ایزوگام قیرگونی آسفالت در سنگلج

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در سنگلج منطقه 12

شرکت ایزوگام گستران در سنگلج منطقه 12 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

همه ی ما در زندگی درگیر انتخاب های مهمی هستیم. یکی از این انتخاب ها انتخاب شرکت معتبر و مناسبی برای سپردن کار عایق کاری منزل هست. شرکت ایزوگام گستران همان انتخاب عالی ماست که هم اکنون در محله ی سنگلج خدمتگزار شما شهروندان محترم می باشد. شرکت ایزوگام گستران خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را به شما ارائه می کند. جهت دریافت خدمات ویژه از شرکت ایزوگام گستران کافی است با شرکت تماس بگیرید. ما همواره آماده ی پاسخ گویی به شما هستیم.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در سنگلج منطقه 12

عایق کاری با استفاده از عایق ایزوگام اگر چه شاید از نظر هزینه ای مقرون به صرفه نباشد ولی یک عمر خاطر جمعی را به همراه دارد. شرکت ایزوگام گستران که ارائه دهنده ی انواع ایزوگام های مرغوب و استاندارد می باشد، تمامی خدمات نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری را به شما ارائه می کند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در سنگلج منطقه 12 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله سنگلج منطقه 12 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز سنگلج منطقه 12 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در سنگلج منطقه 12

در يك سيستم امولسيون قير با اين روش بايد به نكات زير توجه كرد :

الف (سرعت آسياب يكنواخت و تقريباً ثابت باشد.

ب( درجه حرارت قير و امولسيون ساز در محدوده ث ابت و مشخصي تعيين شود تا غلظت اجزاء تغذيه شده به آسياب يكنواخت باشد و محصول نهايي نيز داراي گرانروي استاندارد باشد.

ج ( درجه حرارت قير در محدوده زير تنظيم شود:

آسياب هاي كلوئيدي مي توانند حدود 9000 تا 10000 ليتر در ساعت امولسيون قير تهيه كنند.

قيرهاي اصلاح شده

از آنجايي كه قير به تنهايي هيچگاه از خواص فيزيكي كاملاً رضايت بخشي برخوردار نبوده است .

از اين رو محققان همواره در تلاش هستند خواص قير را اصلاح نما ي ند . اصلاح خواص قير باعث بالا رفتن كيفيت آن و افزايش عمر سرويس دهي پوشش شده و در نتيجه هزينه هاي نگهداري و مرمت پوشش به نحو چشمگيري كاسته خواهد شد .عمده ضعف قير ه ا در موارد زير مي باشد . حساسيت بالا ، كمي خاصيت الاستيسيته ، محدود بودن دامنه سرويس دهي از ن ظ ر دما ، خواص مقاومت تنشي و بسياري از موارد ديگر است . افزودني هاي مختلفي براي بهبود خواص قير به كار رفته است . مهمترين و غيره مي SIS و SBS اصلاح كننده هاي قير ، پليمرها به خصوص لاستيك هاي گرما نرمي چون باشد. افزايش اين پليمرها باعث افزايش مقاومت قير در بر ابر تغيير شكل ، وارفتگي كه باعث از بين رفتن استحكام مي گردد، كوبيدگي ثانويه در اثر ترافيك و استهلاك و ترك خوردگي مي گردد . از خواص قيرهاي پليمري مي توان به انعطاف پذيري در دماي مختلف ، بالا بودن طول عمر ، خاصيت چسبندگي عالي ، عملكرد عالي در هر دو محدوده دما ي بالا و پايين ، خاصيت كشساني بسيار خوب ، مقاومت بهتر در برابر روان شدن و تغيير شكل در دماي بالا ، كاهش حساسيت دمايي ، بهبود در استحكام كششي ، افزايش مدول سختي در دماي بالا و بسياري موارد ديگر اشاره كرد

موارد كاربرد قير :

گرچه امروز قير هاي توليدي از كيفيت بسيار بالايي برخوردارند ،اما زمينه هاي استع م ال آنها در اصل همانند زمانهاي گذشته شامل آب بندي ، چسبندگي و تهيه پوشش هاي محافظ است . امروزه بيش از 250 كاربرد مختلف براي قير در كشاورزي، ساختمان ، صنايع ، راهسازي و بسياري ديگر در نظر گرفته شده است كه جايگزيني آنها با مواد ديگر محال به نظر مي رسد . شايد بتوان گفت عمده ترين تحولات در بازار قير كه طي قرن گذشته شكل گرفته است به كاربرد قير در پوشش هاي عايق بام و راهسازي مربوط مي شود . اما همانطور كه قبلاً توضيح داد شد ، قير انواع مختلفي دارد كه انواع كاربردها را براي آن ممكن مي سازد .لذا در اين قسمت به بررسي كاربرد انواع قير در مصارف مختلف مي پردازيم

انواع كاربرد قير و امولسيون قير در رو سازي راهها و فرودگاه ها :

در راهسازي براي اندود كردن دانه هاي مصالح سنگي و چسباندن آنها به يكديگر از چسبنده

هاي هيدرو كربوري ( قير و قطران ) استفاده مي شود . در ايران به علت آنكه اولاً قطران به مقدار ناچيز توليد شده و ثانياً قير نفتي به ميزان زياد ساخته مي شود ، از قطران در راهسازي استفاده نمي شود و در راهسازي از قير براي اندود كاري و تهيه مخلوط هاي قيري كه در ايران به آسفالت موسوم است ، استفاده مي شود . مخلوط هاي قيري از مخلوط كردن مصالح صنعتي و قير به دست مي آيد و از آن براي ساختن لايه هاي رو سازي استفاده مي شود . خصوصيات مخلوط هاي قيري بستگي به خصوصيات مصالح تشكيل دهنده آن به خصوص نوع و خصوصيات قير مصرفي دارد . قير مورد استفاده براي ساختن آسفالت مخلوط در م حل از نوع قير مايع ( قير محلول يا امولسيون قير ) است .

انتخاب نوع قير و درجه آن بستگي به شرايط جوي محل ، ماشين آلات و خصوصيات مصالح سنگي دارد . به طور كلي براي مصالح سنگي مرطوب امولسيون قير مناسب است ، قيرهاي محلول ديرگير مناسب براي مناطق گرم و خشك و قيره ا ي محلول زودگير براي مناطق غير گرم و خشك مناسب است . قيرابه ها در راهسازي مصارف بسياري دارند و در اين زمينه پاسخگوي مسائل گوناگوني

هستند كه در زير برخي از اين كاربردها ذكر شده است:

-1 روكش سطحي

-2 درز بندي با مخلوط معلق

-3 ماكادام نفوذي

-4 تحكيم خاك درجا

-5 مخلوط هاي سرد ماشيني

-6 اندود سطحي

-7 اندود تقويتي

-8 غبار نشاني

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در سنگلج منطقه 12 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله سنگلج منطقه 12 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز سنگلج منطقه 12 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در سنگلج منطقه 12

آسفالت کاری در تخصص ماست. در هر نقطه از محله ی سنگلج اگر جایی را نیازمند آسفالت کاری دیدید کافی است با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید. ما انواع آسفالت ها را هم برای فروش و هم برای اجرای پروژه ی آسفالت کاری برای شما اجرا خواهیم کرد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در سنگلج منطقه 12 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله سنگلج منطقه 12 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز سنگلج منطقه 12 می باشند.

 

 

 

 

قیر#سنگلج  #ایزوگام    #آسفالت#   ایزوگام شرق    ایزوگام دلیجان    قیمت قیرگونی    ایزوگام گستران    ایزوگام قیرگونی و آسفالت در سنگلج

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی