منطقه ۱۲

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در منطقه 12

شرکت ایزوگام گستران در منطقه 12 ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

منطقه ی 12 تهران یکی از مناطق اصیل و قدیمی می باشد که در آن محله های قدیمی زیادی قرار گرفته است. بافت ساختمانی این منطقه نیز با توجه به قدمت آن بسیار قدیمی می باشد. پس لزوم اجرای یک پروژه ی عایق کاری و آب بندی بسیار زیاد احساس می شود. شرکت ایزوگام گستران که در امور مربوط به عایق کاری و آب بندی سابقه ی طولانی دارد، هم اکنون در منطقه ی 12 و برای خدمت به مردم این منطقه آماده ی خدمت رسانی می باشد. برای آگاهی از همه ی حوزه های فعالیت شرکت ایزوگام گستران یعنی نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری با مشاوران و کارشناسان این شرکت در منطقه ی 12 تماس بگیرید و از روند کار مطلع شوید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در منطقه 12

ایزوگام کاری در منطقه 12 بسیار پر طرفدار بوده و در این زمینه شرکت ایزوگام گستران بسیار تخصصی عمل می کند. پروژه های شرکت ایزوگام گستران در زمینه ی نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری می باشد و تیم اجرایی آن بسیار خوب و حرفه ای عمل می کنند. مشاوران شرکت ایزوگام گستران در این مورد شما را راهنمایی خواهند کرد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در منطقه 12 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله منطقه 12 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز منطقه 12 می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در منطقه 12 قير نفتي:

تا پايان قرن نوزدهم ، قيرهاي مصرفي در راهسازي و خيابان سازي از انواع قي ر هاي معدني ، قير سنگها ، ماستيك قيري و پودر سنگ بود ك ه در شمار قيرهاي معدني يا طبيعي محسوب مي شود. در اوايل قرن بيستم ، قير نفتي حاصل از پالايش نفت خام به بازار آمد و جايگزين قيرهاي معدني و طبيعي در روسازي هاي آسفالتي و ساير مصارف صنعتي گرديد . قيرهاي نفتي از پالايش نفت خام در برج هاي تقطير به دست مي آيد و نهايتاً در ته برج و در حرارت بيش از 380 درجه باقي مي ماند قير خالص نفتي است . قير با درجه سفتي متفاوت براي مصارف مختلف راه سازي را مي توان با تنظيم درجه حرارت و فشار داخل برج هاي تقطير به دست آورد.

انواع قيرهاي نفتي :

قيرهاي حاصل از پالايش نفت خام ، با توجه به نوع و شرايط مصرف آن در راه سازي و ساير مصارف صنعتي به شرح زير تقسيم بندي مي شود :

قيرهاي خالص:

قيرهاي نفتي خالص از پسماند پالايش نفت خام به دست مي آيد در حين تقطير نف ت خام ، روغن هاي سبك تر در درجه حرارت هاي پايين تر تبخير شده و با بالا رفتن دما روغن هاي سنگين تر جد ا مي شود . آنچه كه در ته اين برج ها باقي ميماند قير خالص است كه با تنظيم درجه حرارت و فشار داخل برج تقطير مي توان قيرهايي با درجه سفتي متفاوت به دست آورد.

قيرهاي دميده:

قيرهاي دميده از دمي د ن هواي داغ به قير خالص در مرحله آخر عمل تصفيه به دست مي آيد .نحوه عمل به اين ترتيب است كه قير خالص را كه در حالت مايع و با درجه حرارت زياد است وارد محفظه مخصوص كرده و از قسمت پايين اين محفظه به كمك لوله هاي سوراخدار هوا به آن دميده مي شود . اين عمليات معم و لاً در دماي بين 200 تا 300 درجه سانتي گراد انج ا م مي شود و قير خصوصيات مورد نظر را پيدا مي كن د . اتم هاي موجود در مولكولهاي هيدروكربن هاي قير در اثر دميدن هوا ، با اكسيژن هوا تركيب شده و تبديل به آب و هيدروكربن هاي سنگين تري مي شود ( پليمريزاسيون ) . قير دم يده حاصل داراي درجه نفوذ كمتر و نقطه نرمي بيشتر از قير خالص است . قير دميده حساسيت كمتري نسبت به تغييرات درجه حرارت داشته و لذا حالت سفتي خود را بهتر از قير اوليه در حرارت هاي بالاتر حفظ مي كند. قيرهاي دميده كمتر در راهسازي مصرف شده و از آنها براي ساختن ور ق هاي پشت بام ، باطري اتومبيل ، رنگهاي ضد آب و اندود كاري استفاده مي شود . در راه سازي از قيرهاي دميده براي پر كردن تركهاي رو سازي هاي بتني و همچنين براي پر كردن حفرات و فضاهاي خالي زير دالهاي بتني استفاده مي شود . اضافه كردن كاتاليزور هاي مخصوص به قيرهاي د ميده در موقع ساخت آنها سبب مي شود كه قير حالت خميري پيدا كرده و اين حالت را در درجه حرارت هاي پايين كه قيرهاي خالص در آن درجه حرارت ه ا حالت شكننده دارد حفظ كند . از اين نوع قير دميده كه تا حدودي شبيه به لاستيك است براي پوشش كف كانالها استفاده مي شود . براي نامگذاري قيرهاي دميده از ابتدا نقطه نرمي و سپس درجه نفوذ پذيري را مي نويسند . در ايران سه R چپ به راست پس از حرف ساخته مي شود.[ 5 R110/10 ، R90/15 ، R 85/ نوع قير دميده 25

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در منطقه 12 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله منطقه 12 اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز منطقه 12 می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در منطقه 12

آسفالت کاری یکی از پیشنهادات تیم قیرگونی شرکت ایزوگام گستران برای کارآمدتر بودن آسفالت است. برای آسفالت کاری باید در هر مکانی آسفالت مناسب آن منطقه را به همراه ابزارهای مناسب استفاده کرد، بنا بر این اولین نکته این این است که اگر در محدوده ای نمی توان از غلتک های مکانیزه و ماشین آلات بزرگ استفاده کرد، کافی است به جای آن غلتک های دستی را به کار برد.

شرکت ایزوگام گستران هم اکنون در منطقه ی دوازده متناسب با نیاز هر پروژه ابزارهای متناسب را استفاده می کند. بنا بر این برای استفاده از نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان، نمایندگی ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، قیمت قیرگونی، هزینه نصب قیرگونی و کلیه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری در منطقه 12 با مشاوران و کارشناسان شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید. ما همواره آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم. شرکت ایزوگام گستران در منطقه ی 12 کارنامه ی درخشانی را از خود بر جای گذاشته است. با کارشناسان ما در هر زمان تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در منطقه 12 با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران تهران در محله منطقه 12 در اولین فرصت و در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز منطقه 12 می باشند.

 

 

 

 

 

 

 

قیر#منطقه 12  #ایزوگام    #آسفالت#   ایزوگام شرق    ایزوگام دلیجان    قیمت قیرگونی    ایزوگام گستران    ایزوگام قیرگونی و آسفالت در منطقه 12

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی