ایزوگام قیرگونی آسفالت در امامزاده یحیی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در امامزاده یحیی منطقه 12

شرکت ایزوگام گستران در امامزاده یحیی منطقه 12 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

سقف و فکر ساخت آن شاید اولین ایده های بشریت برای داشتن یک سر پناه امن و آرام بوده است. جایی که بتوان از گزند باد و باران به آن پناه برد و در آن زندگی کرد. سقف خانه ی خود را چطور عایق کرده اید؟ آیا سالهاست از عمر عایق شما می گذرد؟ آیا با وجود چندین بار عایق اما هنوز هم سقف خانه شما چکه می کند؟ دیگر حاضر نیستید برای عایق کاری منزل خود از شرکت های دیگر نصاب بخواهید؟

ما به تمامی نگرانی های شما پایان می دهیم. اهالی محله ی امامزاده یحیی در نظر داشته باشید که شرکت ایزوگام گستران دارای اعتبار و اعتماد چندین ساله هم اکنون در امامزاده یحیی آماده ی خدمت رسانی به شما شهروندان در زمینه ی نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری می باشد. شرکت ایزوگام گستران آماده ی ارائه ی خدمت به شما شهروندان ساکن امامزاده یحیی است. پس همین امروز برای عایق کاری منزل خود دست به کار شوید و آنجا را با استفاده از برترین برندهای روز عایق نمایید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در امامزاده یحیی منطقه 12

شرکت ایزوگام گستران ایزوگام های بسیار متنوعی را از برندهای معتبری همچون برند ایزوگام دلیجان برای مشتریان خود ارائه می نماید و همچنین در خصوص نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری خدمات خوب و ارزشمندی را ارائه می کند.

برای دریافت خدمات شرکت ایزوگام گستران کافی است با این شرکت در امامزاده یحیی تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در امامزاده یحیی منطقه 12 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله امامزاده یحیی منطقه 12 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز امامزاده یحیی منطقه 12 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در امامزاده یحیی منطقه 12

انواع امولسيون سازها:

- فعال كننده هاي سطحي :

مولكول اين مواد داراي يك يا چند گروه آب دوست و يك يا چند گروه آب گريز مي باشد . در نتيجه ماده فوق مي تواند خود را در تمام فواصل بين سطحي مخلوط دو مايع ( مثل آب و

روغن ) جاي دهد و علاوه بر آن باعث كاهش سطحي سيستم نيز مي شود .

اين امولسيون سازها به سه دسته تقسيم مي شوند :

الف ) امولسيون سازهاي آنيوني :

محلول امولسيون ساز آنيونيك از واكنش صابوني شدن اسيدهاي چرب با سود يا سديم هيدروكسيد به وجود مي آيد . گاهي از مقداري س ود اضافي براي خنثي كردن حالت اسيدي امولسيون استفاده مي كنند.

اين مواد در آب به يك يون بزرگ منفي و يك يون كوچك مثبت يونيزه مي شوند كه يون منفي يك سطح فعال آنيوني را به وجود مي آورد و به همين دليل اين گروه به اين نام خوانده مي شود . از اين گروه مي توان صابونها ، الكل هاي سولفاته شده ، سولفاناتهاي آلك ا ن و سولفاناتهاي آلكيل آريل را نام برد.

ب (امولسيون سازهاي كاتيوني :

محلول امولسيون ساز كاتيوني از انحلال آمين ها ، دي آمينها يا آمينو الكسي آمين ه ا در اسيد

انجام شده و توليد PH كلريدريك يا اسيد استيك تهيه مي شود . اين عمل با دقت زياد روي كنترل نمك هاي آميني مي كند . براي مثال :

وقتي كه نمك هاي آميني تشكيل شد بار مثبت خود به خود در سطح قطره قير آرا ي ش مي يابد .

كلر با بار منفي نيز توسط بار مثبت ذرات جذب شده و با آب موجود در سيستم ، يك لايه دو تايي نشان داده شده است. - به وجود مي آورد كه در شكل 3 ( Electrical double layer ) الكتريكي ضخامت اين دو لايه تأثير زيادي روي پايداري و گرانروي امولسيون ها دار د . اين مواد در آب به يك يون مثبت بزرگ و يك يون كوچك منفي يونيزه مي شوند كه يون مثبت سطح فعال كاتيوني را به وجود مي آورد . از عمده ترين آنها مي توان به نمك هاي نوع چهارم

مثل برمو ستيل تري متيل آمونيوم اشاره كرد .

ج ( امولسيون سازهاي غير يوني :

اين مواد يونيزه نمي شوند و مي توان آنها را به همر اه انواع آنيوني و كاتيوني به كاربرد . سختي آب و در آنها تأثيري ندارد . مولكول اين مواد از پيوند يك گروه آب دوست و گروه آب گريز تشكيل PHشده است . گروه آب گريز شامل اترها ، استرها و يا آمين هاي الكلي و غيره مي باشد و گروه آب دوست پلي اكسيد اتيلن و پروپيلن م ي باشد . نمونه يك امولسيون ساز غير يوني ماده اي به نام نونيل فنل پلي گليكول اتر مي باشد .

در اينجا تعيين كننده ميزان حلاليت و خواص فعال بودن سطحي ( n ) تعداد مولكولهاي اكسيد اتيلن مولكول و در نتيجه تعيين كننده نوع امولسيون است .

مواد ديگري كه در ساخت امولسيون به كار مي روند به شرح ذيل است .

الف ) مواد موجود در طبيعت :

اين مواد بدون تغيير شيميايي از منابع طبيعي مشتق مي شوند . بسياري از اين مواد به تنهايي موثر نبوده بلكه به همراه ديگر امولسيون سازها جهت پايداري و ثبات بيشتر امولسيون به كار مي روند . از اين گروه مي توان لانولين ، صمغ هاي محلول در آب ، مشتقات سلولز ، كلسترول و غيره نام برد.

ب ) مواد جامد بسيار ريز :

اكثراً به عنوان پايدار كننده امولسيون مصرف مي شوند مانند كربن بلاك ، پودر سيليكون ، نمك هاي بازي فلزات و بنتونيت .

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در امامزاده یحیی منطقه 12 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله امامزاده یحیی منطقه 12 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز امامزاده یحیی منطقه 12 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در امامزاده یحیی منطقه 12

در حالی که برخی از راه ها و جاده ها همچنان نیازمند مرمت آسفالت می باشد، شرکت ایزوگام گستران مفتخر است که آسفالت های خود را در انواع گرم، سرد، حفاظتی را به صورت کلان و خرد در اختیار همه ی مشتریان گرامی قرار دهد. شما شهروندان گرامی در محله ی امامزاده یحیی اگر متقاضی نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری هستید، با شرکت تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در امامزاده یحیی منطقه 12 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله امامزاده یحیی منطقه 12 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز امامزاده یحیی منطقه 12 می باشند.

 

 

 

 

 

 

قیر#امامزاده یحیی  #ایزوگام    #آسفالت#   ایزوگام شرق    ایزوگام دلیجان    قیمت قیرگونی    ایزوگام گستران    ایزوگام قیرگونی و آسفالت در امامزاده یحیی

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی