت

سرد و گرم انجام مي گيرد.

مالچ هاي نفتي :

لغت مالچ انگليسي و به معني پوششي است . مالچ به موادي اطلاق مي شود كه در كشاورزي براي حفظ رطوبت خاك و افزايش درجه حرارت آن به كار مي رود و در كشور ما هم بي سابقه نيست زيرا با مصرف نخ ، پنبه ، ماسه ، خاك ذغال ، كود حيواني ، نمد پاره در شاليزار ها و صيفي كاري و گل كاري رطوبت را در خاك نگهداري كرده درجه حرارت محيط را در حدود 12 درجه فارنهايت بالا مي برند تا افزايش محصول و نوبرانه به دست آيد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در تختی منطقه 12 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله تختی منطقه 12 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز تختی منطقه 12 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در تختی منطقه 12

اگر آسفالت از صنعت حمل و نقل حذف شود فکر می کنید چه بلایی بر سر حمل و نقل می آید. آسفالت یکی از تاثیرگذار ترین پوشش های جاده ای است. و خبر خوش آنکه شرکت ایزوگام گستران متولی اجرای پروژه های آسفالت و آسفالت کاری می باشد. برای دریافت خدمات آسفالت کاری تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در تختی منطقه 12 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله تختی منطقه 12 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز تختی منطقه 12 می باشند.

 

 

 

 

 

قیر#تختی  #ایزوگام    #آسفالت#   ایزوگام شرق    ایزوگام دلیجان    قیمت قیرگونی    ایزوگام گستران    ایزوگام قیرگونی و آسفالت در تختی

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی