ایزوگام قیرگونی آسفالت در بهارستان

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در بهارستان منطقه 12

شرکت ایزوگام گستران در بهارستان منطقه 12 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

همه ی ما با پدیده ای به نام رطوبت آشنایی کامل داریم و می دانیم رطوبت می تواند موجب تخریب خانه ما شود، اما چاره چیست؟ عایق کاری مناسب تنها راه چاره است.

شرکت ایزوگام گستران برای همه ی شهروندان ساکن بهارستان نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری

را به صورت نقد و اقساط ارائه می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شرکت ایزوگام گستران در محله ی بهارستان تماس بگیرید و از آنها در مورد نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری سوالات خود را بپرسید و راهنمایی بخواهید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در بهارستان منطقه 12

از زمانی که کم کم عایق های پیش ساخته به وجود آمد، طرفداران زیادی در بین هم عایق کاران و هم مشتریان عایق کاری پیدا کرد. یکی از این عایق های پیش ساخته، عایق ایزوگام است که در انواع مختلف تولید شده و توسط شرکت ایزوگام گستران به مشتریان و متقاضیان عرضه می گردد. تفاوت عمده ی این عایق با سایر عایق های سنتی در نصب راحت و آسان و طول عمر طولانی اش است. شرکت ایزوگام گستران در نظر دارد کلیه ایزوگام دلیجان خود را با قیمت هایی تخفیف دار و شرایط پرداخت ویژه به شما عرضه کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری با شرکت ایزوگام گستران در بهارستان تماس بگیرید و با کارشناسان و مشاوران ما سوالات خود را مطرح کنید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در بهارستان منطقه 12 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله بهارستان منطقه 12 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز بهارستان منطقه 12 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در بهارستان منطقه 12

قيرهاي محلول:

قيرهاي محلول، يا قيرهاي پس برگشته از حل كردن قيرهاي خالص در حلال ه ا يا روغنهاي نفتي

به دست مي آيد . نوع و كيفيت قيرهاي محلول به كيفيت قيرهاي خالص اصلي ، نوع حلال و مقدار

حلال بستگي دارد . هر اندازه مقدار حلال هاي نفتي در قير محلول زيادتر ب ا شد ، رواني آن بيشتر است. معمولاً درصد حلال مصرفي در قيرهاي محلول ايران از 10 تا 50 درصد تغيير مي كند . به عبارت ديگر ، درصد وزني قيرهاي خالص در قير محلول ، حدود 50 تا 90 درصد است .

عدم دسترسي به وسايل گرم كننده قير ، تجزيه شدن قير در حرارت هاي بالا ، سرد شدن قير در

هنگام كار ، عدم امكان نفوذ آن در مواد معدني متخلخل ، لزوم ايمني كارگران ، آتش سوزي و صرف وقت باعث مي شود كه در بعضي موارد از قيرهاي محلول استفا د ه شود . قيرهاي محلول در راهسازي براي اندود هاي سطحي ، نفوذي ، آسفالت سرد كارخانه اي و يا مخلوط در محل مصرف مي شود. از قير هاي محلول در ايجاد پوشش هاي اوليه بر روي زمين و به عنوان چسب بين دو لايه آسفالت استفاده مي شود و شرايط كاربرد اين نوع مواد بستگي به شكل ، اندازه ، سخت بودن ، متخلخل بودن سنگ ، زمان لخته شدن و شرايط جوي محيط دارد كه نوع مورد نياز بر مبناي عوامل موجود و طبق توصيه هاي مهندسين راه انتخاب و به كار مي رود.

قيرهاي محلول بر حسب سرعت گيرش و نوع حلال به سه گروه زير تقسيم مي شود.

قير هاي زودگير:

اگر از بنزين براي حل كردن قير خالص استفاده شود قير محلول را زودگ ي ر مي نامند ، زيرا حلا ل موجود در قير ، در مدت كمي بعد از مصرف قير محلول ، زود تبخير شده و قير اصلي بر جا ي ، RC-800 ، RC-250 ، RC- مي ماند . قيرهاي زود گ ي ر بر حسب تند رواني ، در چهار نوع 70 قيرهاي زود گير براي مصرف در راه سازي بايد با مشخصات فني انطباق داشته باشد.

قير هاي كندگير:

قيرهاي كندگير از حل كردن قيرهاي خالص در نفت سفيد تهيه مي شود كه سرعت تبخير نفت از

بنزين كندتر و طولاني تر است . قيرهاي كند گير به پنج نوع درجه بندي مي شوند كه كند رواني آنها در 60 درجه سانتي گراد از حداقل 60 تا 6000 سانتي استوكس تغيير مي كند . قيرهاي زود گير براي مصرف در راه سازي بايد با مشخصات فني انطباق داشته باشد.

قير هاي كندگير:

قيرهاي كندگير از حل كردن قيرهاي خالص در نفت سفيد تهيه مي شود كه سرعت تبخير نفت از

بنزين كندتر و طولاني تر است . قيرهاي كند گير به پنج نوع درجه بندي مي شوند كه كند رواني آنها در 60 درجه سانتي گراد از حداقل 60 تا 6000 سانتي استوكس تغيير مي كند .

امولسيفاير ، اين تعليق با ثبات نبوده و دو مايع مخلوط نشدني ( مثل آب و روغن ) به سرعت از

يكديگر جدا شده و دو فاز مجزا را تشكيل خواهند داد . علت اين مسئله آن است كه به خاطر افزايش سطح تماس دو فاز و در نتيجه افزايش انرژي بين سطحي ، سيستم حالت ناپايدار داشته و با جدايي دو فاز سيستم به حالت با ثبات مي رسد .

يك امولسيون ساز شامل يك زنجير بلند هيدروكربني كه در انتهاي آن يك گروه عاملي كاتيوني يا آنيوني قرار دارد . به طوري كه قسمت پارافيني با قير و قسمت يوني با آب همخواني دارد . يون ها به طور خود به خود در سطح قطره قير آرايش يافته و زنجير هيدروكربني نيز با قير پيوند برقرار مي كند .

از اين رو قطرات در امولسيون هاي كاتيوني مثبت و در امولسيون هاي آنيوني منفي مي باشند .

امولسيون سازها علاوه بر پايدار سازي قطرات قير باعث تقويت چسبندگي در بين سطح مي شوند . در امولسيون كاتيوني ك قسمت مثبت يك پيوند الكتروستاتيك با سطح ذرات بستر يا خاك خنثي شده و اين مطلب را نشان مي دهد . - يك چسبندگي عالي به وجود مي آورد شكل

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در بهارستان منطقه 12 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله بهارستان منطقه 12 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز بهارستان منطقه 12 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در بهارستان منطقه 12

با ما در تماس باشید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در بهارستان منطقه 12 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله بهارستان منطقه 12 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز بهارستان منطقه 12 می باشند.

 

 

 

 

 

 

قیر#بهارستان  #ایزوگام    #آسفالت#   ایزوگام شرق    ایزوگام دلیجان    قیمت قیرگونی    ایزوگام گستران    ایزوگام قیرگونی و آسفالت در بهارستان

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی