ایزوگام قیرگونی آسفالت در فردوسی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در فردوسی منطقه 12

شرکت ایزوگام گستران در فردوسی منطقه 12 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

استفاده از عایق های رطوبتی سالهای زیادی است که رونق گرفته است. برای استفاده از نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری می توانید با شرکت ایزوگام گستران در محله ی فردوسی تماس بگیرید. شرکت ایزوگام گستران سابقه ای بیست ساله در اجرای انواع عایق کاری دارد و هم اکنون خدمات ویژه ای را ارائه می نماید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در فردوسی منطقه 12

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در فردوسی منطقه 12 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله فردوسی منطقه 12 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز فردوسی منطقه 12 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در فردوسی منطقه 12

مكانيسم هاي عملكرد امولسيفاير به شرح زير مي باشد :

-1 ايجاد نيروي الكتروستاتيك ناشي از جذب ذرات باردار امولسيفاير بر روي ذره داخلي كه در نتيجه به واسطه دفع بارهاي همگن مانع از چسبيدن ذرات شناور به يكديگر خواهد شد.

-2 تشكيل لايه يا سد فيزيكي به نام لايه بين فازي كه با مقاومت مكانيكي از نفوذ ذرات خارجي جلوگيري مي كند .

-3 جذب سطحي در سطوح بين دو فاز كه باعث كاهش سطح تماس دو فاز ، كاهش انرژي بين سطحي و كاهش سطح انرژي سيستم شده و حالت تعادلي مناسب تر فراهم خواهد گرديد.

-4 در امولسيفاير هاي غير يوني ، الكتريسيته ساكن در اثر مالش لايه هاي بين فازي ايجاد شده و

مانع از جذب ذرات شناور به يكديگر خواهد شد.

نخستين بار در سال 1903 امولسيون قيري براي غبار نشاني و تثبيت راه هاي خاكي و شني مورد استفاده قرار گرفت . در سال 1914 امولسيون هاي قيري ويژه مصرف در مخلوط هاي آسفالتي كه در آن از مواد رسي به عنوان امولسيون ساز به كار رفته بود و به گستره عمليات اجرايي راه يافت . ولي ، ادامه كار به دليل مشكلات تجربي در ساخت و مصرف متوقف شد. كاربرد اين قير ها در سال 1930 با استفاده از امولسيون هاي قير آنيونيك رو به فزوني نهاد و تقريباً بعد از سه دهه يعني در حدود سال 1958 توليد امولسيون هاي كاتيونيك نيز نخست در اروپا و سپس در آمريكا آغاز شد. 0 به / طي سالهاي 1953 الي 1973 مصرف سالانه اين قير ها فقط در تعدادي از ايالتهاي آمريكا از 8 در سطح 4 ميليون تن ثابت MC و RC 3 ميليون تن رسيد و در مقابل توليد قيرهاي محلول از نوع ماند . به عبارت ديگر قيرهاي امولسيوني به عنوان جايگزين مناسب قيرهاي محلول، توليد و مصرف اين قير ه ا را در محدوده ثابتي متوقف كر د . مصرف گسترده و فراگير امولسيون قير از آغاز بحران انرژي يعني سالهاي نخستين دهه به عنوان يكي از راههاي مقابله با بحران مورد توجه خاص قرار گرفت و در نتيجه توليد و مصرف انواع مختلف قيرهاي امولسيوني در گستره عمليات راهسازي و كارهاي آسفالتي به طور روز افزوني رشد و افزايش يافت . امولسيون ها را از چند نظر مي توان دسته بندي كرد :

-1 از لحاظ جنس فاز معلق به دو دسته آب در روغن و روغن در آب تقسيم مي شوند .

-2 از لحاظ نوع مواد معلق به سه گروه آنيونيك ، كاتيونيك و غير يوني تقسيم مي شوند .

-3 از لحاظ سرعت در شكسته شدن و جدا شدن دو فاز به سه گروه اصلي زود شكن، كند شكن ، دير شكن تقسيم مي شوند .

مصارف قير به عنوان پوشش هاي قيري براي حفاظت سطوح داخلي و خارجي لوله هاي بتني فاضلاب :

تجزيه شد ه ، SBR مواد آلي موجود در فاضلاب شهري در اثر باكتريه ا ي احياء كننده سولفات گوگرد آزاد مي نمايند و از طرف ديگر اكسيد شدن مواد آلي در اثر باكتري هاي غير هوازي اسيدهاي فاضلاب را پايين مي آورد . گوگرد حاصله در محيط اسيدي ph چرب با زنجير كوتاه ايجاد كرده و توليد مي نمايد كه اين گاز در فضاي خالي لوله يا تونل يا هر فضاي ( H2S ) گاز هيدروژن سولفوره سر بسته ديگ ر جمع مي شود . اين گاز در حضور رطوبت موجود در فضاي خالي در اثر باكتري به نوبه خود اكسيد شده و به اسيد سولفوريك تبديل مي شود . Thiobiacillus در لوله هاي انتقال ساخته شده از بتن، آهن يا فولاد ، اسيد سولفوريك توليد شده مي تواند لوله هاي فاضلاب را در نقاط مخت ل ف به ويژه در تاج لوله مورد حمله قرارداده ، آنرا تخريب نمايد . اين پديده در اثر گرما و نيز در مواردي كه شيب خط انتقال كم باشد ، باعث تشديد خوردگي شده و اثر تخريبي آن افزايش مي يابد . خسارات ناشي از اين عوامل در نقاط مختلف جهان به ويژه در سواحل گرم به وجود آ مده است . كلر زني ، هوا دهي و يا اعمال پوشش مناسب مي تواند اثر تخريبي خوردگي را به طور قابل ملاحظه اي كاهش دهد . براي حفاظت سطوح بتني لوله هاي فاضلاب بايد از پوشش داخلي و خارجي نظير پوشش هاي پلاستيكي پليمري و يا قيري استفاده نمود و براي حفاظت لوله هاي فولادي و آرماتورهاي داخل بتن علاوه بر پوشش ، حفاظت كاتدي نيز مورد نياز است . انتخاب نوع پوشش يك كار كارشناسي بسيار دقيق و پيشرفته است كه فقط از عهده كارشناسان خبره و ورزيده در زمينه خوردگي و حفاظت مواد و مطلع و مجرب در امور مهندسي و اجراي ي بر مي آيد ، زيرا عوامل متعددي در انتخاب پوشش مناسب دخيل هستند كه اكثراً كيفي بوده و شنا خ ت و ارزيابي آنها مستلزم داشتن علم و تجربه و مهارت كافي در زمينه هاي ذكر شده مي باشد.

مهمترين عوامل در انتخاب پوشش عبارتند از :

- نوع و شكل و عمر مفيد سازه

- محيط خورنده و شرايط محيطي

- تغييرات محيطي

- امكان انجام تعميرات پوشش

- مناسب بودن پوشش براي محيط و سطح مورد نياز

- امكان دستيابي به پوشش مطابق با استاندارد مورد نياز

- سهولت و سختي اجرا

- امكان اجراي پوشش با سرعت زياد

- امكان انجام پوشش مطابق با استاندارد با توجه به شرايط و امكانات موجود

- امكان انجام پوشش مطابق با استاندارد با توجه به محل اجرا و شرايط اجرايي

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در فردوسی منطقه 12 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله فردوسی منطقه 12 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز فردوسی منطقه 12 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در فردوسی منطقه 12

شرکت ایزوگام گستران در خدمت همه ی شهروندان محله فروسی است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در فردوسی منطقه 12 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله فردوسی منطقه 12 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز فردوسی منطقه 12 می باشند.

 

 

 

 

 

قیر#فردوسی  #ایزوگام    #آسفالت#   ایزوگام شرق    ایزوگام دلیجان    قیمت قیرگونی    ایزوگام گستران    ایزوگام قیرگونی و آسفالت در فردوسی

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی